Thnxquote:Op woensdag 8 juli 2015 06:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Dat je maar een grote jongen mag worden, maak er een leuke dag van!
quote:Ruud heeft geen spijt van de reeks incoherente en in toenemende mate wanhopige Whatsapp-berichten die hij vannacht gestuurd heeft aan zijn ex-vriendin: “Ik kwam om drie uur ‘s nachts thuis en ik miste haar gewoon ontzettend. Het leek me goed om haar daarvan op de hoogte te stellen. Beter dat ze het van mij hoort dan van iemand anders.”
De geboren Meppelaar viel na tien appjes in slaap op een broodje shoarma, maar was de volgende ochtend niet ontevreden over de berichtenreeks. De nachtelijke correspondentie bevatte verschillende krachttermen en citaten uit de songtekst van Wereld zonder jou van Marco Borsato en Trijntje Oosterhuis. Ruud: “Vrouwen houden van eerlijke mannen die open zijn over hun emoties. Wat dat betreft ben ik een lot uit de loterij.”
Ruud denkt dat hij door zijn assertieve toenaderingspoging het respect van zijn ex heeft herwonnen: “Ik sluit niet uit dat we binnenkort wat gaan drinken en dan weer bij elkaar gaan wonen. Ik weet niet met wie ze nu is (Bert, red.), maar het lijkt me sterk dat hij hier tegenop kan.”
De ex van Ruud heeft de berichten vanmorgen rond negen uur gelezen, maar een reactie blijft vooralsnog uit. Toch is de eenzijdige radiostilte voor Ruud geen reden tot paniek: “Ik denk dat het goed is dat ik van mijn hart geen moordkuil heb gemaakt. Als je dit soort dingen niet uitspreekt, is dat uiteindelijk ook niet goed voor de relatie. Maar goed, ze heeft nu twee jaar niks van zich laten horen, dus ik heb echt zoiets van: de bal ligt bij haar.”
Nop, zondag al gedaan!quote:Op woensdag 8 juli 2015 11:17 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Vier je je verjaardag niet voor familie en vrienden?
Gelukkig, dacht dat het echt was...quote:Op woensdag 8 juli 2015 11:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
http://speld.nl/2015/07/0(...)opige-appjes-aan-ex/
Wel erg matig dat een NWS=mod een bericht plaatst zonder bronvermeldingquote:
Waar gaat het heen met de wereld?quote:Op woensdag 8 juli 2015 12:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel erg matig dat een NWS=mod een bericht plaatst zonder bronvermelding
quote:
Nu allemaal op je spaarrekening zetten en opmaken aan speciaalbiertjes als je oud genoeg bent.quote:
Tegenwoordig zijn er op het internet talloze manieren om filmpjes te delenquote:Op woensdag 8 juli 2015 10:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ga vanavond weer een pjo filmpje maken.
Even kijken hoe die bij jou komt.
Ja dat weet ik.quote:Op woensdag 8 juli 2015 13:00 schreef anonymoussie het volgende:
Bij tijdelijke contracten voor korter dan 6 maanden mag geen proeftijd meer, Yas.
Nickgod heeft m'n UI moeten verlatenquote:Op woensdag 8 juli 2015 12:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nu allemaal op je spaarrekening zetten en opmaken aan speciaalbiertjes als je oud genoeg bent.
Ik vond je vorige beter.quote:Op woensdag 8 juli 2015 13:19 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nickgod heeft m'n UI moeten verlaten
[ afbeelding ]
#rip
quote:Levensgevaarlijke spin vrijgelaten in Rijnsburg
Een ongeveer 10 centimeter grote en zéér giftige kamspin is dinsdag in een partij bloemen uit Midden- of Zuid-Amerika bij importeur Kariflex aangetroffen. Nadat de medewerkers deze zeer agressieve en dodelijke spin fotografeerden en over hun armen lieten lopen, werd deze vrijgelaten op een nabijgelegen bosje.
Kamspinnen komen op veel plaatsen in de wereld voor, behalve in Europa. De spin behoort tot de familie van de meest giftige spinnen op aarde. De beet van een kamspin kan binnen zes uur dodelijk zijn. De spin is daarnaast zeer agressief en zal bij een aanval meteen meerdere keren bijten. Ook de giftigste spin ter wereld, de Braziliaanse zwerfspin, is een kamspin.
Het gif kan, naast de dood, nogal aparte bijwerkingen hebben. Zo kan een beet van een Braziliaanse zwerfspin voor een erectie van een uur zorgen. Het is niet precies bekend om wat voor spin het in Rijnsburg gaat, maar Nederlandse ziekenhuizen zijn uitgerust om beten van kamspinnen te behandelen.
Mensen die in Rijnsburg de gevaarlijke kamspin zien lopen, moeten direct het alarmnummer 112 bellen. Dat heeft een woordvoerder van het reptielencentrum Serpo woensdag gezegd in het radioprogramma De Ochtend. De spinnenexperts van Serpo hebben dinsdag gezocht naar de agressieve spin, maar hebben hem niet kunnen vinden.
"Het is onbegonnen werk om nu nog verder te zoeken", aldus de woordvoerder van Serpo. "Als iemand de spin ziet, is het beste om 112 te bellen. Maar ik acht de kans niet heel groot dat hij buiten het terrein zal komen, want er ligt een grote sloot omheen."
Ik zie geen probleem met die spinnen hoorquote:Zo kan een beet van een Braziliaanse zwerfspin voor een erectie van een uur zorgen.
Vraag me dan toch af wat voor reactie een vrouw daar op krijgtquote:Op woensdag 8 juli 2015 14:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zie geen probleem met die spinnen hoor
De vrouw heeft de spin meegenomen natuurlijk he. Even stiekem laten bijten, hoppa! Wel zorgen dat je ook de antidosis bij de hand hebt.quote:Op woensdag 8 juli 2015 14:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vraag me dan toch af wat voor reactie een vrouw daar op krijgt
Bedoelde meer de lichamelijke reactie bij een vrouwquote:Op woensdag 8 juli 2015 14:32 schreef Karina het volgende:
[..]
De vrouw heeft de spin meegenomen natuurlijk he. Even stiekem laten bijten, hoppa! Wel zorgen dat je ook de antidosis bij de hand hebt.
Denk dat het wel spannend isquote:Op woensdag 8 juli 2015 14:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bedoelde meer de lichamelijke reactie bij een vrouw
Dood.quote:Op woensdag 8 juli 2015 14:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bedoelde meer de lichamelijke reactie bij een vrouw
quote:
quote:Op woensdag 8 juli 2015 14:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zie geen probleem met die spinnen hoor
Ze hadden alleen een harde rat.quote:In maart 2011 publiceerden onderzoekers van het Medical College of Georgia hun bevinding dat het gif van de Braziliaanse zwerfspin erecties bij ratten kan opwekken. Zodoende zou het gif gebruikt kunnen worden als remedie tegen erectiestoornissen bij mannen.
Vrouwen vallen op 'ratten', weet je toch.quote:Op woensdag 8 juli 2015 14:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
[..]
Ze hadden alleen een harde rat.
Vreemde fetisjen houdt jij er op na ...quote:Op woensdag 8 juli 2015 14:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Vrouwen vallen op 'ratten', weet je toch.
Is ie weer over Marokkanen bezig?quote:
Shots are being firedquote:Op woensdag 8 juli 2015 14:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Vrouwen vallen op 'ratten', weet je toch.
Iemand uit Meppel heet een Meppeler, geen Meppelaar.quote:Op woensdag 8 juli 2015 11:20 schreef Specularium het volgende:
Ruud heeft geen spijt van de reeks incoherente en in toenemende mate wanhopige Whatsapp-berichten die hij vannacht gestuurd heeft aan zijn ex-vriendin: “Ik kwam om drie uur ‘s nachts thuis en ik miste haar gewoon ontzettend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |