hierquote:Op dinsdag 7 juli 2015 21:47 schreef neunenfeelings het volgende:
Hij schijnt op Thomas Acda te lijken. Kan iemand het realistisch maken?
[ afbeelding ]
Nee, van die met een oude inspecteur, en hij is het hulpjequote:
Ah ja, Vledderquote:Op dinsdag 7 juli 2015 21:53 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Nee, van die met een oude inspecteur, en hij is het hulpje
magnifiquequote:
Thomas Acdamotiefquote:
Je bent mijn broertje, dat is al een groot complimentquote:Op woensdag 8 juli 2015 22:10 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
en je eigen broer krijgt geen complimenten?
dat is ook weer zo natuurlijkquote:Op woensdag 8 juli 2015 22:11 schreef Willoow het volgende:
[..]
Je bent mijn broertje, dat is al een groot compliment
Waarom welquote:Op woensdag 8 juli 2015 22:20 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Waarom ben je nooit meer in SC?
Ja we moeten de boel idd niet te veel gaan opblazen, nee.quote:Op woensdag 8 juli 2015 22:42 schreef neunenfeelings het volgende:
beetje respect voor mijn vriend, geen gevangenis foto of zo
quote:Op woensdag 8 juli 2015 22:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja we moeten de boel idd niet te veel gaan opblazen, nee.
[ afbeelding ]
heldquote:Op woensdag 8 juli 2015 22:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja we moeten de boel idd niet te veel gaan opblazen, nee.
[ afbeelding ]
Ik zeg, nieuw leven inblazenquote:Op woensdag 8 juli 2015 23:08 schreef ToT het volgende:
[..]Nu je hebt zegt, dat hebben we in een heel ver verleden wel gehad!
quote:Op donderdag 9 juli 2015 08:21 schreef neunenfeelings het volgende:
Stop hier alsjeblieft mee! Mijn vriend en ik vinden dit niet meer grappig en hoe voelt zich vernederd
Ik vind het persoonlijk erg grappig.quote:Op donderdag 9 juli 2015 08:21 schreef neunenfeelings het volgende:
Stop hier alsjeblieft mee! Mijn vriend en ik vinden dit niet meer grappig en hoe voelt zich vernederd
quote:Op donderdag 9 juli 2015 08:21 schreef neunenfeelings het volgende:
Oke jongemanquote:Op dinsdag 7 juli 2015 22:30 schreef neunenfeelings het volgende:
Hahahahaha ik ga stuk hier! Helemaal LOESoe!!
Dit kan niet serieus zijnquote:Op donderdag 9 juli 2015 08:21 schreef neunenfeelings het volgende:
oh jee.... jij bent zeker nog niet zo lang op Fok?quote:Op donderdag 9 juli 2015 08:21 schreef neunenfeelings het volgende:
Geregistreerd op: dinsdag 7 juli 2015 @ 21:31quote:Op donderdag 9 juli 2015 11:44 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Gebeurt regelmatig dat mensen expres een backfiretopic maken.
Oh goh. Wat raar he?quote:Op donderdag 9 juli 2015 08:21 schreef neunenfeelings het volgende:
quote:Op donderdag 9 juli 2015 18:17 schreef neunenfeelings het volgende:
STOP HIER MEE
u VERNEDERD MIJN PATIENT
quote:Op donderdag 9 juli 2015 18:17 schreef neunenfeelings het volgende:
STOP HIER MEE
u VERNEDERD MIJN PATIENT
quote:Op donderdag 9 juli 2015 18:50 schreef Stompzinnig het volgende:
Gefeliciteerd iedereen die de foto bewerkt heeft!
TS plaatste een foto van iemand die hij niet mag en zei dat het zijn vriend was. Jullie hebben de foto van een onschuldig persoon geplakt in andere foto's maar echt grappig was het resultaat niet.
TS en de mensen die de foto's hebben bewerkt moeten zich schamen.
Ditquote:
Ow dan haal ik wat dingen door elkaar.quote:Op donderdag 9 juli 2015 19:37 schreef Molo het volgende:
[..]
Dit
(Al was het de eerste nieuwe doctor he, die het zei)
Ja dat inderdaadquote:Op donderdag 9 juli 2015 20:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow dan haal ik wat dingen door elkaar.Ik dacht dat dat met dat jochie een aflevering met Tennant was.
Maar Tennant zei het wel een keer toen hij zelf een gasmasker op had!Dat was baas!
Ow wacht ja, ik vond het toen extra baas JUIST omdat het van die vorige doctor was!
![]()
quote:Op donderdag 9 juli 2015 19:08 schreef neunenfeelings het volgende:
Het is allemaal uit de hand gelopen. Mijn client wilde gewoon een leuke foto van zichzelf hebben. En ik was er niet van op de hoogte dat jullie hem zo neer zouden zetten.
Jullie mogen van mij rustig doorgaan als het leuke, lieve bewerkingen zijn op het gebied van Thomas Acda.
Dus graag in de bewerking niet de volgende zaken:
- iets met Moslims of Allah (dat wil hij absoluut niet)
- iets op waarop hij dikker lijkt
- iets met naaktheid
- iets met beharing
Eveneens wil hij absoluut niet geassocieerd worden met:
- Griekenland
- Badr Hari
- Mata Hari
- Jan-Peter Balkenende
- Doutzen Kroes
Dus nu weer leuke foto's van mijn vriend maken.
Dankjewel.
Dus hem afbeelden als dikke bebaarde moslim die staat te gluren naar Balkenende en Doutzen Kroes die samen in Griekenland op een naaktstrand liggen mag niet???quote:Op donderdag 9 juli 2015 19:08 schreef neunenfeelings het volgende:
Het is allemaal uit de hand gelopen. Mijn client wilde gewoon een leuke foto van zichzelf hebben. En ik was er niet van op de hoogte dat jullie hem zo neer zouden zetten.
Jullie mogen van mij rustig doorgaan als het leuke, lieve bewerkingen zijn op het gebied van Thomas Acda.
- iets met naaktheid
- iets met beharing
- Griekenland
- Badr Hari
- Mata Hari
- Jan-Peter Balkenende
- Doutzen Kroes
Dankjewel.
Overigens wel eens met deze post.quote:Op donderdag 9 juli 2015 18:50 schreef Stompzinnig het volgende:
Gefeliciteerd iedereen die de foto bewerkt heeft!
TS plaatste een foto van iemand die hij niet mag en zei dat het zijn vriend was. Jullie hebben de foto van een onschuldig persoon geplakt in andere foto's maar echt grappig was het resultaat niet.
TS en de mensen die de foto's hebben bewerkt moeten zich schamen.
Ga toch weg.. de enige die daarvoor verantwoordelijk is is TSquote:Op donderdag 9 juli 2015 20:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Overigens wel eens met deze post.
Ik heb de mijne inmiddels wel verwijderd.
Bekende figuren (met name mensen die negatief in het nieuws gekomen zijn) een beetje afzeiken met wat geinige paintjes is wat anders dan het doen bij een willekeurig persoon die je niet eens kent.
quote:Op donderdag 9 juli 2015 19:08 schreef neunenfeelings het volgende:
- iets met naaktheid
- iets met beharing
- Griekenland
- Badr Hari
- Mata Hari
- Jan-Peter Balkenende
- Doutzen Kroes
Dankjewel.
quote:Op donderdag 9 juli 2015 21:12 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op donderdag 9 juli 2015 20:11 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Dus hem afbeelden als dikke bebaarde moslim die staat te gluren naar Balkenende en Doutzen Kroes die samen in Griekenland op een naaktstrand liggen mag niet???
Jammer hoor, dan is de lol er voor mij wel af...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben geil
quote:Op donderdag 9 juli 2015 22:55 schreef neunenfeelings het volgende:
Mijn vriend voelt zich extreem vernederd.
STOP!! HOU OP!!
anaal genomen zeg maarquote:Op donderdag 9 juli 2015 22:55 schreef neunenfeelings het volgende:
STOP!! HOU OP!!
Is het je vriend of je client?quote:Op donderdag 9 juli 2015 22:55 schreef neunenfeelings het volgende:
STOP!! HOU OP!!
Geef me een uurtje.. wil ff eten en wat filmpjes kijkenquote:Op donderdag 9 juli 2015 23:37 schreef neunenfeelings het volgende:
Even serieus nu!!!
Mijn patiënt voelt zich zeer vernederd. Hij is bereid af te zien van Aangifte als jullie hem respecteren.
Dat kun je doen door hem niet af te beelden met:
- warme plaatsen
- Autisten
- Philips
- Bil Gates
- Kees Momma
- mooie vrouwen
- oude autos
Verder dient er rekenen gehouden te worden met het feit dat mijn patiënt niet in staat is om:
- propaganda te maken voor politieke partijen
- Bijwerkingen kan hebben op het gebied van van alles.
Willen jullie hier rekening mee houden. Mijn patiënt is erg overstuur. Mijn dank is groot.
SPEEL NIET MET ZIJN PRIVE!
Deze user heeft vast wel wat tips voor je!quote:Op donderdag 9 juli 2015 23:37 schreef neunenfeelings het volgende:
Even serieus nu!!!
Mijn patiënt voelt zich zeer vernederd. Hij is bereid af te zien van Aangifte als jullie hem respecteren.
Dat kun je doen door hem niet af te beelden met:
- warme plaatsen
- Autisten
- Philips
- Bil Gates
- Kees Momma
- mooie vrouwen
- oude autos
Verder dient er rekenen gehouden te worden met het feit dat mijn patiënt niet in staat is om:
- propaganda te maken voor politieke partijen
- Bijwerkingen kan hebben op het gebied van van alles.
Willen jullie hier rekening mee houden. Mijn patiënt is erg overstuur. Mijn dank is groot.
SPEEL NIET MET ZIJN PRIVE!
Je vergeet client..quote:Op donderdag 9 juli 2015 23:43 schreef ToT het volgende:
En sinds wanneer is die knakker van de foto veranderd van vriend naar patiënt?
Oh ja, ook dat!quote:
quote:Op donderdag 9 juli 2015 23:45 schreef neunenfeelings het volgende:
Even serieus. Kan ik een slotje hierop krijgen. Mijn vriend vind het echt niet leuk en dreigt mij ernstige zaken te aandoen
Ha ha ha haquote:Op donderdag 9 juli 2015 18:17 schreef neunenfeelings het volgende:
STOP HIER MEE
u VERNEDERD MIJN PATIENT
quote:Op donderdag 9 juli 2015 21:30 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
Oke.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 00:33 schreef neunenfeelings het volgende:
Nogmaals mijn patient/client is nu voldoende beschaamt.
STOP HIERME
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |