quote:Op donderdag 9 juli 2015 19:08 schreef neunenfeelings het volgende:
Het is allemaal uit de hand gelopen. Mijn client wilde gewoon een leuke foto van zichzelf hebben. En ik was er niet van op de hoogte dat jullie hem zo neer zouden zetten.
Jullie mogen van mij rustig doorgaan als het leuke, lieve bewerkingen zijn op het gebied van Thomas Acda.
Dus graag in de bewerking niet de volgende zaken:
- iets met Moslims of Allah (dat wil hij absoluut niet)
- iets op waarop hij dikker lijkt
- iets met naaktheid
- iets met beharing
Eveneens wil hij absoluut niet geassocieerd worden met:
- Griekenland
- Badr Hari
- Mata Hari
- Jan-Peter Balkenende
- Doutzen Kroes
Dus nu weer leuke foto's van mijn vriend maken.
Dankjewel.
quote:Op donderdag 9 juli 2015 21:12 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op donderdag 9 juli 2015 20:11 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Dus hem afbeelden als dikke bebaarde moslim die staat te gluren naar Balkenende en Doutzen Kroes die samen in Griekenland op een naaktstrand liggen mag niet???
Jammer hoor, dan is de lol er voor mij wel af...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben geil
quote:Op donderdag 9 juli 2015 22:55 schreef neunenfeelings het volgende:
Mijn vriend voelt zich extreem vernederd.
STOP!! HOU OP!!
anaal genomen zeg maarquote:Op donderdag 9 juli 2015 22:55 schreef neunenfeelings het volgende:
STOP!! HOU OP!!
Is het je vriend of je client?quote:Op donderdag 9 juli 2015 22:55 schreef neunenfeelings het volgende:
STOP!! HOU OP!!
Geef me een uurtje.. wil ff eten en wat filmpjes kijkenquote:Op donderdag 9 juli 2015 23:37 schreef neunenfeelings het volgende:
Even serieus nu!!!
Mijn patiënt voelt zich zeer vernederd. Hij is bereid af te zien van Aangifte als jullie hem respecteren.
Dat kun je doen door hem niet af te beelden met:
- warme plaatsen
- Autisten
- Philips
- Bil Gates
- Kees Momma
- mooie vrouwen
- oude autos
Verder dient er rekenen gehouden te worden met het feit dat mijn patiënt niet in staat is om:
- propaganda te maken voor politieke partijen
- Bijwerkingen kan hebben op het gebied van van alles.
Willen jullie hier rekening mee houden. Mijn patiënt is erg overstuur. Mijn dank is groot.
SPEEL NIET MET ZIJN PRIVE!
Deze user heeft vast wel wat tips voor je!quote:Op donderdag 9 juli 2015 23:37 schreef neunenfeelings het volgende:
Even serieus nu!!!
Mijn patiënt voelt zich zeer vernederd. Hij is bereid af te zien van Aangifte als jullie hem respecteren.
Dat kun je doen door hem niet af te beelden met:
- warme plaatsen
- Autisten
- Philips
- Bil Gates
- Kees Momma
- mooie vrouwen
- oude autos
Verder dient er rekenen gehouden te worden met het feit dat mijn patiënt niet in staat is om:
- propaganda te maken voor politieke partijen
- Bijwerkingen kan hebben op het gebied van van alles.
Willen jullie hier rekening mee houden. Mijn patiënt is erg overstuur. Mijn dank is groot.
SPEEL NIET MET ZIJN PRIVE!
Je vergeet client..quote:Op donderdag 9 juli 2015 23:43 schreef ToT het volgende:
En sinds wanneer is die knakker van de foto veranderd van vriend naar patiënt?
Oh ja, ook dat!quote:
quote:Op donderdag 9 juli 2015 23:45 schreef neunenfeelings het volgende:
Even serieus. Kan ik een slotje hierop krijgen. Mijn vriend vind het echt niet leuk en dreigt mij ernstige zaken te aandoen
Ha ha ha haquote:Op donderdag 9 juli 2015 18:17 schreef neunenfeelings het volgende:
STOP HIER MEE
u VERNEDERD MIJN PATIENT
quote:Op donderdag 9 juli 2015 21:30 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
Oke.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 00:33 schreef neunenfeelings het volgende:
Nogmaals mijn patient/client is nu voldoende beschaamt.
STOP HIERME
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |