hierquote:Op dinsdag 7 juli 2015 21:47 schreef neunenfeelings het volgende:
Hij schijnt op Thomas Acda te lijken. Kan iemand het realistisch maken?
[ afbeelding ]
Nee, van die met een oude inspecteur, en hij is het hulpjequote:
Ah ja, Vledderquote:Op dinsdag 7 juli 2015 21:53 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Nee, van die met een oude inspecteur, en hij is het hulpje
magnifiquequote:
Thomas Acdamotiefquote:
Je bent mijn broertje, dat is al een groot complimentquote:Op woensdag 8 juli 2015 22:10 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
en je eigen broer krijgt geen complimenten?
dat is ook weer zo natuurlijkquote:Op woensdag 8 juli 2015 22:11 schreef Willoow het volgende:
[..]
Je bent mijn broertje, dat is al een groot compliment
Waarom welquote:Op woensdag 8 juli 2015 22:20 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Waarom ben je nooit meer in SC?
Ja we moeten de boel idd niet te veel gaan opblazen, nee.quote:Op woensdag 8 juli 2015 22:42 schreef neunenfeelings het volgende:
beetje respect voor mijn vriend, geen gevangenis foto of zo
quote:Op woensdag 8 juli 2015 22:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja we moeten de boel idd niet te veel gaan opblazen, nee.
[ afbeelding ]
heldquote:Op woensdag 8 juli 2015 22:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja we moeten de boel idd niet te veel gaan opblazen, nee.
[ afbeelding ]
Ik zeg, nieuw leven inblazenquote:Op woensdag 8 juli 2015 23:08 schreef ToT het volgende:
[..]Nu je hebt zegt, dat hebben we in een heel ver verleden wel gehad!
quote:Op donderdag 9 juli 2015 08:21 schreef neunenfeelings het volgende:
Stop hier alsjeblieft mee! Mijn vriend en ik vinden dit niet meer grappig en hoe voelt zich vernederd
Ik vind het persoonlijk erg grappig.quote:Op donderdag 9 juli 2015 08:21 schreef neunenfeelings het volgende:
Stop hier alsjeblieft mee! Mijn vriend en ik vinden dit niet meer grappig en hoe voelt zich vernederd
quote:Op donderdag 9 juli 2015 08:21 schreef neunenfeelings het volgende:
Oke jongemanquote:Op dinsdag 7 juli 2015 22:30 schreef neunenfeelings het volgende:
Hahahahaha ik ga stuk hier! Helemaal LOESoe!!
Dit kan niet serieus zijnquote:Op donderdag 9 juli 2015 08:21 schreef neunenfeelings het volgende:
oh jee.... jij bent zeker nog niet zo lang op Fok?quote:Op donderdag 9 juli 2015 08:21 schreef neunenfeelings het volgende:
Geregistreerd op: dinsdag 7 juli 2015 @ 21:31quote:Op donderdag 9 juli 2015 11:44 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Gebeurt regelmatig dat mensen expres een backfiretopic maken.
Oh goh. Wat raar he?quote:Op donderdag 9 juli 2015 08:21 schreef neunenfeelings het volgende:
quote:Op donderdag 9 juli 2015 18:17 schreef neunenfeelings het volgende:
STOP HIER MEE
u VERNEDERD MIJN PATIENT
quote:Op donderdag 9 juli 2015 18:17 schreef neunenfeelings het volgende:
STOP HIER MEE
u VERNEDERD MIJN PATIENT
quote:Op donderdag 9 juli 2015 18:50 schreef Stompzinnig het volgende:
Gefeliciteerd iedereen die de foto bewerkt heeft!
TS plaatste een foto van iemand die hij niet mag en zei dat het zijn vriend was. Jullie hebben de foto van een onschuldig persoon geplakt in andere foto's maar echt grappig was het resultaat niet.
TS en de mensen die de foto's hebben bewerkt moeten zich schamen.
Ditquote:
Ow dan haal ik wat dingen door elkaar.quote:Op donderdag 9 juli 2015 19:37 schreef Molo het volgende:
[..]
Dit
(Al was het de eerste nieuwe doctor he, die het zei)
Ja dat inderdaadquote:Op donderdag 9 juli 2015 20:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow dan haal ik wat dingen door elkaar.Ik dacht dat dat met dat jochie een aflevering met Tennant was.
Maar Tennant zei het wel een keer toen hij zelf een gasmasker op had!Dat was baas!
Ow wacht ja, ik vond het toen extra baas JUIST omdat het van die vorige doctor was!
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |