Zou het eens doen. Alles afwegen en volgens de voedingswaarden opschrijven hoeveel het is. Schatten is nou niet een bepaald goede manier, daar zit je meestal flink naast.quote:Op woensdag 15 juli 2015 13:55 schreef babybanaan het volgende:
Verschilt per product. Groenten en eieren weeg ik sowieso niet. Producten waar een gewicht op staat (ons rosbief bijv.), weeg ik ook niet. Olie en bakvet schat ik. Overige producten waarvan ik de portiegrootte niet weet, weeg ik wel.
Joah, -ish. Niet naar beneden, maar ook niet echt omhoog.quote:Op woensdag 15 juli 2015 15:10 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Gewicht technisch nog wat stabiel gebleven?
Anders even nieuwe weekplanning maken, sportmomenten plannen. Kan wel eens helpen.
Mooi. Goed bezig weer. Nu er weer gewoon vol tegenaanquote:Op woensdag 15 juli 2015 15:12 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Joah, -ish. Niet naar beneden, maar ook niet echt omhoog.
Weekplanning is gemaakt, sportmomenten staan in de agenda.![]()
Maar het is gewoon altijd naar, die momenten waarop het gewoon niet lekker gaat ofzo.
Oh nice! I has the interests.quote:Op woensdag 15 juli 2015 13:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Uhu.
http://www.b2fitness.net/nn/beltbrow4b.jpg
Zoiets
Na het weekend gaan ik ff zoeken!quote:
Is het zo niet wat weinig overdag? Misschien iets grotere lunch?quote:Op donderdag 16 juli 2015 07:52 schreef CrunchySelf het volgende:
O: 4 volkoren, 22 gram jam = 370 kcal;
T: 2 kiwi's, 2 goed bezig repen = 300 kcal;
Hou ik minimaal 1200 kcal over voor de BBQ als D
Ja, misschien wel. Maar het enige wat ik hier nu nog heb is meer koekje dingenquote:Op donderdag 16 juli 2015 07:58 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Is het zo niet wat weinig overdag? Misschien iets grotere lunch?
Ik zit te denken zo ff pannekoeken te maken voor ontbijt...
Ok 16:00 is wel vroeg.. BBQ weet ik ook niet, stokbrood gaat in ieder geval hard en vlees net wat je neem natuurlijk..quote:Op donderdag 16 juli 2015 08:02 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ja, misschien wel. Maar het enige wat ik hier nu nog heb is meer koekje dingen
Al zit deze lunch + T op 670 kcal, normaal op iets van 850. Geen idee wat ik eigenlijk moet rekenen voor BBQ.
5 stukjes vlees + wat stokbrood + fruitsalade?
Edit: BBQ begint trouwens ook om 16:00, dus qua verdeling valt dat wel mee
Ja, even aankijken. Als ik erover heen ga of eronder duik: jammer. Zie wel als ik vanavond nog honger heb, zo ja eet ik nog wel bakje kwark ofzoquote:Op donderdag 16 juli 2015 08:05 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ok 16:00 is wel vroeg.. BBQ weet ik ook niet, stokbrood gaat in ieder geval hard en vlees net wat je neem natuurlijk..
Varkensvlees (=vet) zoveel mogelijk laten liggen. Voor zoveel mogelijk kip gaanquote:Op donderdag 16 juli 2015 08:02 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ja, misschien wel. Maar het enige wat ik hier nu nog heb is meer koekje dingen
Al zit deze lunch + T op 670 kcal, normaal op iets van 850. Geen idee wat ik eigenlijk moet rekenen voor BBQ.
5 stukjes vlees + wat stokbrood + fruitsalade?
Edit: BBQ begint trouwens ook om 16:00, dus qua verdeling valt dat wel mee
Kipquote:Op donderdag 16 juli 2015 08:48 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Varkensvlees (=vet) zoveel mogelijk laten liggen. Voor zoveel mogelijk kip gaanEn de knoflooksaus ook laten staan
Even langs de action, bandjes genoeg voor prikkiequote:Op donderdag 16 juli 2015 11:40 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
O- 2 BH pindakaas
T- nvt pas laat op
L- 2bh runderrookvlees en gekookt ei
T- watermeloen
D- maaltijd groentensoep met ciabatta en smeerkaas
T- toetje
Afhankelijk of mijn meneer zijn band geplakt krijg if dat er een nieuwe band op moet vanavond even fietsen.
Mja anti-lek leggen wij er altijd op. Ligt na het weekend hier altijd nogal veel glas in het centrum enzoquote:Op donderdag 16 juli 2015 11:48 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Even langs de action, bandjes genoeg voor prikkieMocht het nodig zijn.
Varkenshaas, ham. Bijna net zo mager als kip.quote:Op donderdag 16 juli 2015 08:48 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Varkensvlees (=vet) zoveel mogelijk laten liggen. Voor zoveel mogelijk kip gaanEn de knoflooksaus ook laten staan
Varkenshaas sate!quote:Op donderdag 16 juli 2015 12:31 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Varkenshaas, ham. Bijna net zo mager als kip.
Eerlijk gezegd geloof ik niet dat die 40 kcal van 100 gram groente meer of minder echt het verschil gaan maken, zeker niet als ik met 3000 kcal extra op een dag niet aankom, maar met 3000 kcal minder op een dag ook niet afval. Het meeste weeg ik wel, maar producten die moeilijk te wegen zijn, weeg ik dus niet.quote:Op woensdag 15 juli 2015 15:12 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Zou het eens doen. Alles afwegen en volgens de voedingswaarden opschrijven hoeveel het is. Schatten is nou niet een bepaald goede manier, daar zit je meestal flink naast.
Dat lukt me nu alleen bij producten die ik een paar keer gewogen heb, maar eigenlijk altijd weegschaaltje ernaast.
Gisteren:quote:Op woensdag 15 juli 2015 13:59 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
post eens een lijstje van wat je eet bijv vandaag
het stokbrood laten staan. Stokbrood nekt jequote:Op donderdag 16 juli 2015 08:48 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Die van gister ziet er inderdaad niet uit als te eel kcal zo op het eerste oogquote:[b]Op donderdag 16 juli 2015 20:55 schreef babybanaan het volgende]
[..]
Gisteren:
O: Kipreepjes met komkommer in olijfolie
S: Boksen
L: 2 gebakken eieren met 250 gram roergebakken groente + tl pesto
T: 150 gram gerookte kip
A: 100 gram rosbief + 150 gram krieltjes + salade van sla, komkommer, gekookt ei, mayonaise, olie azijn, pijnboompitjes
T: 300 gram aardbeien
Vandaag:
O: 2 gebakken eieren met 250 gram roergebakken groente + tl pesto
T: 1 pruim
A: salade van sla, komkommer, kip, pompoenpitten, mayonaise, olijfolie, pesto
T: 200 gram aardbeien en 100 gram kersen
En ja, ik weet dat ik soms wat eigenaardige productkeuzes maak. En ja, vandaag was wel een beetje weinig.
Ik vind dat je hier een verkeerde aanname maakt. Jij weet dus niet wat jou basis is, hoeveel kcal een normaal eetpatroon is. Want je weegt een heel stuk niet.quote:Op donderdag 16 juli 2015 20:55 schreef babybanaan het volgende:
Eerlijk gezegd geloof ik niet dat die 40 kcal van 100 gram groente meer of minder echt het verschil gaan maken, zeker niet als ik met 3000 kcal extra op een dag niet aankom, maar met 3000 kcal minder op een dag ook niet afval. Het meeste weeg ik wel, maar producten die moeilijk te wegen zijn, weeg ik dus niet.
Maar in juist die drie hoofdmaaltijden zit normaal gesproken (als in normale lijstje) je bulk aan kcalquote:Op vrijdag 17 juli 2015 00:30 schreef Sarasi het volgende:
Nou. Ik wilde maandag beginnen maar in het kader van niet uitstellen maar doen ben ik vandaag maar alvast begonnen met H.I.I.T. voor thuis. Tering.Dat is even zwaarder dan ik dacht.
Het plan is nu om drie dagen per week hard te lopen (cardioooo) en drie dagen per week te H.I.I.T.en, en dan de zevende dag te strechten, beetje yoga enzo. Daarnaast natuurlijk gewoon goed eten. Eerst maar eens geen kcal bijhouden maar gewoon lekker en gezond eten, met zo min mogelijk 'ongezonde' snacks en dan ook gewoon zoveel van de drie hoofdmaaltijden als ik wil. Biertje per dag is wel toegestaan. Eens kijken hoe dat uitpakt. En we houden de jokers (met mate) natuurlijk.
![]()
Vandaag:
O: 2 volkoren beschuitjes met salami
T: koffie en banaan
L: mexicaanse bol met mais en paprika en kip en mexicaanse dingen
T: puntje spekkoek
D: kleine friet & loempia (joker)
S: 15min H.I.I.T.
Daarom doe ik morgen veeeeeel groente en kip etenquote:Op vrijdag 17 juli 2015 07:58 schreef CrunchySelf het volgende:
Lijstje vandaag:
L: 6 volkoren, jam. 2 kiwi's;
T: 2 goed bezig reepjes;
D: Pizza.
Niet een te gek lijstje tot mijn avondeten. Partij last van mijn maag door de BBQ van gisteren
Ja, ik ben niet ontevredenquote:Op vrijdag 17 juli 2015 08:43 schreef sandertjuh het volgende:
Jezelf wel in kunnen houden op de BBQ?
Ja die van mij is er ook gevoelig voor denk ik. Groente was hier niet veel, wel fruitquote:Op vrijdag 17 juli 2015 08:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
Daarom doe ik morgen veeeeeel groente en kip etenvarken gaat mijn maag ook he-le-maal van over de zeik.
grappig, ik ben toch al heel wat jaren ruim 25 kilo kwijt, dat is blijkbaar niet succesvol?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 08:57 schreef Fripsel het volgende:
Jep. Blijkbaar ben je niet meer welkom op het moment dat je succesvol bent.
Dat is inderdaad precies wat er gezegd wordt.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 08:57 schreef Fripsel het volgende:
Jep. Blijkbaar ben je niet meer welkom op het moment dat je succesvol bent.
Ja alleen wel een beetje jammer dat andere blijkbaar bepalen wat de magische succes grens is. En dat ze krachttraining en iets meer spiermassa meteen linken aan 4/5000 kcal en alleen maar kip eten.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 09:08 schreef Sjeen het volgende:
[..]
grappig, ik ben toch al heel wat jaren ruim 25 kilo kwijt, dat is blijkbaar niet succesvol?
Ehm, je moet dan wel minimaal 4000kcal eten he... Dat weet je?quote:
Zou lekker stoppen met IF danquote:Op vrijdag 17 juli 2015 09:07 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ja die van mij is er ook gevoelig voor denk ik. Groente was hier niet veel, wel fruit
IF vind mijn maag ook al niet tof, dus twijfel als ik er mee doorga.
*mompelt iets over selectief lezen...quote:Op vrijdag 17 juli 2015 09:12 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ja alleen wel een beetje jammer dat andere blijkbaar bepalen wat de magische succes grens is. En dat ze krachttraining en iets meer spiermassa meteen linken aan 4/5000 kcal en alleen maar kip eten.
Ey dikzak,quote:Op vrijdag 17 juli 2015 09:17 schreef Artoo het volgende:
Als je wilt kun je uiteraard gewoon hier meeposten, FripselWil je op je onderhoud gaan eten straks?
Moet nog 4 kg kwijt en dan zit ik op m'n streefgewicht. Daarna wil ik net iets boven m'n onderhoud gaan zitten en samen met de fysio proberen wat meer spiermassa te krijgen. Dus ik denk dat m'n inname dan rond de 2000/2200 zal gaan liggen in het begin. Nu nog rond de 1300/1400. Word wel even omschakelen om zoveel te eten opeens denk ikquote:Op vrijdag 17 juli 2015 09:17 schreef Artoo het volgende:
Als je wilt kun je uiteraard gewoon hier meeposten, FripselWil je op je onderhoud gaan eten straks?
Meet je je vetpercentage niet regelmatig? Dat gekoppeld aan je gewicht kun je precies zien of het vet is of niet wat je verliest toch?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 09:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ey dikzak,
En andere dikzakken: ik val best rap af nu met dat gewielren, iemand een idee hoe dat zit met mijn gains? Eet wel gewoon flink bij, maar dat helpt niet echtplus ik wil wel vet kwijt maar geen massa
Dus, wie verlost me? Deuce?
1300/1400 pleur je dan niet om?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 09:25 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Moet nog 4 kg kwijt en dan zit ik op m'n streefgewicht. Daarna wil ik net iets boven m'n onderhoud gaan zitten en samen met de fysio proberen wat meer spiermassa te krijgen. Dus ik denk dat m'n inname dan rond de 2000/2200 zal gaan liggen in het begin. Nu nog rond de 1300/1400. Word wel even omschakelen om zoveel te eten opeens denk ik
Ja volgende week weer. Maar vet verlies ik sowieso wel. Maar wil zo min mogelijk gains verliezen. Zit wel relatief hoog in de eiwitten. Rond 2.2g per kg lichaamsgewicht. Vroeger. 3g.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 09:27 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Meet je je vetpercentage niet regelmatig? Dat gekoppeld aan je gewicht kun je precies zien of het vet is of niet wat je verliest toch?
Dat zoveel moeten eten is echt niet coolquote:Op vrijdag 17 juli 2015 09:25 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Moet nog 4 kg kwijt en dan zit ik op m'n streefgewicht. Daarna wil ik net iets boven m'n onderhoud gaan zitten en samen met de fysio proberen wat meer spiermassa te krijgen. Dus ik denk dat m'n inname dan rond de 2000/2200 zal gaan liggen in het begin. Nu nog rond de 1300/1400. Word wel even omschakelen om zoveel te eten opeens denk ik
Nee op m'n krachttraining na ben ik redelijk inactief. Zit heel veel op een dag. Fiets eigenlijk nooitquote:Op vrijdag 17 juli 2015 09:31 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
1300/1400 pleur je dan niet om?
Ik doe trouwens gewoon niet aan kracht training en voel me hier prima thuis
Wow, 1300/1400? Dat klinkt wel heel weinig! Ben je klein?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 09:25 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Nee ik ben 1m75quote:Op vrijdag 17 juli 2015 09:34 schreef Artoo het volgende:
[..]
Wow, 1300/1400? Dat klinkt wel heel weinig! Ben je klein?
Wel tof hoor, spiermassa gaan kweken.
Dikkiequote:Op vrijdag 17 juli 2015 09:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ey dikzak,
En andere dikzakken: ik val best rap af nu met dat gewielren, iemand een idee hoe dat zit met mijn gains? Eet wel gewoon flink bij, maar dat helpt niet echtplus ik wil wel vet kwijt maar geen massa
Dus, wie verlost me? Deuce?
Maar dan eet je nog onder je BMR. Dat is in mijn ogen wel echt te weinigquote:Op vrijdag 17 juli 2015 09:36 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Nee ik ben 1m75op de dagen dat ik krachttraining doe pak ik nu trouwens wel al wat meer hoor. Vaak een banaan extra, en wat kwark extra. Of gekookt ei ofzo.
Weet niet wat je fysio van plan is maar een tip:quote:Op vrijdag 17 juli 2015 09:25 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ach heb gewoon naar m'n lichaam geluisterd. Meer van proberen, wat werkt fijn, zonder dat ik me er slecht bij ga voelen. Dit bleek heel succesvol. Ben in oktober 2014 begonnen en nu 30 kg kwijt. Heb natuurlijk ook wel eens weekenden gehad dat ik dacht boeiend en wat losser was. Of als ik heel veel last heb van m'n fibromyalgie, dan eet ik soms ook extra. Voor m'n gevoel voel ik redelijk goed aan wanneer m'n lichaam te weinig heeft. Merk het eigenlijk altijd meteen en dan pak ik wat extra's. Het is niet dat die 1400 kcal een harde eis voor iedere dag zijn.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 09:37 schreef Artoo het volgende:
[..]
Maar dan eet je nog onder je BMR. Dat is in mijn ogen wel echt te weinig
Het eten wil ik zelf gaan doen. Maar heb wel hulp gevraagd aan een vriend. Zat er zelf aan te denken om iedere 2 dagen 100 kcal extra te pakje ofzo en het dan zo opbouwen.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 09:40 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Weet niet wat je fysio van plan is maar een tip:
Begin met 'reverse diet' langzaam opbouwen van de calorieën, als je in 1x een paar honderd meer gaat eten wordt je niet blij van de weegschaal. Als je dit geleidelijk doet heb je dat veel minder plus je kan wennen aan meer eten.
Had ik hetzelfde. Ik viel lekker af op 1400 kcal, voelde me goed en op sportdagen at ik iets meer. Idem als ik echt honger kreeg.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 09:40 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ach heb gewoon naar m'n lichaam geluisterd. Meer van proberen, wat werkt fijn, zonder dat ik me er slecht bij ga voelen. Dit bleek heel succesvol. Ben in oktober 2014 begonnen en nu 30 kg kwijt. Heb natuurlijk ook wel eens weekenden gehad dat ik dacht boeiend en wat losser was. Of als ik heel veel last heb van m'n fibromyalgie, dan eet ik soms ook extra. Voor m'n gevoel voel ik redelijk goed aan wanneer m'n lichaam te weinig heeft. Merk het eigenlijk altijd meteen en dan pak ik wat extra's. Het is niet dat die 1400 kcal een harde eis voor iedere dag zijn.
Lijkt mij nogal snel.. maar je moet vooral zelf in de gaten houden hoe het gaat.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 09:41 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Het eten wil ik zelf gaan doen. Maar heb wel hulp gevraagd aan een vriend. Zat er zelf aan te denken om iedere 2 dagen 100 kcal extra te pakje ofzo en het dan zo opbouwen.
Bulk is even niet erg omdat ik ook elke dag ga sporten, maar de loze tussendoortjes moeten er eerst uit. Geen chips, koekjes, brownies, etc meer. Als ik daar een week vanaf kan blijven, ga ik kijken naar de hoofdmaaltijden. Maar als ik alles in één keer doe, ga ik met een week weer opgeven.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 07:38 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Maar in juist die drie hoofdmaaltijden zit normaal gesproken (als in normale lijstje) je bulk aan kcal
Hoe werkt zulks?
Wat voor tijdsperiode zou jij aannemen? Ik ben bang dat als ik er weer te lang voor pak ik nog wat meer afval en dat wil ik bij de 65 kg eigenlijk niet. Dan word ik te dun vind ik zeg. Tenminste dat zeg ik nuquote:Op vrijdag 17 juli 2015 09:43 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Lijkt mij nogal snel.. maar je moet vooral zelf in de gaten houden hoe het gaat.
Je zou namelijk niet moeten hoeven aankomen tot je boven onderhoud komt, gebeurd dit wel gaat het waarschijnlijk te snel.
Het is niet dat je onderhoud verandert als je het langzamer doet. Maar je zal het minder zien op de weegschaal omdat je meestal als je meer eet, ook meer vocht vasthoudt (en ontlasting), wat natuurlijk gewicht met zich meedraagt. Het zal geen vet zijn.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 09:43 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Lijkt mij nogal snel.. maar je moet vooral zelf in de gaten houden hoe het gaat.
Je zou namelijk niet moeten hoeven aankomen tot je boven onderhoud komt, gebeurd dit wel gaat het waarschijnlijk te snel.
Ik heb me ook voorgenomen om vanaf dat moment me alleen nog maar te focussen op spiermassa en vetpercentage en m'n gewicht een beetje op de 3e plek te zetten.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 09:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het is niet dat je onderhoud verandert als je het langzamer doet. Maar je zal het minder zien op de weegschaal omdat je meestal als je meer eet, ook meer vocht vasthoudt (en ontlasting), wat natuurlijk gewicht met zich meedraagt. Het zal geen vet zijn.
Ja dat is het probleem, meestal val je in die tussenfase nog wel wat af.. lastig te zeggen.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 09:44 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Wat voor tijdsperiode zou jij aannemen? Ik ben bang dat als ik er weer te lang voor pak ik nog wat meer afval en dat wil ik bij de 65 kg eigenlijk niet. Dan word ik te dun vind ik zeg. Tenminste dat zeg ik nu
Verstandig.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 09:46 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik heb me ook voorgenomen om vanaf dat moment me alleen nog maar te focussen op spiermassa en vetpercentage en m'n gewicht een beetje op de 3e plek te zetten.
En de spiegel natuurlijkal is die nu ook al heel lief.
Altijd verstandig. Ik zit even mobiel dus uitgebreid reageren is een crime, maar klinkt als een goed plan overall.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 09:46 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik heb me ook voorgenomen om vanaf dat moment me alleen nog maar te focussen op spiermassa en vetpercentage en m'n gewicht een beetje op de 3e plek te zetten.
En de spiegel natuurlijkal is die nu ook al heel lief.
Ja het stomme is dat ik nu soms dagen heb dat ik van mezelf even los mag, en dan weeg ik de volgende dag precies even veel en heb ik me voor m'n gevoel echt vol zitten proppen de avond ervoorquote:Op vrijdag 17 juli 2015 09:50 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Altijd verstandig. Ik zit even mobiel dus uitgebreid reageren is een crime, maar klinkt als een goed plan overall.Ben wel benieuwd hoe meer eten je bevalt. Mij ging dat echt tegenstaan op den duur, diëten vind ik makkelijker.
Dat dus ja.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 09:53 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ja het stomme is dat ik nu soms dagen heb dat ik van mezelf even los mag, en dan weeg ik de volgende dag precies even veel en heb ik me voor m'n gevoel echt vol zitten proppen de avond ervoor
Is pizza dan wel handig vanavond?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 07:58 schreef CrunchySelf het volgende:
Lijstje vandaag:
L: 6 volkoren, jam. 2 kiwi's;
T: 2 goed bezig reepjes;
D: Pizza.
Niet een te gek lijstje tot mijn avondeten. Partij last van mijn maag door de BBQ van gisteren
Oke, zou net zeggen. Als je puur daar op focust kan het wel gaan tegenvallenquote:Op vrijdag 17 juli 2015 09:44 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Bulk is even niet erg omdat ik ook elke dag ga sporten, maar de loze tussendoortjes moeten er eerst uit. Geen chips, koekjes, brownies, etc meer. Als ik daar een week vanaf kan blijven, ga ik kijken naar de hoofdmaaltijden. Maar als ik alles in één keer doe, ga ik met een week weer opgeven.Dus stapje voor stapje even.
Ga ik denk ik na de vakantie ook doen. Maar ik vond het wel een leuke challengequote:Op vrijdag 17 juli 2015 09:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zou lekker stoppen met IF dan![]()
Ik ga voor morgen nog ff groentespiesjes maken. En blijf mooi weg van de varken en vettige slaatje zooi. Mijn maag vind die isostar isotone drink op de fiets ook niet zo cool. Maar goed, daar heb ik geen keuze in
Mwa hoop dat het dan over is, even keer goed naar de wc en dan is de problematiek grotendeels wel weg denkquote:Op vrijdag 17 juli 2015 10:06 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Is pizza dan wel handig vanavond?![]()
Mijn lijstje:
O: havermout (met wheeyyyy!!!!)
T: 250gr kwark
L: 2x bolletje rosbief en rookvlees, gekookt ei
T: 2x rijstwafel pindakaas
D: groenteburger, groente, vlees
T: blokje choco, 150gr Griekse, 20gr muesli,4x knappertjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |