... omdat de schoenen naar buiten willen.quote:Op woensdag 15 juli 2015 14:41 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
ja gaat eigenlijk best oke.
Ik denk dat hij zich in je hardloop schoenen verstopt heeft
Die had ik maandag nog aan, niet het idee dat het hielp. Zal er morgen eens extra op letten.quote:Op woensdag 15 juli 2015 14:41 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
ja gaat eigenlijk best oke.
Ik denk dat hij zich in je hardloop schoenen verstopt heeft
Ze komen wel eens buiten. In een tas.quote:Op woensdag 15 juli 2015 14:41 schreef Artoo het volgende:
[..]
... omdat de schoenen naar buiten willen.
Gewicht technisch nog wat stabiel gebleven?quote:
Zou het eens doen. Alles afwegen en volgens de voedingswaarden opschrijven hoeveel het is. Schatten is nou niet een bepaald goede manier, daar zit je meestal flink naast.quote:Op woensdag 15 juli 2015 13:55 schreef babybanaan het volgende:
Verschilt per product. Groenten en eieren weeg ik sowieso niet. Producten waar een gewicht op staat (ons rosbief bijv.), weeg ik ook niet. Olie en bakvet schat ik. Overige producten waarvan ik de portiegrootte niet weet, weeg ik wel.
Joah, -ish. Niet naar beneden, maar ook niet echt omhoog.quote:Op woensdag 15 juli 2015 15:10 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Gewicht technisch nog wat stabiel gebleven?
Anders even nieuwe weekplanning maken, sportmomenten plannen. Kan wel eens helpen.
Mooi. Goed bezig weer. Nu er weer gewoon vol tegenaanquote:Op woensdag 15 juli 2015 15:12 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Joah, -ish. Niet naar beneden, maar ook niet echt omhoog.
Weekplanning is gemaakt, sportmomenten staan in de agenda.![]()
Maar het is gewoon altijd naar, die momenten waarop het gewoon niet lekker gaat ofzo.
Oh nice! I has the interests.quote:Op woensdag 15 juli 2015 13:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Uhu.
http://www.b2fitness.net/nn/beltbrow4b.jpg
Zoiets
Na het weekend gaan ik ff zoeken!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |