Ja, ik ben niet ontevredenquote:Op vrijdag 17 juli 2015 08:43 schreef sandertjuh het volgende:
Jezelf wel in kunnen houden op de BBQ?
Ja die van mij is er ook gevoelig voor denk ik. Groente was hier niet veel, wel fruitquote:Op vrijdag 17 juli 2015 08:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
Daarom doe ik morgen veeeeeel groente en kip etenvarken gaat mijn maag ook he-le-maal van over de zeik.
grappig, ik ben toch al heel wat jaren ruim 25 kilo kwijt, dat is blijkbaar niet succesvol?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 08:57 schreef Fripsel het volgende:
Jep. Blijkbaar ben je niet meer welkom op het moment dat je succesvol bent.
Dat is inderdaad precies wat er gezegd wordt.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 08:57 schreef Fripsel het volgende:
Jep. Blijkbaar ben je niet meer welkom op het moment dat je succesvol bent.
Ja alleen wel een beetje jammer dat andere blijkbaar bepalen wat de magische succes grens is. En dat ze krachttraining en iets meer spiermassa meteen linken aan 4/5000 kcal en alleen maar kip eten.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 09:08 schreef Sjeen het volgende:
[..]
grappig, ik ben toch al heel wat jaren ruim 25 kilo kwijt, dat is blijkbaar niet succesvol?
Ehm, je moet dan wel minimaal 4000kcal eten he... Dat weet je?quote:
Zou lekker stoppen met IF danquote:Op vrijdag 17 juli 2015 09:07 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ja die van mij is er ook gevoelig voor denk ik. Groente was hier niet veel, wel fruit
IF vind mijn maag ook al niet tof, dus twijfel als ik er mee doorga.
*mompelt iets over selectief lezen...quote:Op vrijdag 17 juli 2015 09:12 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ja alleen wel een beetje jammer dat andere blijkbaar bepalen wat de magische succes grens is. En dat ze krachttraining en iets meer spiermassa meteen linken aan 4/5000 kcal en alleen maar kip eten.
Ey dikzak,quote:Op vrijdag 17 juli 2015 09:17 schreef Artoo het volgende:
Als je wilt kun je uiteraard gewoon hier meeposten, FripselWil je op je onderhoud gaan eten straks?
Moet nog 4 kg kwijt en dan zit ik op m'n streefgewicht. Daarna wil ik net iets boven m'n onderhoud gaan zitten en samen met de fysio proberen wat meer spiermassa te krijgen. Dus ik denk dat m'n inname dan rond de 2000/2200 zal gaan liggen in het begin. Nu nog rond de 1300/1400. Word wel even omschakelen om zoveel te eten opeens denk ikquote:Op vrijdag 17 juli 2015 09:17 schreef Artoo het volgende:
Als je wilt kun je uiteraard gewoon hier meeposten, FripselWil je op je onderhoud gaan eten straks?
Meet je je vetpercentage niet regelmatig? Dat gekoppeld aan je gewicht kun je precies zien of het vet is of niet wat je verliest toch?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 09:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ey dikzak,
En andere dikzakken: ik val best rap af nu met dat gewielren, iemand een idee hoe dat zit met mijn gains? Eet wel gewoon flink bij, maar dat helpt niet echtplus ik wil wel vet kwijt maar geen massa
Dus, wie verlost me? Deuce?
1300/1400 pleur je dan niet om?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 09:25 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Moet nog 4 kg kwijt en dan zit ik op m'n streefgewicht. Daarna wil ik net iets boven m'n onderhoud gaan zitten en samen met de fysio proberen wat meer spiermassa te krijgen. Dus ik denk dat m'n inname dan rond de 2000/2200 zal gaan liggen in het begin. Nu nog rond de 1300/1400. Word wel even omschakelen om zoveel te eten opeens denk ik
Ja volgende week weer. Maar vet verlies ik sowieso wel. Maar wil zo min mogelijk gains verliezen. Zit wel relatief hoog in de eiwitten. Rond 2.2g per kg lichaamsgewicht. Vroeger. 3g.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 09:27 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Meet je je vetpercentage niet regelmatig? Dat gekoppeld aan je gewicht kun je precies zien of het vet is of niet wat je verliest toch?
Dat zoveel moeten eten is echt niet coolquote:Op vrijdag 17 juli 2015 09:25 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Moet nog 4 kg kwijt en dan zit ik op m'n streefgewicht. Daarna wil ik net iets boven m'n onderhoud gaan zitten en samen met de fysio proberen wat meer spiermassa te krijgen. Dus ik denk dat m'n inname dan rond de 2000/2200 zal gaan liggen in het begin. Nu nog rond de 1300/1400. Word wel even omschakelen om zoveel te eten opeens denk ik
Nee op m'n krachttraining na ben ik redelijk inactief. Zit heel veel op een dag. Fiets eigenlijk nooitquote:Op vrijdag 17 juli 2015 09:31 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
1300/1400 pleur je dan niet om?
Ik doe trouwens gewoon niet aan kracht training en voel me hier prima thuis
Wow, 1300/1400? Dat klinkt wel heel weinig! Ben je klein?quote:Op vrijdag 17 juli 2015 09:25 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Nee ik ben 1m75quote:Op vrijdag 17 juli 2015 09:34 schreef Artoo het volgende:
[..]
Wow, 1300/1400? Dat klinkt wel heel weinig! Ben je klein?
Wel tof hoor, spiermassa gaan kweken.
Dikkiequote:Op vrijdag 17 juli 2015 09:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ey dikzak,
En andere dikzakken: ik val best rap af nu met dat gewielren, iemand een idee hoe dat zit met mijn gains? Eet wel gewoon flink bij, maar dat helpt niet echtplus ik wil wel vet kwijt maar geen massa
Dus, wie verlost me? Deuce?
Maar dan eet je nog onder je BMR. Dat is in mijn ogen wel echt te weinigquote:Op vrijdag 17 juli 2015 09:36 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Nee ik ben 1m75op de dagen dat ik krachttraining doe pak ik nu trouwens wel al wat meer hoor. Vaak een banaan extra, en wat kwark extra. Of gekookt ei ofzo.
Weet niet wat je fysio van plan is maar een tip:quote:Op vrijdag 17 juli 2015 09:25 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ach heb gewoon naar m'n lichaam geluisterd. Meer van proberen, wat werkt fijn, zonder dat ik me er slecht bij ga voelen. Dit bleek heel succesvol. Ben in oktober 2014 begonnen en nu 30 kg kwijt. Heb natuurlijk ook wel eens weekenden gehad dat ik dacht boeiend en wat losser was. Of als ik heel veel last heb van m'n fibromyalgie, dan eet ik soms ook extra. Voor m'n gevoel voel ik redelijk goed aan wanneer m'n lichaam te weinig heeft. Merk het eigenlijk altijd meteen en dan pak ik wat extra's. Het is niet dat die 1400 kcal een harde eis voor iedere dag zijn.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 09:37 schreef Artoo het volgende:
[..]
Maar dan eet je nog onder je BMR. Dat is in mijn ogen wel echt te weinig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |