Jij bent wel echt altijd aan het janken deze dagen hé?quote:Op zondag 5 juli 2015 18:45 schreef Burner82 het volgende:
Temp binnen zal zo wel weer gaan stijgen... Wind weg, zon is terug...En alle buien trekken links en rechts langs Roermond....
KNMI geeft in het zuiden nog tot 19.00uur kans op iets, in het hoge noorden tot 21.00uur.quote:Op zondag 5 juli 2015 18:45 schreef laiveneertiekje het volgende:
Maar was dit het voor vandaag? Ik zag bij zo'n onweerspagina op facebook dat die zeiden dat het niets meer werd..
Ik vond het juist fijn hoor.quote:
Ja, ik wil ook regen en onweer en verkoelingquote:Op zondag 5 juli 2015 18:46 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Jij bent wel echt altijd aan het janken deze dagen hé?
Hier ook alweer dik 0.5 erbij binnen.quote:Op zondag 5 juli 2015 18:45 schreef Burner82 het volgende:
Temp binnen zal zo wel weer gaan stijgen... Wind weg, zon is terug...En alle buien trekken links en rechts langs Roermond....
Dan kan ik het vergeten. Eigenlijk is alles net langs Assen getrokken vandaag. Begon een uurtje geleden wel flink te waaien, dus we hebben iets van afkoeling gehad.quote:Op zondag 5 juli 2015 18:47 schreef roislecxe het volgende:
[..]
KNMI geeft in het zuiden nog tot 19.00uur kans op iets, in het hoge noorden tot 21.00uur.
Dus reken maar uit![]()
De buien die er nu zijn, zijn er, er ontstaat niet veel nieuws meer.
Das in ieder geval meer dan hierquote:Op zondag 5 juli 2015 18:48 schreef laiveneertiekje het volgende:
[..]
Dan kan ik het vergeten. Eigenlijk is alles net langs Assen getrokken vandaag. Begon een uurtje geleden wel flink te waaien, dus we hebben iets van afkoeling gehad.
Nope, niks van regen gezien.quote:Op zondag 5 juli 2015 18:47 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Hier ook alweer dik 0.5 erbij binnen.
Jij ook nog geen druppel gehad zeker
Inmiddels zijn er nieuwe buien in ontwikkelingquote:Op zondag 5 juli 2015 18:48 schreef laiveneertiekje het volgende:
[..]
Dan kan ik het vergeten. Eigenlijk is alles net langs Assen getrokken vandaag. Begon een uurtje geleden wel flink te waaien, dus we hebben iets van afkoeling gehad.
Net nog wel ineens een donder vanuit het niets. Nu ontstaat er ten zuiden van Assen weer iets volgens buienradarquote:
Dat was een beste boem net, gehoord? Echt, die bui ontstond plotselingquote:Op zondag 5 juli 2015 18:53 schreef bondage het volgende:
[..]
Inmiddels zijn er nieuwe buien in ontwikkeling
Jup, gehoord. Deed mijn matras trillenquote:Op zondag 5 juli 2015 18:53 schreef Djeez het volgende:
[..]
Dat was een beste boem net, gehoord? Echt, die bui ontstond plotseling
36 graden is mij 6 à 7 graden te veel. Dat je 36 graden top vindt... Als je van plak en zweet houd....quote:Op zondag 5 juli 2015 18:43 schreef MissHobje het volgende:
Vandaag vette mazzel gehad in Utrechtgewoon keihard mooi weer, wel beetje afgekoeld maar op een mini buitje na vanochtend verder droog
Wat een topdagen zijn het geweest (en nog)
Er komt wel wat jouw kant op, vanaf half 7 ongeveer.quote:
Half 8 denk ik eerder?quote:Op zondag 5 juli 2015 18:56 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Er komt wel wat jouw kant op, vanaf half 7 ongeveer.
Het was vandaag lang niet zo heet zoals het gisteren was dus geniet nou maar en ja ik stond heerlijk in de zon langs de route van de tour in Utrechtquote:Op zondag 5 juli 2015 18:54 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
36 graden is mij 6 à 7 graden te veel. Dat je 36 graden top vindt... Als je van plak en zweet houd....
Ja, doe die maarquote:
Dat ligt een beetje aan de luchtvochtigheidsgraad.quote:Op zondag 5 juli 2015 18:54 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
36 graden is mij 6 à 7 graden te veel. Dat je 36 graden top vindt... Als je van plak en zweet houd....
Ik ook wel, maar ik wil ook goed slapen. Dus 's avond mag het van mij afkoelen. Hitte is trouwens nog niet voorbij, kans bestaat dat het hier volgend weekend weer 34 graden wordt. Morgen en zeker dinsdag hier ook nog warm.quote:
ja ok. Dan zijn we on the same pagequote:Op zondag 5 juli 2015 19:21 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik ook wel, maar ik wil ook goed slapen. Dus 's avond mag het van mij afkoelen. Hitte is trouwens nog niet voorbij, kans bestaat dat het hier volgend weekend weer 34 graden wordt. Morgen en zeker dinsdag hier ook nog warm.
Zit niet zo te zeuren Roermondse Djeezquote:Op zondag 5 juli 2015 18:45 schreef Burner82 het volgende:
Binnen precies 3.3 graden koeler dan gisteren... 28.0 ipv 31.3...quote:Op zondag 5 juli 2015 19:54 schreef Klonk het volgende:
[..]
Zit niet zo te zeuren Roermondse Djeez
Het is verdomme 15 graden koeler dan gisteren rond deze tijd
Buiten jaquote:Op zondag 5 juli 2015 19:54 schreef Klonk het volgende:
[..]
Zit niet zo te zeuren Roermondse Djeez
Het is verdomme 15 graden koeler dan gisteren rond deze tijd
Luchten, luchten,luchten, desnoods gooi je de voordeur open en ga je met een biertje in de hand bij de voordeur zitten.quote:Op zondag 5 juli 2015 19:56 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Binnen precies 3.3 graden koeler dan gisteren... 28.0 ipv 31.3...
Heb al zoveel mogelijk openquote:Op zondag 5 juli 2015 19:59 schreef Klonk het volgende:
[..]
Luchten, luchten,luchten, desnoods gooi je de voordeur open en ga je met een biertje in de hand bij de voordeur zitten.
Idd, had dat laatst ook tot snachts een uur of 0200. Gewoon alles incl. voordeur open en hopen dat het een beetje waait.quote:Op zondag 5 juli 2015 19:59 schreef Klonk het volgende:
[..]
Luchten, luchten,luchten, desnoods gooi je de voordeur open en ga je met een biertje in de hand bij de voordeur zitten.
Jouw flatje moet echt kut liggen, hier staan de gordijnen te wapperen van de wind en is het in een 45 min sinds ik weer thuis ben van 27 naar 25 gezaktquote:Op zondag 5 juli 2015 20:00 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Heb al zoveel mogelijk openMaar wind is er weer eens mee gestopt
Als het niet waait, waait het nietquote:Op zondag 5 juli 2015 20:04 schreef Klonk het volgende:
[..]
Jouw flatje moet echt kut liggen, hier staan de gordijnen te wapperen van de wind en is het in een 45 min sinds ik weer thuis ben van 27 naar 25 gezakt
Maar het waait welquote:Op zondag 5 juli 2015 20:07 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Als het niet waait, waait het nietDaar kan de flat niks aan doen
Was suf he, qua regen en bliksems. Behoorlijke domper.quote:Op zondag 5 juli 2015 20:11 schreef roislecxe het volgende:
Nou, dat was em dus officieel. Alles wagenwijd open en laat het maar proberen wat af te koelen.
Over een par weken weer een nieuwe kans misschien op een paar druppels.
Blij dat ik geen tuin heb, je moet je het ongans sproeien volgens mij
Hier is een briesje... Tis hier geen Venlo..quote:
Hoe vaak heb je je al omgekleed vandaag? Zomerkleding/regenkleding/winterkleding/zomerkledingquote:Op zondag 5 juli 2015 20:15 schreef Nattekat het volgende:
We gaan gewoon weer richting de 20, hoe verzin je het
1x, slaapoutfit -> zomeroutfitquote:Op zondag 5 juli 2015 20:16 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Hoe vaak heb je je al omgekleed vandaag? Zomerkleding/regenkleding/winterkleding/zomerkleding
Denk dat ik mazzel heb qua ligging, pal west op de voorkantquote:Op zondag 5 juli 2015 20:14 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Hier is een briesje... Tis hier geen Venlo..
Gewoon niks he, zoals verwacht maar toch valt het altijd weer tegenquote:Op zondag 5 juli 2015 20:13 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Was suf he, qua regen en bliksems. Behoorlijke domper.
Ben gestopt met sproeien, water kost meer dan wat nieuw graszaadquote:Op zondag 5 juli 2015 20:11 schreef roislecxe het volgende:
Nou, dat was em dus officieel. Alles wagenwijd open en laat het maar proberen wat af te koelen.
Over een par weken weer een nieuwe kans misschien op een paar druppels.
Blij dat ik geen tuin heb, je moet je het ongans sproeien volgens mij
quote:Op zondag 5 juli 2015 20:18 schreef Klonk het volgende:
[..]
Ben gestopt met sproeien, water kost meer dan wat nieuw graszaad
Dus je hebt je gewoon aangekleedquote:Op zondag 5 juli 2015 20:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
1x, slaapoutfit -> zomeroutfit
Het was even 16 graden, maar ben gewoon met korte broek en slippers de deur uitgegaan. Nu is het gewoon weer lekker buiten
mooi plaatjequote:Op zondag 5 juli 2015 20:04 schreef mithrandirrr het volgende:
Ik vond het een beetje tegenvallen vandaag, maargoed het blijft altijd afwachten he
Rond 18 uur kwam er toch een mooie korte maar krachtige bui over Someren.
[ link | afbeelding ]Someren 2015-07-05 by robert weerden, on Flickr
quote:Op zondag 5 juli 2015 20:22 schreef Koelkastje het volgende:
Uurtje terug in Twente!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik doe mij best. Op lange termijn ziet er toch niet slecht uit?quote:Op zondag 5 juli 2015 20:28 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
En van het ene uiterste, gaan we weer terug naar het andere uitserste... Is constant 25 graden nou echt zo veel gevraagd?
De lange termijn bestaat nog niet, dat zijn enkel 50 lijntjes die elk wat compleet anders doen.quote:Op zondag 5 juli 2015 20:42 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik doe mij best. Op lange termijn ziet er toch niet slecht uit?
Dat zonnetje wat er nog net onder door spiektquote:Op zondag 5 juli 2015 20:25 schreef mithrandirrr het volgende:
[..]
Het mooiste van de zomer vind ik zulke platen
Ja een zonnetje erbij maakt het nog magischerquote:Op zondag 5 juli 2015 20:50 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Dat zonnetje wat er nog net onder door spiekt!
Foto van jou op de vorige pagina is tof, heel aparte duistere bui!
twitter:GrNahs twitterde op zondag 05-07-2015 om 20:35:11#Unwetter. #Siegen. #hagel. so groß wie Äpfel. Auto im oarsch. Habe ich noch nicht erlebt. http://t.co/YrwjMMK1DX reageer retweet
Mooiquote:Op zondag 5 juli 2015 20:04 schreef mithrandirrr het volgende:
Ik vond het een beetje tegenvallen vandaag, maargoed het blijft altijd afwachten he
Rond 18 uur kwam er toch een mooie korte maar krachtige bui over Someren.
[ link | afbeelding ]Someren 2015-07-05 by robert weerden, on Flickr
Maar wel de locatie, Klonk woont aan zee waarschijnlijk, i.p.v. het windstille binnenlandquote:Op zondag 5 juli 2015 20:07 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Als het niet waait, waait het nietDaar kan de flat niks aan doen
Zoals je in de link in de OP kan zien, woont klonk in Limburgquote:Op zondag 5 juli 2015 21:33 schreef hangtime het volgende:
[..]
Maar wel de locatie, Klonk woont aan zee waarschijnlijk, i.p.v. het windstille binnenland
Klonk woont wel een km of 30 verderopquote:Op zondag 5 juli 2015 21:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zoals je in de link in de OP kan zien, woont klonk in Limburg
Dat is je vangst in Reuver?quote:Op zondag 5 juli 2015 21:43 schreef -CRASH- het volgende:
Wat komt daar aan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is schaduw van het aambeeld wat op de onderliggende vochtige luchtlaag valt
[ afbeelding ]
heb nog een time lapse ervan.quote:
Die wind was er idd wel evenquote:Op zondag 5 juli 2015 21:47 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
heb nog een time lapse ervan.
En heb ook veel zand gevangen door de hevige wind die er een lange tijd van tevoren was.
twitter:weermanreinier twitterde op zondag 05-07-2015 om 22:55:37Indrukwekkende stormchase gedaan met als resultaat hagelstenen tot rond de 9 cm in diameter, nabij Olpe, D. #supercel http://t.co/xQCXhG0pcz reageer retweet
Half Duitsland onder het onweer, maar hier waar ik nu zit (nog?) niks en nog steeds 27 graden en hartstikke broeierigquote:Op zondag 5 juli 2015 22:54 schreef Houtenbeen het volgende:
Beetje een tegenvaller vandaag, buiten wat wind, zandvlagen en rommels op afstand niet veel. Maar in Duitsland ging het wel los, na alles teruggelezen te hebben.
Alles weer dicht voor de katten, terug op 28 binnenquote:Op maandag 6 juli 2015 00:09 schreef roislecxe het volgende:
Lekker stukje gelopen naar het poolcafé en terug. Krukdroog alles, maar buiten goed te doen.
En dan kom je binnen...![]()
![]()
Geen katten hier. Gezakt naar 25quote:Op maandag 6 juli 2015 00:13 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Alles weer dicht voor de katten, terug op 28 binnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |