Maar het waait welquote:Op zondag 5 juli 2015 20:07 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Als het niet waait, waait het nietDaar kan de flat niks aan doen
Was suf he, qua regen en bliksems. Behoorlijke domper.quote:Op zondag 5 juli 2015 20:11 schreef roislecxe het volgende:
Nou, dat was em dus officieel. Alles wagenwijd open en laat het maar proberen wat af te koelen.
Over een par weken weer een nieuwe kans misschien op een paar druppels.
Blij dat ik geen tuin heb, je moet je het ongans sproeien volgens mij
Hier is een briesje... Tis hier geen Venlo..quote:
Hoe vaak heb je je al omgekleed vandaag? Zomerkleding/regenkleding/winterkleding/zomerkledingquote:Op zondag 5 juli 2015 20:15 schreef Nattekat het volgende:
We gaan gewoon weer richting de 20, hoe verzin je het
1x, slaapoutfit -> zomeroutfitquote:Op zondag 5 juli 2015 20:16 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Hoe vaak heb je je al omgekleed vandaag? Zomerkleding/regenkleding/winterkleding/zomerkleding
Denk dat ik mazzel heb qua ligging, pal west op de voorkantquote:Op zondag 5 juli 2015 20:14 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Hier is een briesje... Tis hier geen Venlo..
Gewoon niks he, zoals verwacht maar toch valt het altijd weer tegenquote:Op zondag 5 juli 2015 20:13 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Was suf he, qua regen en bliksems. Behoorlijke domper.
Ben gestopt met sproeien, water kost meer dan wat nieuw graszaadquote:Op zondag 5 juli 2015 20:11 schreef roislecxe het volgende:
Nou, dat was em dus officieel. Alles wagenwijd open en laat het maar proberen wat af te koelen.
Over een par weken weer een nieuwe kans misschien op een paar druppels.
Blij dat ik geen tuin heb, je moet je het ongans sproeien volgens mij
quote:Op zondag 5 juli 2015 20:18 schreef Klonk het volgende:
[..]
Ben gestopt met sproeien, water kost meer dan wat nieuw graszaad
Dus je hebt je gewoon aangekleedquote:Op zondag 5 juli 2015 20:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
1x, slaapoutfit -> zomeroutfit
Het was even 16 graden, maar ben gewoon met korte broek en slippers de deur uitgegaan. Nu is het gewoon weer lekker buiten
mooi plaatjequote:Op zondag 5 juli 2015 20:04 schreef mithrandirrr het volgende:
Ik vond het een beetje tegenvallen vandaag, maargoed het blijft altijd afwachten he
Rond 18 uur kwam er toch een mooie korte maar krachtige bui over Someren.
[ link | afbeelding ]Someren 2015-07-05 by robert weerden, on Flickr
quote:Op zondag 5 juli 2015 20:22 schreef Koelkastje het volgende:
Uurtje terug in Twente!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik doe mij best. Op lange termijn ziet er toch niet slecht uit?quote:Op zondag 5 juli 2015 20:28 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
En van het ene uiterste, gaan we weer terug naar het andere uitserste... Is constant 25 graden nou echt zo veel gevraagd?
De lange termijn bestaat nog niet, dat zijn enkel 50 lijntjes die elk wat compleet anders doen.quote:Op zondag 5 juli 2015 20:42 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik doe mij best. Op lange termijn ziet er toch niet slecht uit?
Dat zonnetje wat er nog net onder door spiektquote:Op zondag 5 juli 2015 20:25 schreef mithrandirrr het volgende:
[..]
Het mooiste van de zomer vind ik zulke platen
Ja een zonnetje erbij maakt het nog magischerquote:Op zondag 5 juli 2015 20:50 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Dat zonnetje wat er nog net onder door spiekt!
Foto van jou op de vorige pagina is tof, heel aparte duistere bui!
twitter:GrNahs twitterde op zondag 05-07-2015 om 20:35:11#Unwetter. #Siegen. #hagel. so groß wie Äpfel. Auto im oarsch. Habe ich noch nicht erlebt. http://t.co/YrwjMMK1DX reageer retweet
Mooiquote:Op zondag 5 juli 2015 20:04 schreef mithrandirrr het volgende:
Ik vond het een beetje tegenvallen vandaag, maargoed het blijft altijd afwachten he
Rond 18 uur kwam er toch een mooie korte maar krachtige bui over Someren.
[ link | afbeelding ]Someren 2015-07-05 by robert weerden, on Flickr
Maar wel de locatie, Klonk woont aan zee waarschijnlijk, i.p.v. het windstille binnenlandquote:Op zondag 5 juli 2015 20:07 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Als het niet waait, waait het nietDaar kan de flat niks aan doen
Zoals je in de link in de OP kan zien, woont klonk in Limburgquote:Op zondag 5 juli 2015 21:33 schreef hangtime het volgende:
[..]
Maar wel de locatie, Klonk woont aan zee waarschijnlijk, i.p.v. het windstille binnenland
Klonk woont wel een km of 30 verderopquote:Op zondag 5 juli 2015 21:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zoals je in de link in de OP kan zien, woont klonk in Limburg
Dat is je vangst in Reuver?quote:Op zondag 5 juli 2015 21:43 schreef -CRASH- het volgende:
Wat komt daar aan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is schaduw van het aambeeld wat op de onderliggende vochtige luchtlaag valt
[ afbeelding ]
heb nog een time lapse ervan.quote:
Die wind was er idd wel evenquote:Op zondag 5 juli 2015 21:47 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
heb nog een time lapse ervan.
En heb ook veel zand gevangen door de hevige wind die er een lange tijd van tevoren was.
twitter:weermanreinier twitterde op zondag 05-07-2015 om 22:55:37Indrukwekkende stormchase gedaan met als resultaat hagelstenen tot rond de 9 cm in diameter, nabij Olpe, D. #supercel http://t.co/xQCXhG0pcz reageer retweet
Half Duitsland onder het onweer, maar hier waar ik nu zit (nog?) niks en nog steeds 27 graden en hartstikke broeierigquote:Op zondag 5 juli 2015 22:54 schreef Houtenbeen het volgende:
Beetje een tegenvaller vandaag, buiten wat wind, zandvlagen en rommels op afstand niet veel. Maar in Duitsland ging het wel los, na alles teruggelezen te hebben.
Alles weer dicht voor de katten, terug op 28 binnenquote:Op maandag 6 juli 2015 00:09 schreef roislecxe het volgende:
Lekker stukje gelopen naar het poolcafé en terug. Krukdroog alles, maar buiten goed te doen.
En dan kom je binnen...![]()
![]()
Geen katten hier. Gezakt naar 25quote:Op maandag 6 juli 2015 00:13 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Alles weer dicht voor de katten, terug op 28 binnen
logeerkatten, 8 hoog, zat op een heerlijke 25.5.. Maar had de katten opgesloten in een halletjequote:Op maandag 6 juli 2015 00:15 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Geen katten hier. Gezakt naar 25
Heel de avond alles open gelaten op 6 hoog. Lang leve geen buren.
En wij maar proberen, maar 4/10e te kort komen.quote:Op maandag 6 juli 2015 00:26 schreef Burner82 het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)wel-hitterecord.html
665535.7654 dat ik die voorbij zie komenquote:
Ik pas 1 keer op FB.. Misschien moet je paar mensen verwijderenquote:Op maandag 6 juli 2015 00:28 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
665535.7654 dat ik die voorbij zie komen
1e keer dat ik hem zie.quote:Op maandag 6 juli 2015 00:28 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
665535.7654 dat ik die voorbij zie komen
Opgeslagen warmte... In de muren dan vooral.quote:Op maandag 6 juli 2015 00:56 schreef roislecxe het volgende:
24.9 COME ONNNNNNNNNNNN![]()
![]()
Edit: 25.1![]()
![]()
![]()
En 25.3... weer 15 min later...
Verklaringen? Buiten is het 16.4.
Nu 25.6 alweer... Zal het wel zijn ja. Zal ook nog wel even duren voor dat weg is gok ik zo, hier in de woestijn.quote:Op maandag 6 juli 2015 01:23 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Opgeslagen warmte... In de muren dan vooral.
Het was hier lekker 25.5, tot ik de deuren weer dicht/op een kier zette. Het is nu 28.5 binnen.
Is dat een oud bericht van een aantal jaar terug wat je leest? De enige nood die ik heb gehad is nood aan koelte.quote:Op maandag 6 juli 2015 07:21 schreef spijkerbroek het volgende:
"veel overlast in Nederland wegens het noodweer van gisteren"
Echt.. stoppen nou. Wat gerommel en wat regen is géén noodweer.
pfff
Zon en blauwquote:Op maandag 6 juli 2015 10:26 schreef Nattekat het volgende:
Koel en grijs, waar kennen we dat ook al weer van...
Ziet er lekker uit.twitter:WilfredJanssen_ twitterde op maandag 06-07-2015 om 10:19:06@weermanreinier @MeteoGroupWeer De zuidoostzijde van de enorme #supercell in Duitsland gisteren (regio Twistetal) http://t.co/q9wJfGslBl reageer retweet
Hmm, even denken...quote:Op maandag 6 juli 2015 10:26 schreef Nattekat het volgende:
Koel en grijs, waar kennen we dat ook al weer van...
Volgens mij is die ook hier overheen gekomen (Bonn).quote:Op maandag 6 juli 2015 10:32 schreef Burner82 het volgende:
Ziet er lekker uit.twitter:WilfredJanssen_ twitterde op maandag 06-07-2015 om 10:19:06@weermanreinier @MeteoGroupWeer De zuidoostzijde van de enorme #supercell in Duitsland gisteren (regio Twistetal) http://t.co/q9wJfGslBl reageer retweet
Je bent jezelf zo druk aan het maken dat het in huis warmer wordt.quote:Op maandag 6 juli 2015 00:56 schreef roislecxe het volgende:
24.9 COME ONNNNNNNNNNNN![]()
![]()
Edit: 25.1![]()
![]()
![]()
En 25.3... weer 15 min later...
Verklaringen? Buiten is het 16.4.
Ik kijk er naar uit. Eindelijk normaal zomerweer.quote:Op maandag 6 juli 2015 11:32 schreef bondage het volgende:
[..]
Succes ermee. Gelukkig is het hier weer wat koeler inmiddels.
Voor even vind ik een beetje hitte ook helemaal niet erg, moet echter niet te lang duren en een beetje onweer zo nu en dan is ook welkom. Nu gelukkig even wat koeler, mag het volgende week weer naar de 35quote:Op maandag 6 juli 2015 11:33 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik kijk er naar uit. Eindelijk normaal zomerweer.
Vindt het allemaal prima. Ramen en deuren staan hier altijd open, 24/7. Al 2 maanden langquote:Op maandag 6 juli 2015 11:35 schreef bondage het volgende:
[..]
Voor even vind ik een beetje hitte ook helemaal niet erg, moet echter niet te lang duren en een beetje onweer zo nu en dan is ook welkom. Nu gelukkig even wat koeler, mag het volgende week weer naar de 35
Inderdaad, das goed gelukt. Doel weer bereikt. Als het teveel afkoelt valt er niks meer te klagen, en dat kan natuurlijk niet.quote:Op maandag 6 juli 2015 11:26 schreef Dven het volgende:
[..]
Je bent jezelf zo druk aan het maken dat het in huis warmer wordt.
juist wel want dan is het koud en 'waar is die zomer geblevenquote:Op maandag 6 juli 2015 12:07 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Inderdaad, das goed gelukt. Doel weer bereikt. Als het teveel afkoelt valt er niks meer te klagen, en dat kan natuurlijk niet.
Mij zul je nooit horen klagen dat het te warm is, enkel dat het lekker is dat het in huis weer kan afkoelen. Het is weer afgekoeld dus ik klaag dat het te koud isquote:Op maandag 6 juli 2015 12:23 schreef Apotheose het volgende:
[..]
juist wel want dan is het koud en 'waar is die zomer gebleven'. Dan wordt het weer paar dagen 30+ en is het 'pfff wat warm
' etc
Paas die 30 want hier aan de kust is het fucking koud met 18 graden!quote:Op maandag 6 juli 2015 11:42 schreef Nattekat het volgende:
Ik vind het niet meer lekker met het raam open, een teken dat het huis voldoende afgekoeld is en dat het buiten gewoon weer warmer mag worden.
De voorspelling laat temperaturen tussen de 20 en 25 zien, met af en toe een uitschieter naar 30+...
Ik woon zelf 10km van de kust af dus weet wat je bedoeltquote:Op maandag 6 juli 2015 13:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Paas die 30 want hier aan de kust is het fucking koud met 18 graden!
U bent welkom op mijn wc waar het nog steeds 30 graden is.quote:Op maandag 6 juli 2015 13:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Paas die 30 want hier aan de kust is het fucking koud met 18 graden!
Ik moet verdomme met een dekentje in de zon liggen omdat er windkracht 4 staat en die is koud!quote:Op maandag 6 juli 2015 13:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik woon zelf 10km van de kust af dus weet wat je bedoelt
Is Osla de vrouwelijke versie van Oslo?quote:Op maandag 6 juli 2015 13:28 schreef Dven het volgende:
Mooie warmtelijn morgen in Europa
[ afbeelding ]
Met Dublin en Athene is ook precies iets misquote:Op maandag 6 juli 2015 13:32 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Is Osla de vrouwelijke versie van Oslo?
Algier en Roma kloppen ook niet helemaal, tenzij die vuile zigeuners stiekem hun eigen kalifaat gesticht hebben.quote:Op maandag 6 juli 2015 13:45 schreef Dven het volgende:
[..]
Met Dublin en Athene is ook precies iets misRaar, want Engelse site.
Heerlijkheid. Gewoon weer laagjes aandoen. 's Avonds in je pyjama kruipen, thee en koekjes erbij.quote:Op maandag 6 juli 2015 13:42 schreef dick_laurent het volgende:
Zo, dat was het weer wat betreft de hitte. Alleen morgen nog even een relatief warm dagje, en dan gaat het zowaar weer fris worden!
Dat zal even wennen zijn
Prijs je gelukkig.quote:Op maandag 6 juli 2015 13:55 schreef gooddaddy het volgende:
Morgen wordt het hier in Limburg anders nog gewoon 30 graden hoor
Lekker warm tegen elkaar aan liggen.quote:Op maandag 6 juli 2015 13:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Heerlijkheid. Gewoon weer laagjes aandoen. 's Avonds in je pyjama kruipen, thee en koekjes erbij.
Dat! en met chocolade die niet meteen smelt voor het je mond bereiktquote:Op maandag 6 juli 2015 13:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Heerlijkheid. Gewoon weer laagjes aandoen. 's Avonds in je pyjama kruipen, thee en koekjes erbij.
Om te genieten van waar Nederlanders het best in zijn: zeuren over het weer.quote:
Wijfquote:Op maandag 6 juli 2015 13:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Vanwege die tornado die je altijd veroorzaakt tijdens het faxenquote:
een shitstorm? XD XD XD XDquote:Op maandag 6 juli 2015 14:30 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Vanwege die tornado die je altijd veroorzaakt tijdens het faxen
Herkenbaar, had ik ook. Ging met deken naast me slapen en werd met deken over me heen weer wakker. Maar goed, was vanmorgen toen ik wakker werd 23 graden op mijn slaapkamer.quote:Op maandag 6 juli 2015 14:31 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik werd vanmorgen wakker met m'n dekbed over me heen. Heb ik kennelijk vannacht over me heen getrokken wegens frisjes.
Ach, het is weer eens wat anders dan een strontsauna.quote:
Als ik kijk naar hoeveel mensen er bij de oosterburen zijn verdronken en alle andere ellende denk ik dat er afgezien van weerfreaks (positief bedoelt) daar absoluut niet rouwig om zullen zijn.quote:Op maandag 6 juli 2015 14:52 schreef dick_laurent het volgende:
Yup. Nu weer op naar: "temperaturen rond of onder normaal met elke dag kans op een bui"
ofwel, nederlands zomerweer
Het kleinste kamertje van het huis blijft nu ook lang op baktemperatuur, ik mocht er net ff in zitten, een exotische cocktail aan geuren hing er, van vrouwenpoep met de goorste deo die bestaat als luchtverfrisser, deo die zout ruikt.quote:Op maandag 6 juli 2015 17:30 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ach, het is weer eens wat anders dan een strontsauna.
Ben heel blij dat er geen geur.fok.nl bestaatquote:Op maandag 6 juli 2015 17:43 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Het kleinste kamertje van het huis blijft nu ook lang op baktemperatuur, ik mocht er net ff in zitten, een exotische cocktail aan geuren hing er, van vrouwenpoep met de goorste deo die bestaat als luchtverfrisser, deo die zout ruikt.
Storing door laaghangende bewolking.quote:Op maandag 6 juli 2015 18:20 schreef spijkerbroek het volgende:
Wat zijn dat nou weer voor schaapjesonweerswolken voor de Belgische en Zeeuwse kust?
[ afbeelding ]
Valse echo's/ruisquote:Op maandag 6 juli 2015 18:20 schreef spijkerbroek het volgende:
Wat zijn dat nou weer voor schaapjesonweerswolken voor de Belgische en Zeeuwse kust?
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 6 juli 2015 17:43 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Het kleinste kamertje van het huis blijft nu ook lang op baktemperatuur, ik mocht er net ff in zitten, een exotische cocktail aan geuren hing er, van vrouwenpoep met de goorste deo die bestaat als luchtverfrisser, deo die zout ruikt.
Pics?quote:Op maandag 6 juli 2015 22:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Het is ondertussen heerlijk koel op mijn kamertje
Zo lekker met nachthemd aan onder het dekbedje kruipen.
Wederom het oosten.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 00:36 schreef Houtenbeen het volgende:
[ afbeelding ]
A level 2 was issued for parts of Germany, Switzerland and France, W Czech Republic, W Poland mainly for the damaging wind gusts, large and very large hail, excessive precipitation and in the lesser extent for the tornadoes.
A level 1 was issued for Denmark, Benelux, parts of France, Austria and Italy, E Poland and E Czech Republic mainly for the large hail and excessive precipitation.
Zal wel op niks draaien. Was donderdag en zaterdag ook het geval.quote:
Het mag gewoon niet hier in het westen. Het is dit jaar echt verbazingwekkend triest.quote:
Tot het weekend, dan weer 30twitter:MeteoGroupWeer twitterde op dinsdag 07-07-2015 om 08:50:05De #hittegolf is voorbij en het wordt, na nog een warme dag vandaag, gevoelig koeler: http://t.co/D7D7GFEKXH reageer retweet
Ik post alleen over Dione in Dione gerelateerde topics, niet in random topicsquote:Op dinsdag 7 juli 2015 10:38 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Is dit je eerste post die niet over Dione de Graaff gaat?
Zat je de hele nacht te wachten en dan krijg je dit. Graag gedaanquote:
net weer, komt regen aan, alles weg.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 09:15 schreef FoXje het volgende:
In woon in ZO Brabant, en er is al weken GEEN DRUPPEL GEVALLEN.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |