Ik ook wel, maar ik wil ook goed slapen. Dus 's avond mag het van mij afkoelen. Hitte is trouwens nog niet voorbij, kans bestaat dat het hier volgend weekend weer 34 graden wordt. Morgen en zeker dinsdag hier ook nog warm.quote:
ja ok. Dan zijn we on the same pagequote:Op zondag 5 juli 2015 19:21 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik ook wel, maar ik wil ook goed slapen. Dus 's avond mag het van mij afkoelen. Hitte is trouwens nog niet voorbij, kans bestaat dat het hier volgend weekend weer 34 graden wordt. Morgen en zeker dinsdag hier ook nog warm.
Zit niet zo te zeuren Roermondse Djeezquote:Op zondag 5 juli 2015 18:45 schreef Burner82 het volgende:
Temp binnen zal zo wel weer gaan stijgen... Wind weg, zon is terug...En alle buien trekken links en rechts langs Roermond....
Binnen precies 3.3 graden koeler dan gisteren... 28.0 ipv 31.3...quote:Op zondag 5 juli 2015 19:54 schreef Klonk het volgende:
[..]
Zit niet zo te zeuren Roermondse Djeez
Het is verdomme 15 graden koeler dan gisteren rond deze tijd
Buiten jaquote:Op zondag 5 juli 2015 19:54 schreef Klonk het volgende:
[..]
Zit niet zo te zeuren Roermondse Djeez
Het is verdomme 15 graden koeler dan gisteren rond deze tijd
Luchten, luchten,luchten, desnoods gooi je de voordeur open en ga je met een biertje in de hand bij de voordeur zitten.quote:Op zondag 5 juli 2015 19:56 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Binnen precies 3.3 graden koeler dan gisteren... 28.0 ipv 31.3...
Heb al zoveel mogelijk openquote:Op zondag 5 juli 2015 19:59 schreef Klonk het volgende:
[..]
Luchten, luchten,luchten, desnoods gooi je de voordeur open en ga je met een biertje in de hand bij de voordeur zitten.
Idd, had dat laatst ook tot snachts een uur of 0200. Gewoon alles incl. voordeur open en hopen dat het een beetje waait.quote:Op zondag 5 juli 2015 19:59 schreef Klonk het volgende:
[..]
Luchten, luchten,luchten, desnoods gooi je de voordeur open en ga je met een biertje in de hand bij de voordeur zitten.
Jouw flatje moet echt kut liggen, hier staan de gordijnen te wapperen van de wind en is het in een 45 min sinds ik weer thuis ben van 27 naar 25 gezaktquote:Op zondag 5 juli 2015 20:00 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Heb al zoveel mogelijk openMaar wind is er weer eens mee gestopt
Als het niet waait, waait het nietquote:Op zondag 5 juli 2015 20:04 schreef Klonk het volgende:
[..]
Jouw flatje moet echt kut liggen, hier staan de gordijnen te wapperen van de wind en is het in een 45 min sinds ik weer thuis ben van 27 naar 25 gezakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |