Die rechter wolk komt toch niet naar nederland, die trekt al de hele tijd richting duitsland.quote:Op zondag 5 juli 2015 17:48 schreef DJKoster het volgende:
[ afbeelding ]
Wedden dat die twee rode vlekken zich splitsen en om Enschede heen trekken?
We kregen bijna een staartje met een paar druppels regen.quote:Op zondag 5 juli 2015 17:41 schreef Rabieluh het volgende:
Kan ook geen fatsoenlijke cams vinden om dat duitse geweld te aanschouwen, wat een onontwikkeld land zeg.
Hier ookquote:
Kan kloppen, net 10 regendruppels gehad aan deze kant van de stad. Straat is al weer droogquote:Op zondag 5 juli 2015 17:57 schreef roislecxe het volgende:
Oeh, wel een mooie regenboog ten oosten van Breda.
T zal wel weer dichtbij komen
Fucking strontweer.quote:Op zondag 5 juli 2015 17:57 schreef roislecxe het volgende:
Oeh, wel een mooie regenboog ten oosten van Breda.
T zal wel weer dichtbij komen
Hier ook nog steeds niks... Het waait allemaal om Roermond heen.quote:Op zondag 5 juli 2015 18:02 schreef _UserName_ het volgende:
De bui in het oosten wordt aan flarden gewaaid, zal zeker weer op niets uitdraaien.
Topicreeks: De Atmosfeer Staat Op Ontploffenquote:Op zondag 5 juli 2015 18:21 schreef _UserName_ het volgende:
Trouwens, waar zijn oude topics te vinden? Lijkt me leuk terug te lezen op bepaalde gebeurtenissen qua weer.
Thnx!quote:Op zondag 5 juli 2015 18:22 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Topicreeks: De Atmosfeer Staat Op Ontploffen
ja zonde.quote:Op zondag 5 juli 2015 18:08 schreef Felagund het volgende:
Wel 10 graden kouder nu ineens, 20 ipv 30 graden.
Ja Limburg krijgt nu het laatste lijkt wel.quote:Op zondag 5 juli 2015 18:25 schreef roislecxe het volgende:
Maarree... Als ik buienradar nu bekijk, dan lijkt het of we het allemaal zo'n beetje gehad hebben in het zuiden?
De temp is flink omlaag in de verste verte geen zicht op regen, laat staan onweer.
Deze maand nog geen druppel gezien. Alleen uit de kraan. Waaien doet het ook niet echt en de zon is eventjes weggeweest geloof ik. Schijnt nu alweer een hele tijd flink.quote:Op zondag 5 juli 2015 18:26 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Ja Limburg krijgt nu het laatste lijkt wel.
Hier heel even een beetje regen gehad, en veel wind.
Heb hier een gedeelte dicht zitten. De temperatuur blijft redelijk gelijk.. De katten weten waar de "No-Go" zone isquote:Op zondag 5 juli 2015 18:32 schreef Burner82 het volgende:
Bewolkt, maar de wind is ook weg. Wel afgekoeld van 31 naar 28... Maar blijf mijn metertje in de gaten houden. Als die weer stijgt, gaat alles weer dicht
Nou, tussen 5 en 6 koelde het hier binnen lekker 2 graden af. Nu ineens weer warmer. Voor die bui was er tenminste wind... nu niet meerquote:Op zondag 5 juli 2015 18:36 schreef dolf1010 het volgende:
[..]
Klein buitje en toen was het alweer over, precies goed!
Heerlijk afkoeling nu
hihiquote:Op zondag 5 juli 2015 18:41 schreef Pupp3t het volgende:
Hihi...
Zo te zien krijgen we hier in Twente zo nog een lading water over ons heen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |