Je bent jezelf zo druk aan het maken dat het in huis warmer wordt.quote:Op maandag 6 juli 2015 00:56 schreef roislecxe het volgende:
24.9 COME ONNNNNNNNNNNN![]()
![]()
Edit: 25.1![]()
![]()
![]()
En 25.3... weer 15 min later...
Verklaringen? Buiten is het 16.4.
Ik kijk er naar uit. Eindelijk normaal zomerweer.quote:Op maandag 6 juli 2015 11:32 schreef bondage het volgende:
[..]
Succes ermee. Gelukkig is het hier weer wat koeler inmiddels.
Voor even vind ik een beetje hitte ook helemaal niet erg, moet echter niet te lang duren en een beetje onweer zo nu en dan is ook welkom. Nu gelukkig even wat koeler, mag het volgende week weer naar de 35quote:Op maandag 6 juli 2015 11:33 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik kijk er naar uit. Eindelijk normaal zomerweer.
Vindt het allemaal prima. Ramen en deuren staan hier altijd open, 24/7. Al 2 maanden langquote:Op maandag 6 juli 2015 11:35 schreef bondage het volgende:
[..]
Voor even vind ik een beetje hitte ook helemaal niet erg, moet echter niet te lang duren en een beetje onweer zo nu en dan is ook welkom. Nu gelukkig even wat koeler, mag het volgende week weer naar de 35
Inderdaad, das goed gelukt. Doel weer bereikt. Als het teveel afkoelt valt er niks meer te klagen, en dat kan natuurlijk niet.quote:Op maandag 6 juli 2015 11:26 schreef Dven het volgende:
[..]
Je bent jezelf zo druk aan het maken dat het in huis warmer wordt.
juist wel want dan is het koud en 'waar is die zomer geblevenquote:Op maandag 6 juli 2015 12:07 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Inderdaad, das goed gelukt. Doel weer bereikt. Als het teveel afkoelt valt er niks meer te klagen, en dat kan natuurlijk niet.
Mij zul je nooit horen klagen dat het te warm is, enkel dat het lekker is dat het in huis weer kan afkoelen. Het is weer afgekoeld dus ik klaag dat het te koud isquote:Op maandag 6 juli 2015 12:23 schreef Apotheose het volgende:
[..]
juist wel want dan is het koud en 'waar is die zomer gebleven'. Dan wordt het weer paar dagen 30+ en is het 'pfff wat warm
' etc
Paas die 30 want hier aan de kust is het fucking koud met 18 graden!quote:Op maandag 6 juli 2015 11:42 schreef Nattekat het volgende:
Ik vind het niet meer lekker met het raam open, een teken dat het huis voldoende afgekoeld is en dat het buiten gewoon weer warmer mag worden.
De voorspelling laat temperaturen tussen de 20 en 25 zien, met af en toe een uitschieter naar 30+...
Ik woon zelf 10km van de kust af dus weet wat je bedoeltquote:Op maandag 6 juli 2015 13:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Paas die 30 want hier aan de kust is het fucking koud met 18 graden!
U bent welkom op mijn wc waar het nog steeds 30 graden is.quote:Op maandag 6 juli 2015 13:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Paas die 30 want hier aan de kust is het fucking koud met 18 graden!
Ik moet verdomme met een dekentje in de zon liggen omdat er windkracht 4 staat en die is koud!quote:Op maandag 6 juli 2015 13:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik woon zelf 10km van de kust af dus weet wat je bedoelt
Is Osla de vrouwelijke versie van Oslo?quote:Op maandag 6 juli 2015 13:28 schreef Dven het volgende:
Mooie warmtelijn morgen in Europa
[ afbeelding ]
Met Dublin en Athene is ook precies iets misquote:Op maandag 6 juli 2015 13:32 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Is Osla de vrouwelijke versie van Oslo?
Algier en Roma kloppen ook niet helemaal, tenzij die vuile zigeuners stiekem hun eigen kalifaat gesticht hebben.quote:Op maandag 6 juli 2015 13:45 schreef Dven het volgende:
[..]
Met Dublin en Athene is ook precies iets misRaar, want Engelse site.
Heerlijkheid. Gewoon weer laagjes aandoen. 's Avonds in je pyjama kruipen, thee en koekjes erbij.quote:Op maandag 6 juli 2015 13:42 schreef dick_laurent het volgende:
Zo, dat was het weer wat betreft de hitte. Alleen morgen nog even een relatief warm dagje, en dan gaat het zowaar weer fris worden!
Dat zal even wennen zijn
Prijs je gelukkig.quote:Op maandag 6 juli 2015 13:55 schreef gooddaddy het volgende:
Morgen wordt het hier in Limburg anders nog gewoon 30 graden hoor
Lekker warm tegen elkaar aan liggen.quote:Op maandag 6 juli 2015 13:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Heerlijkheid. Gewoon weer laagjes aandoen. 's Avonds in je pyjama kruipen, thee en koekjes erbij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |