Dat! en met chocolade die niet meteen smelt voor het je mond bereiktquote:Op maandag 6 juli 2015 13:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Heerlijkheid. Gewoon weer laagjes aandoen. 's Avonds in je pyjama kruipen, thee en koekjes erbij.
Om te genieten van waar Nederlanders het best in zijn: zeuren over het weer.quote:
Wijfquote:Op maandag 6 juli 2015 13:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Heerlijkheid. Gewoon weer laagjes aandoen. 's Avonds in je pyjama kruipen, thee en koekjes erbij.
Vanwege die tornado die je altijd veroorzaakt tijdens het faxenquote:
een shitstorm? XD XD XD XDquote:Op maandag 6 juli 2015 14:30 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Vanwege die tornado die je altijd veroorzaakt tijdens het faxen
Herkenbaar, had ik ook. Ging met deken naast me slapen en werd met deken over me heen weer wakker. Maar goed, was vanmorgen toen ik wakker werd 23 graden op mijn slaapkamer.quote:Op maandag 6 juli 2015 14:31 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik werd vanmorgen wakker met m'n dekbed over me heen. Heb ik kennelijk vannacht over me heen getrokken wegens frisjes.
Als ik kijk naar hoeveel mensen er bij de oosterburen zijn verdronken en alle andere ellende denk ik dat er afgezien van weerfreaks (positief bedoelt) daar absoluut niet rouwig om zullen zijn.quote:Op maandag 6 juli 2015 14:52 schreef dick_laurent het volgende:
Yup. Nu weer op naar: "temperaturen rond of onder normaal met elke dag kans op een bui"
ofwel, nederlands zomerweer
Het kleinste kamertje van het huis blijft nu ook lang op baktemperatuur, ik mocht er net ff in zitten, een exotische cocktail aan geuren hing er, van vrouwenpoep met de goorste deo die bestaat als luchtverfrisser, deo die zout ruikt.quote:Op maandag 6 juli 2015 17:30 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ach, het is weer eens wat anders dan een strontsauna.
Ben heel blij dat er geen geur.fok.nl bestaatquote:Op maandag 6 juli 2015 17:43 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Het kleinste kamertje van het huis blijft nu ook lang op baktemperatuur, ik mocht er net ff in zitten, een exotische cocktail aan geuren hing er, van vrouwenpoep met de goorste deo die bestaat als luchtverfrisser, deo die zout ruikt.
Storing door laaghangende bewolking.quote:Op maandag 6 juli 2015 18:20 schreef spijkerbroek het volgende:
Wat zijn dat nou weer voor schaapjesonweerswolken voor de Belgische en Zeeuwse kust?
[ afbeelding ]
Valse echo's/ruisquote:Op maandag 6 juli 2015 18:20 schreef spijkerbroek het volgende:
Wat zijn dat nou weer voor schaapjesonweerswolken voor de Belgische en Zeeuwse kust?
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 6 juli 2015 17:43 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Het kleinste kamertje van het huis blijft nu ook lang op baktemperatuur, ik mocht er net ff in zitten, een exotische cocktail aan geuren hing er, van vrouwenpoep met de goorste deo die bestaat als luchtverfrisser, deo die zout ruikt.
Pics?quote:Op maandag 6 juli 2015 22:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Het is ondertussen heerlijk koel op mijn kamertje
Zo lekker met nachthemd aan onder het dekbedje kruipen.
Wederom het oosten.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 00:36 schreef Houtenbeen het volgende:
[ afbeelding ]
A level 2 was issued for parts of Germany, Switzerland and France, W Czech Republic, W Poland mainly for the damaging wind gusts, large and very large hail, excessive precipitation and in the lesser extent for the tornadoes.
A level 1 was issued for Denmark, Benelux, parts of France, Austria and Italy, E Poland and E Czech Republic mainly for the large hail and excessive precipitation.
Zal wel op niks draaien. Was donderdag en zaterdag ook het geval.quote:
Het mag gewoon niet hier in het westen. Het is dit jaar echt verbazingwekkend triest.quote:
Tot het weekend, dan weer 30twitter:MeteoGroupWeer twitterde op dinsdag 07-07-2015 om 08:50:05De #hittegolf is voorbij en het wordt, na nog een warme dag vandaag, gevoelig koeler: http://t.co/D7D7GFEKXH reageer retweet
Ik post alleen over Dione in Dione gerelateerde topics, niet in random topicsquote:Op dinsdag 7 juli 2015 10:38 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Is dit je eerste post die niet over Dione de Graaff gaat?
Zat je de hele nacht te wachten en dan krijg je dit. Graag gedaanquote:
net weer, komt regen aan, alles weg.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 09:15 schreef FoXje het volgende:
In woon in ZO Brabant, en er is al weken GEEN DRUPPEL GEVALLEN.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |