Maar het waait welquote:Op zondag 5 juli 2015 20:07 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Als het niet waait, waait het nietDaar kan de flat niks aan doen
Was suf he, qua regen en bliksems. Behoorlijke domper.quote:Op zondag 5 juli 2015 20:11 schreef roislecxe het volgende:
Nou, dat was em dus officieel. Alles wagenwijd open en laat het maar proberen wat af te koelen.
Over een par weken weer een nieuwe kans misschien op een paar druppels.
Blij dat ik geen tuin heb, je moet je het ongans sproeien volgens mij
Hier is een briesje... Tis hier geen Venlo..quote:
Hoe vaak heb je je al omgekleed vandaag? Zomerkleding/regenkleding/winterkleding/zomerkledingquote:Op zondag 5 juli 2015 20:15 schreef Nattekat het volgende:
We gaan gewoon weer richting de 20, hoe verzin je het
1x, slaapoutfit -> zomeroutfitquote:Op zondag 5 juli 2015 20:16 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Hoe vaak heb je je al omgekleed vandaag? Zomerkleding/regenkleding/winterkleding/zomerkleding
Denk dat ik mazzel heb qua ligging, pal west op de voorkantquote:Op zondag 5 juli 2015 20:14 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Hier is een briesje... Tis hier geen Venlo..
Gewoon niks he, zoals verwacht maar toch valt het altijd weer tegenquote:Op zondag 5 juli 2015 20:13 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Was suf he, qua regen en bliksems. Behoorlijke domper.
Ben gestopt met sproeien, water kost meer dan wat nieuw graszaadquote:Op zondag 5 juli 2015 20:11 schreef roislecxe het volgende:
Nou, dat was em dus officieel. Alles wagenwijd open en laat het maar proberen wat af te koelen.
Over een par weken weer een nieuwe kans misschien op een paar druppels.
Blij dat ik geen tuin heb, je moet je het ongans sproeien volgens mij
quote:Op zondag 5 juli 2015 20:18 schreef Klonk het volgende:
[..]
Ben gestopt met sproeien, water kost meer dan wat nieuw graszaad
Dus je hebt je gewoon aangekleedquote:Op zondag 5 juli 2015 20:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
1x, slaapoutfit -> zomeroutfit
Het was even 16 graden, maar ben gewoon met korte broek en slippers de deur uitgegaan. Nu is het gewoon weer lekker buiten
mooi plaatjequote:Op zondag 5 juli 2015 20:04 schreef mithrandirrr het volgende:
Ik vond het een beetje tegenvallen vandaag, maargoed het blijft altijd afwachten he
Rond 18 uur kwam er toch een mooie korte maar krachtige bui over Someren.
[ link | afbeelding ]Someren 2015-07-05 by robert weerden, on Flickr
quote:Op zondag 5 juli 2015 20:22 schreef Koelkastje het volgende:
Uurtje terug in Twente!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik doe mij best. Op lange termijn ziet er toch niet slecht uit?quote:Op zondag 5 juli 2015 20:28 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
En van het ene uiterste, gaan we weer terug naar het andere uitserste... Is constant 25 graden nou echt zo veel gevraagd?
De lange termijn bestaat nog niet, dat zijn enkel 50 lijntjes die elk wat compleet anders doen.quote:Op zondag 5 juli 2015 20:42 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik doe mij best. Op lange termijn ziet er toch niet slecht uit?
Dat zonnetje wat er nog net onder door spiektquote:Op zondag 5 juli 2015 20:25 schreef mithrandirrr het volgende:
[..]
Het mooiste van de zomer vind ik zulke platen
Ja een zonnetje erbij maakt het nog magischerquote:Op zondag 5 juli 2015 20:50 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Dat zonnetje wat er nog net onder door spiekt!
Foto van jou op de vorige pagina is tof, heel aparte duistere bui!
twitter:GrNahs twitterde op zondag 05-07-2015 om 20:35:11#Unwetter. #Siegen. #hagel. so groß wie Äpfel. Auto im oarsch. Habe ich noch nicht erlebt. http://t.co/YrwjMMK1DX reageer retweet
Mooiquote:Op zondag 5 juli 2015 20:04 schreef mithrandirrr het volgende:
Ik vond het een beetje tegenvallen vandaag, maargoed het blijft altijd afwachten he
Rond 18 uur kwam er toch een mooie korte maar krachtige bui over Someren.
[ link | afbeelding ]Someren 2015-07-05 by robert weerden, on Flickr
Maar wel de locatie, Klonk woont aan zee waarschijnlijk, i.p.v. het windstille binnenlandquote:Op zondag 5 juli 2015 20:07 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Als het niet waait, waait het nietDaar kan de flat niks aan doen
Zoals je in de link in de OP kan zien, woont klonk in Limburgquote:Op zondag 5 juli 2015 21:33 schreef hangtime het volgende:
[..]
Maar wel de locatie, Klonk woont aan zee waarschijnlijk, i.p.v. het windstille binnenland
Klonk woont wel een km of 30 verderopquote:Op zondag 5 juli 2015 21:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zoals je in de link in de OP kan zien, woont klonk in Limburg
Dat is je vangst in Reuver?quote:Op zondag 5 juli 2015 21:43 schreef -CRASH- het volgende:
Wat komt daar aan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is schaduw van het aambeeld wat op de onderliggende vochtige luchtlaag valt
[ afbeelding ]
heb nog een time lapse ervan.quote:
Die wind was er idd wel evenquote:Op zondag 5 juli 2015 21:47 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
heb nog een time lapse ervan.
En heb ook veel zand gevangen door de hevige wind die er een lange tijd van tevoren was.
twitter:weermanreinier twitterde op zondag 05-07-2015 om 22:55:37Indrukwekkende stormchase gedaan met als resultaat hagelstenen tot rond de 9 cm in diameter, nabij Olpe, D. #supercel http://t.co/xQCXhG0pcz reageer retweet
Half Duitsland onder het onweer, maar hier waar ik nu zit (nog?) niks en nog steeds 27 graden en hartstikke broeierigquote:Op zondag 5 juli 2015 22:54 schreef Houtenbeen het volgende:
Beetje een tegenvaller vandaag, buiten wat wind, zandvlagen en rommels op afstand niet veel. Maar in Duitsland ging het wel los, na alles teruggelezen te hebben.
Alles weer dicht voor de katten, terug op 28 binnenquote:Op maandag 6 juli 2015 00:09 schreef roislecxe het volgende:
Lekker stukje gelopen naar het poolcafé en terug. Krukdroog alles, maar buiten goed te doen.
En dan kom je binnen...![]()
![]()
Geen katten hier. Gezakt naar 25quote:Op maandag 6 juli 2015 00:13 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Alles weer dicht voor de katten, terug op 28 binnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |