Jij bent wel echt altijd aan het janken deze dagen hé?quote:Op zondag 5 juli 2015 18:45 schreef Burner82 het volgende:
Temp binnen zal zo wel weer gaan stijgen... Wind weg, zon is terug...En alle buien trekken links en rechts langs Roermond....
KNMI geeft in het zuiden nog tot 19.00uur kans op iets, in het hoge noorden tot 21.00uur.quote:Op zondag 5 juli 2015 18:45 schreef laiveneertiekje het volgende:
Maar was dit het voor vandaag? Ik zag bij zo'n onweerspagina op facebook dat die zeiden dat het niets meer werd..
Ik vond het juist fijn hoor.quote:
Ja, ik wil ook regen en onweer en verkoelingquote:Op zondag 5 juli 2015 18:46 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Jij bent wel echt altijd aan het janken deze dagen hé?
Hier ook alweer dik 0.5 erbij binnen.quote:Op zondag 5 juli 2015 18:45 schreef Burner82 het volgende:
Temp binnen zal zo wel weer gaan stijgen... Wind weg, zon is terug...En alle buien trekken links en rechts langs Roermond....
Dan kan ik het vergeten. Eigenlijk is alles net langs Assen getrokken vandaag. Begon een uurtje geleden wel flink te waaien, dus we hebben iets van afkoeling gehad.quote:Op zondag 5 juli 2015 18:47 schreef roislecxe het volgende:
[..]
KNMI geeft in het zuiden nog tot 19.00uur kans op iets, in het hoge noorden tot 21.00uur.
Dus reken maar uit![]()
De buien die er nu zijn, zijn er, er ontstaat niet veel nieuws meer.
Das in ieder geval meer dan hierquote:Op zondag 5 juli 2015 18:48 schreef laiveneertiekje het volgende:
[..]
Dan kan ik het vergeten. Eigenlijk is alles net langs Assen getrokken vandaag. Begon een uurtje geleden wel flink te waaien, dus we hebben iets van afkoeling gehad.
Nope, niks van regen gezien.quote:Op zondag 5 juli 2015 18:47 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Hier ook alweer dik 0.5 erbij binnen.
Jij ook nog geen druppel gehad zeker
Inmiddels zijn er nieuwe buien in ontwikkelingquote:Op zondag 5 juli 2015 18:48 schreef laiveneertiekje het volgende:
[..]
Dan kan ik het vergeten. Eigenlijk is alles net langs Assen getrokken vandaag. Begon een uurtje geleden wel flink te waaien, dus we hebben iets van afkoeling gehad.
Net nog wel ineens een donder vanuit het niets. Nu ontstaat er ten zuiden van Assen weer iets volgens buienradarquote:
Dat was een beste boem net, gehoord? Echt, die bui ontstond plotselingquote:Op zondag 5 juli 2015 18:53 schreef bondage het volgende:
[..]
Inmiddels zijn er nieuwe buien in ontwikkeling
Jup, gehoord. Deed mijn matras trillenquote:Op zondag 5 juli 2015 18:53 schreef Djeez het volgende:
[..]
Dat was een beste boem net, gehoord? Echt, die bui ontstond plotseling
36 graden is mij 6 à 7 graden te veel. Dat je 36 graden top vindt... Als je van plak en zweet houd....quote:Op zondag 5 juli 2015 18:43 schreef MissHobje het volgende:
Vandaag vette mazzel gehad in Utrechtgewoon keihard mooi weer, wel beetje afgekoeld maar op een mini buitje na vanochtend verder droog
Wat een topdagen zijn het geweest (en nog)
Half 8 denk ik eerder?quote:Op zondag 5 juli 2015 18:56 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Er komt wel wat jouw kant op, vanaf half 7 ongeveer.
Het was vandaag lang niet zo heet zoals het gisteren was dus geniet nou maar en ja ik stond heerlijk in de zon langs de route van de tour in Utrechtquote:Op zondag 5 juli 2015 18:54 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
36 graden is mij 6 à 7 graden te veel. Dat je 36 graden top vindt... Als je van plak en zweet houd....
Dat ligt een beetje aan de luchtvochtigheidsgraad.quote:Op zondag 5 juli 2015 18:54 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
36 graden is mij 6 à 7 graden te veel. Dat je 36 graden top vindt... Als je van plak en zweet houd....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |