Hoe hypocriet het ook moge zijn, volgens mij zijn alle niet-moslims in hun ogen onderdeel van het gevecht.quote:Op maandag 6 juli 2015 21:58 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Zij zijn zeker niet braaf (extreem opstandig, vol met haat) maar de ME wordt niet alleen tegen vervelende 'moslims' ingezet. Op het moment dat een journalist een ME-actief film dan moeten er natuurlijk agenten worden toegewezen om die man te beschermen op het moment dat dat nodig is. Op dat moment is er geen sprake meer van een kat- en muisspelletje maar van mishandeling en geweld en dan kan je die mensen direct oppakken en laten vervolgen voor mishandeling en geweld en zo. Ik vind het prima als er over en weer wat klapjes worden uitgedeeld zolang het op een mannelijke wijze gebeurt (fair fight) maar een journalist die filmt daar moet je vanaf blijven, die is geen deelnemer aan het gevecht.
Neuh, zo zwart-wit is het nu ook allemaal weer niet.quote:Op maandag 6 juli 2015 23:18 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Hoe hypocriet het ook moge zijn, volgens mij zijn alle niet-moslims in hun ogen onderdeel van het gevecht.
Dan ben ik erg benieuwd wat zich allemaal in het grijze gebied bevindt. Ik ken ook een paar (oudere) Marokkaanse moslims, eerlijke en goede lui, maar stuk voor stuk een zeer simpele denkwijze. Zwart-wit zo je wilt.quote:Op maandag 6 juli 2015 23:21 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Neuh, zo zwart-wit is het nu ook allemaal weer niet.
Juist.quote:Op maandag 6 juli 2015 23:18 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Hoe hypocriet het ook moge zijn, volgens mij zijn alle niet-moslims in hun ogen onderdeel van het gevecht.
Kijk uit wat je wenst.quote:Op maandag 6 juli 2015 23:13 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dat is niet altijd zo natuurlijk. Daarom zijn de geluiden om politieagenten in die regio met GoPro's uit te rusten wel een goed idee eigenlijk.
Haha, zulke (oudere) Hollanders ken ik ook!quote:Op maandag 6 juli 2015 23:24 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ik ken ook een paar (oudere) Marokkaanse moslims, eerlijke en goede lui, maar stuk voor stuk een zeer simpele denkwijze. Zwart-wit zo je wilt.
Dit sowieso.quote:Op maandag 6 juli 2015 23:47 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dat politieoptreden wat transparanter wordt lijkt me geen onredelijke wens.
Jij bent anders ook goed in verhaaltjes verzinnen, ik heb nog steeds geen bron gezien waarin duidelijk is dat de bakkerij als vluchtroute is gebruikt.quote:Op maandag 6 juli 2015 23:45 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Kijk uit wat je wenst.
Ik hoop van harte dat iedere agent een gopro krijgt.
Zak het voor die islamitische relschoppers een stuk lastiger worden om hun gelijk te halen, zullen in het begin aardig hun hoofd stoten enkel en alleen al om het simpele feit dat verhaaltjes verzinnen en liegen geen nut zullen hebben.
Ik heb ze nog nooit zien gedragen op camerabeelden.
Of dat de Schilderswijk gedomineerd wordt door radicale figuren die de lakens uit delen.quote:Op maandag 6 juli 2015 23:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij bent anders ook goed in verhaaltjes verzinnen, ik heb nog steeds geen bron gezien waarin duidelijk is dat de bakkerij als vluchtroute is gebruikt.
Wat jij wil, ik zit er niet mee.quote:Op maandag 6 juli 2015 23:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij bent anders ook goed in verhaaltjes verzinnen, ik heb nog steeds geen bron gezien waarin duidelijk is dat de bakkerij als vluchtroute is gebruikt.
Dat dat een feit is is verleden jaar 10 augustus 2014 wel duidelijk geworden en daarna, als een soort bevestiging, toen ze die politieagent wilden onthoofden.quote:Op maandag 6 juli 2015 23:51 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Of dat de Schilderswijk gedomineerd wordt door radicale figuren die de lakens uit delen.
http://www.omroepwest.nl/(...)ifte-tegen-geweld-mequote:Op maandag 6 juli 2015 23:54 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Wat jij wil, ik zit er niet mee.
Wel een tip: www.google.nl
Oftewel reltuig bestormd de zaak en dan is het opeens de eigenaar van de zaak zijn schuldquote:Een politiewoordvoerder noemt het 'betreurenswaardig dat ook in dit geval een goedwillende ondernemer gedupeerd lijkt te zijn'. Volgens de politie hebben agenten van de arrestatie-eenheid geconstateerd dat 'jeugdige stenengooiers de bakkerij in vluchtten en via de achterzijde het pand weer verlieten'. De bakkerij moest daarom zo snel mogelijk worden ontruimd.
Schuld heeft er toch niks mee te maken? De politie constateert - al dan niet terecht - dat die bakkerij ontruimd (en waarschijnlijk gesloten) moet worden. Daarmee beschuldigt de politie de bakker toch nergens van?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 02:01 schreef LTVDK het volgende:
Oftewel reltuig bestormd de zaak en dan is het opeens de eigenaar van de zaak zijn schuld
Nou ben ik zo'n beetje in alle voetbalstadions van Nederland geweest, inclusief die van clubs die nu niet eens meer bestaan en heb de nodige ME charges mogen aanschouwen, maar ik heb ze echt nog nooit een omaatje neer zien knuppelen.quote:Op maandag 6 juli 2015 21:39 schreef de_boswachter het volgende:
Wat ik overigens vreemd van in Nederland; ME'ers hebben geen nummer. In het buitenland dragen ze allemaal een nummer zodat je op het moment dat je aangifte doet ook echt tegen iemand aangifte kan doen.
Nu doe je aangifte tegen 'de ME'. Daar kan nooit iemand hoofdelijk voor worden bestraft. Wanneer je bijvoorbeeld nummer 80 aanwijst dan zit daar een naam en nummer bij.
Ik keur ten zeerste af wat dat vies smerige reltuig daar heeft gedaan, maar de ME zijn ook grote smeerlappen. Vaak zat meegemaakt bij het voetbal. Als ze oude oma'tjes kunnen neerknuppelen doen ze dat gewoon.... omdat ze anonieme plebs zijn. Geen haar beter dan die rellende stinklappen.
Nou ik dus wel. Was welliswaar niet in een stadion, maar had zeker met voetbal te maken.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 03:30 schreef Hathor het volgende:
[..]
Nou ben ik zo'n beetje in alle voetbalstadions van Nederland geweest, inclusief die van clubs die nu niet eens meer bestaan en heb de nodige ME charges mogen aanschouwen, maar ik heb ze echt nog nooit een omaatje neer zien knuppelen.
laster en eerroof door geenstijl.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 15:13 schreef vaneiges het volgende:
Wie wil er gratis ijs?
Deze gast op PowNed (foto) = door GeenStijl gezochte AFA-terrorist
Zal wel meevallen.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 15:17 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
laster en eerroof door geenstijl.
Oh, gaat het je alleen om de rellen?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 16:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dit topic kan wel dicht. Rellen zijn wel voorbij daar.
De rest boeit mij vrij weinig ja.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 17:43 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Oh, gaat het je alleen om de rellen?
Zou het niet kunnen dat die beelden van te voren uitgezocht zijn?quote:Op maandag 6 juli 2015 23:45 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Kijk uit wat je wenst.
Ik hoop van harte dat iedere agent een gopro krijgt.
Zak het voor die islamitische relschoppers een stuk lastiger worden om hun gelijk te halen, zullen in het begin aardig hun hoofd stoten enkel en alleen al om het simpele feit dat verhaaltjes verzinnen en liegen geen nut zullen hebben.
Ik heb ze nog nooit zien gedragen op camerabeelden.
Nee, de rauwe werkelijkheid laat zich niet verbloemen.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 18:23 schreef john2406 het volgende:
[..]
Zou het niet kunnen dat die beelden van te voren uitgezocht zijn?
Kan zat moslims, en die zijn volgens mij echt beter getrokken als menig medelander.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 18:43 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Nee, de rauwe werkelijkheid laat zich niet verbloemen.
Dat er een hele kudde is die dat niet wil zien en daar allerlei excuses voor gaat verzinnen doet daar niets aan af.
Jij baalt als Hagenaar (zo heet dat toch?) van de negatieve reclame voor dat deel van Den Haag?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 16:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dit topic kan wel dicht. Rellen zijn wel voorbij daar.
hi trolliequote:Op dinsdag 7 juli 2015 18:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
De rest boeit mij vrij weinig ja.
Die wijk kan mij echt gestolen worden. Dat is geen Den Haag meer.quote:Op woensdag 8 juli 2015 14:49 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Jij baalt als Hagenaar (zo heet dat toch?) van de negatieve reclame voor dat deel van Den Haag?
Volgens mij kan deze draad nog lang niet dicht aangezien nog het resultaat van het niet-onafhankelijke onderzoekje van de de politie die het optreden van politie-agenten onderzoek) die zijn eigen vlees keurt (de politie (rijksrecherche) die het optreden van politie-agenten onderzoekt) moet komen etc.
De Rijksrecherche is geen onderdeel van de politie. Het valt zelfs niet onder hetzelfde ministerie.quote:Op woensdag 8 juli 2015 14:49 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Jij baalt als Hagenaar (zo heet dat toch?) van de negatieve reclame voor dat deel van Den Haag?
Volgens mij kan deze draad nog lang niet dicht aangezien nog het resultaat van het niet-onafhankelijke onderzoekje van de de politie die het optreden van politie-agenten onderzoek) die zijn eigen vlees keurt (de politie (rijksrecherche) die het optreden van politie-agenten onderzoekt) moet komen etc.
Dan vertel me eens waar het dan wel onder valt?quote:Op woensdag 8 juli 2015 16:07 schreef k_man het volgende:
[..]
De Rijksrecherche is geen onderdeel van de politie. Het valt zelfs niet onder hetzelfde ministerie.
Gewoon onder het college van procureurs-generaal.quote:Op woensdag 8 juli 2015 16:08 schreef john2406 het volgende:
[..]
Dan vertel me eens waar het dan wel onder valt?
Niet onder overheid dan, een geprivatiseerde instelling?
Of beter nog een buitenlandse instelling?
Elke stad heeft onderklassewijken, helaas voor Hagenaars geldt dat ook voor Den Haag.quote:Op woensdag 8 juli 2015 15:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die wijk kan mij echt gestolen worden. Dat is geen Den Haag meer.
Dus onder het ministerie van justitie. Justitie en politie zijn twee handen op 1 buik.quote:Op woensdag 8 juli 2015 16:14 schreef Downwards het volgende:
[..]
Gewoon onder het college van procureurs-generaal.
Nee, de politie valt onder V&J. De Rijksrecherche valt onder het OM.quote:Op woensdag 8 juli 2015 16:16 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Dus onder het ministerie van justitie. Justitie en politie zijn twee handen op 1 buik.
Ja goed, als je wilt blijven trollen.quote:Op woensdag 8 juli 2015 16:16 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Dus onder het ministerie van justitie. Justitie en politie zijn twee handen op 1 buik.
Oh? De politie valt onder het ministerie van (Veiligheid en) Justitie. Over de rijksrecherche is het artikeltje op Wikipedia niet duidelijk maar het lijkt inderdaad onder justitie te vallen dus onder het ministerie van (Veiligheid en) Justitie.quote:Op woensdag 8 juli 2015 16:07 schreef k_man het volgende:
[..]
De Rijksrecherche is geen onderdeel van de politie. Het valt zelfs niet onder hetzelfde ministerie.
Jij bent degene die hier aan het trollen is! Ik reageer inhoudelijk en in dit geval feitelijk correct, jij komt met een reactie zonder inhoud.quote:Op woensdag 8 juli 2015 16:18 schreef Downwards het volgende:
[..]
Ja goed, als je wilt blijven trollen.
Onder welk ministerie valt het OM? Precies, het ministerie van (Veiligheid en) Justitie. Dus hetzelfde ministerie als de politie.quote:Op woensdag 8 juli 2015 16:18 schreef k_man het volgende:
[..]
Nee, de politie valt onder V&J. De Rijksrecherche valt onder het OM.
Ook jouw eerste stelling was onjuist: De Rijksrecherche is in 1897 opgericht en heeft in de Nederlandse rechtsstaat een bescheiden, maar markante rol. Zij is onderdeel van de Nederlandse politiequote:Op woensdag 8 juli 2015 16:07 schreef k_man het volgende:
[..]
Mooi, maar je slaat de plank dus weer mis.quote:Op woensdag 8 juli 2015 16:21 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Jij bent degene die hier aan het trollen is! Ik reageer inhoudelijk en in dit geval feitelijk correct, jij komt met een reactie zonder inhoud.
Het kan gebeuren, in ieder geval erken jij het meteen, dat siert je.quote:Op woensdag 8 juli 2015 16:25 schreef k_man het volgende:
Oh, wacht ik ben in de war. De Rijksrecherche valt onder het OM. Het OM valt wel onder V&J.
Dat laatste kan kloppen, dat zou ik moeten opzoeken, maar de rijksrecherche staat niet los van de politie, het is een onderdeel van de Nederlandse politieorganisatie. De rijksrecherche is dus een van de takken in het organogram van de Nederlandse politie.quote:Hoe dan ook; de Rijksrecherche staat los van de politie. De Korpschef van de politie heeft geen enkele zeggenschap over de Rijksrecherche.
Jij blijft volharden in jouw getrol maar hier is toch echt aangetoond dat ik gelijk had en dat k_man zich vergiste, wat hij zelf erkende. Verder snap ik sowieso niet waarom jij je ermee bemoeit aangezien wij dit tussen ons ging. Als jij ook nu blijft volharden in jouw getrol dan kom jij op mijn negeerlijst. Laat het eens los dat ik elders heb aangegeven dat voor mij techno geen muziek is.quote:Op woensdag 8 juli 2015 16:22 schreef Downwards het volgende:
[..]
Mooi, maar je slaat de plank dus weer mis.
Nee, je zult het niet aantreffen in organogrammen van de politie. Het valt - zoals gezegd - onder verantwoordelijkheid van het OM en het OM maakt uiteraard geen deel uit van de politie.quote:Op woensdag 8 juli 2015 16:27 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Dat laatste kan kloppen, dat zou ik moeten opzoeken, maar de rijksrecherche staat niet los van de politie, het is een onderdeel van de Nederlandse politieorganisatie. De rijksrecherche is dus een van de takken in het organigram van de Nederlandse politie.
quote:De Rijksrecherche houdt zich primair bezig met opsporingsonderzoeken tegen (semi-) overheidsfunctionarissen (ambtenaren). De Rijksrecherche valt als enige onderdeel van de Nederlandse politie onder de verantwoordelijkheid van het College van procureurs-generaal van het Openbaar Ministerie. Zo vertolkt de Rijksrecherche de rol van onpartijdige instantie die (vermeend) strafbaar gedrag binnen de overheid onderzoekt.
De Rijksrecherche kan bij vermeend strafbaar gedrag binnen de overheid een onderzoek instellen. Dat gebeurt echter alleen in opdracht van de Coördinatie Commissie Rijksrecherche (CCR) op verzoek van de hoofdofficier van justitie. De Rijksrecherche speelt een belangrijke rol bij het voorkomen van ambtelijke corruptie. Regelmatig adviseert zij naar aanleiding van onderzoeken beleidsmakers. Daarnaast onderzoekt de Rijksrecherche schietincidenten waarbij een politiefunctionaris een burger ernstig of dodelijk heeft verwond.
Volgens wat er op Wikipedia staat is het wel een onderdeel van de Nederlandse politie. Zie het citaat wat ik heb gegeven. De leiding ligt bij justitie maar de rijksrecherche is volgens die wiki organisatorisch een tak van de politie. Dat is zeer goed mogelijk.quote:Op woensdag 8 juli 2015 16:34 schreef k_man het volgende:
[..]
Nee, het is geen onderdeel van de politie. Het valt - zoals gezegd - onder het OM en het OM maakt uiteraard geen deel uit van de politie.
Je zou dit eens tegen een rechercheur van de politie moeten zeggen, dan word je keihard uitgelachen. Als het OM en de politie echt twee handen op één buik waren, zou dat het werk van veel politiemensen een stuk makkelijker maken!quote:Op woensdag 8 juli 2015 16:37 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Volgens wat er op Wikipedia staat is het wel een onderdeel van de Nederlandse politie. Zie het citaat wat ik heb gegeven. De leiding ligt bij justitie maar de rijksrecherche is volgens die organisatorisch een tak van de politie. Dat is zeer goed mogelijk.
Los hiervan, zou het praktisch gezien enig verschil maken, justitie en politie werken de hele tijd samen met hetzelfde doel, dat zijn toch twee handen op 1 buik? Hoe onafhankelijk kan justitie zijn als het de hele tijd moet samenwerken met de politie en ze steeds hetzelfde doel hebben: wetsovertreders pakken.
Ik geloof best dat openbare aanklagers wel eens lastig kunnen worden als poltiie-agenten bepaalde regels hebben overtreden die de veroordeling in gevaar brengen maar ze hebben ook enorm veel dezelfde doelen, uiteindelijk willen ze beide dat de wetsovertreders gepakt en gestraft worden.quote:Op woensdag 8 juli 2015 16:40 schreef k_man het volgende:
[..]
Je zou dit eens tegen een rechercheur van de politie moeten zeggen, dan word je keihard uitgelachen. Als het OM en de politie echt twee handen op één buik waren, zou dat het werk van veel politiemensen een stuk makkelijker maken!
Uiteraard, dat is het doel van de complete keten en geldt zowel voor OM, ZM als politie. Dat pakken en straffen van wetsovertreders kan dus ook politiemedewerkers betreffen.quote:Op woensdag 8 juli 2015 16:42 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ik geloof best dat openbare aanklagers wel eens lastig kunnen worden als poltiie-agenten bepaalde regels hebben overtreden die de veroordeling in gevaar brengen maar ze hebben ook enorm veel dezelfde doelen, uiteindelijk willen ze beide dat de wetsovertreders gepakt en gestraft worden.
Vuile vieze racisten met hun rotkop!quote:De burgemeester van Den Haag Jozias van Aartsen heeft toegegeven dat er racisme en het gebruik van verkeerd geweld voorkomt binnen de politiekorpsen.
Een bronquote:Op woensdag 8 juli 2015 20:34 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
Vuile vieze racisten met hun rotkop!
• Wellicht vanavond nog een ministeriele verklaring:quote:Waarnemend hoofdofficier van justitie Kitty Nooy verklaart dat het nog maanden duurt voor het onderzoek naar de dood van Henriquez klaar is. Er zijn heel veel beelden en verklaringen binnengekomen, omdat de fatale arrestatie gebeurde op een druk festival. ''De mailbox van de Rijksrecherche is ontploft'', zei Nooy.
quote:Omstanders filmden het incident. Daarop was te zien hoe de agenten ogenschijnlijk de nekklem hanteerden op de arrestant. Van Aartsen ging daar ook op in; volgens hem doet minister Ard van der Steur daar "hoogstwaarschijnlijk" later woensdagavond een mededeling over.
Hij stierf daar op dat moment en niet de volgende dag.quote:Mitch Henriquez. De man werd door de politie in een nekklem genomen en stierf vrijwel zeker door zuurstofgebrek.
Niet een dag later, maar op dat moment!quote:Toen zij hem wilden overmeesteren, kreeg hij geen lucht meer. Een dag later overleed hij daaraan.
Goh, als de overledene dat toch van tevoren allemaal had geweten, zou hij nooit met het in bezit hebben van een wapen hebben gedreigd? Was hij ook nooit door zuurstofgebrek zijn overleden.quote:Op woensdag 8 juli 2015 21:00 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
Hij stierf daar op dat moment en niet de volgende dag.
Je kunt iemand dood maken door een kussen tegen zijn gezicht te houden zoals in de films, die dan door zuurstofgebrek komt te overlijden, op dat moment, en niet de volgende dag!
Verdomme!
[..]
Niet een dag later, maar op dat moment!
Nogmaals verdomme!
Lijkt me nogal een open deur. Gerard Bouman heeft eerder al aangegeven dat het voorkomt. Het zou vreemd zijn als Van Aartsen beter weet wat er omgaat in het korps dan de korpschef zelf. Bovendien komt racisme overal voor, dus zeker bij de grootste werkgever van Nederland. Onder die 65.000 personeelsleden zitten vast een aantal racisten.quote:Op woensdag 8 juli 2015 20:34 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Vuile vieze racisten met hun rotkop!
Waar baseer je dat op? Heb je een bron waaruit dit blijkt? Hij is eerder onwel geworden dan de politie beweerde, maar elk artikel dat ik erover lees zegt dat hij op zondag in het ziekenhuis is overleden - de arrestatie was op zaterdag.quote:Op woensdag 8 juli 2015 21:00 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Hij stierf daar op dat moment en niet de volgende dag.
Je kunt iemand dood maken door een kussen tegen zijn gezicht te houden zoals in de films, die dan door zuurstofgebrek komt te overlijden, op dat moment, en niet de volgende dag!
Verdomme!
Niet een dag later, maar op dat moment!
Nogmaals verdomme!
Zou de stekker er op zondag misschien uit zijn gegaan?quote:Op donderdag 9 juli 2015 00:32 schreef k_man het volgende:
Waar baseer je dat op? Heb je een bron waaruit dit blijkt? Hij is eerder onwel geworden dan de politie beweerde, maar elk artikel dat ik erover lees zegt dat hij op zondag in het ziekenhuis is overleden - de arrestatie was op zaterdag.
Geen idee. Weet jij er meer van?quote:Op donderdag 9 juli 2015 00:35 schreef john2406 het volgende:
[..]
Zou de stekker er op zondag misschien uit zijn gegaan?
Het kwam over als een retorische vraag.quote:Op donderdag 9 juli 2015 00:37 schreef john2406 het volgende:
[..]
Dan hoef ik toch niet te vragen of wel?
Als ik hier de foto bekijk zitten er genoeg slangen aangesloten.quote:Op donderdag 9 juli 2015 00:38 schreef k_man het volgende:
[..]
Het kwam over als een retorische vraag.
Joh, je meent het.quote:Op donderdag 9 juli 2015 00:43 schreef john2406 het volgende:
Dan zou ik me afvragen wat is er met die man gebeurt?
Dat zijn openbare aanklagers, dat is het woord voor de dikkenekkerige naam (officierenquote:Op woensdag 8 juli 2015 17:04 schreef k_man het volgende:
Wij hebben overigens geen 'openbaar aanklagers'. Je kijkt kennelijk teveel tv. Wij hebben Officieren van Justitie.
Zoals Rishi die doodgeschoten werd, omdat iemand anders had gezegd dat ie een vuurwapen had.quote:Op woensdag 8 juli 2015 23:26 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
[..]
Goh, als de overledene dat toch van tevoren allemaal had geweten, zou hij nooit met het in bezit hebben van een wapen hebben gedreigd? Was hij ook nooit door zuurstofgebrek zijn overleden.
Ja, dat was ook echt de enige aanleiding...quote:Op donderdag 9 juli 2015 09:25 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Zoals Rishi die doodgeschoten werd, omdat iemand anders had gezegd dat ie een vuurwapen had.
Uh-huh. Alles kan. Ik zou er nog een paar dingen bij verzinnen, als ik jou was. Dan wordt je eigen waarheid nog overtuigender.quote:Kan het niet zo zijn dat Mitch dit: ' kijk mij toch stoer met een wapen of wat ben ik stoer, ik heb een wapen' tegen de agenten gezegd hebben met de bedoeling dat de agenten een wapen hadden en daardoor stoer deden tijdens de woordenwisseling.Want, dit hoort illuminati heel vaak tijdens woordenwisselingen tussen burgers en agenten.
Zeg je nou dat Rishi wel een wapen had?quote:Op donderdag 9 juli 2015 13:38 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Rot toch op man, als mensen echt wapens hebben rennen ze keihard weg.
Je beseft dat je dit scenario zelf verzonnen hebt hè? Het is alleen waar in jouw hoofd.quote:Mitch tegen de agenten: 'Kijk mij toch een wapen hebben en stoer zijn.' verwijzend naar de agenten zelf.
Agenten grijpen in, maken hem dood met zijn vijven en zeggen dat Mitch heeft gezegd dat ie een wapen heeft.
OK. En wat is de procedure als iemand niet meewerkt? Als iemand niet zelf op de grond gaat liggen?quote:Als iemand zegt dat ie een wapen heeft, is de procedure dat diegene onder schot wordt gehouden totdat diegene op de grond gaat liggen met zijn handen in zijn rug of op het hoofd.
en dan sla je zo iemand in de boeien.
Er zijn juist wel heel veel beelden.quote:Ja, je kunt hem gewoon doden en achteraf zeggen dat ie verzet heeft getoond bij zijn arrestatie.
Tja, dit kan je dan ongestraft iedereen flikken.
iemand wurgen, en dan verzet bij arrestatie roepen, vooral als er geen beelden zijn.
Die agenten zijn geschorst en aangemerkt als verdachten. De relschoppers hebben een paar uurtjes vast gezeten en lopen ook al lang weer vrij rond.quote:Racisten zijn het!
Vuile vieze racisten!
zoveel demonstranten die opgepakt zijn , en de agenten lopen nog steeds vrij rond.
Vuile vieze racisten!
Zou niks nieuws zijn of wel?quote:Op donderdag 9 juli 2015 14:28 schreef k_man het volgende:
En natuurlijk zijn het racisten. Vooral die Arubaanse agent die er bij was. Man, man, man, wat een racist! Zo racistisch dat-ie zelfs mensen van z'n eigen ras aanvalt.
dat hij zondag overleden is klopt, maar zaterdag zat er al amper leven inquote:Op donderdag 9 juli 2015 00:32 schreef k_man het volgende:
[..]
Lijkt me nogal een open deur. Gerard Bouman heeft eerder al aangegeven dat het voorkomt. Het zou vreemd zijn als Van Aartsen beter weet wat er omgaat in het korps dan de korpschef zelf. Bovendien komt racisme overal voor, dus zeker bij de grootste werkgever van Nederland. Onder die 65.000 personeelsleden zitten vast een aantal racisten.
Dat het voorkomt lijkt me dus tamelijk logisch. De vraag is eerder: wat doe je er aan?
[..]
Waar baseer je dat op? Heb je een bron waaruit dit blijkt? Hij is eerder onwel geworden dan de politie beweerde, maar elk artikel dat ik erover lees zegt dat hij op zondag in het ziekenhuis is overleden - de arrestatie was op zaterdag.
jaquote:Op donderdag 9 juli 2015 13:28 schreef k_man het volgende:
[..]
Ja, dat was ook echt de enige aanleiding...
Waarschijnlijk uit hetzelfde ambstedige PV als het feit dat het slachtoffer in het busje plots onwel werd.quote:Op donderdag 9 juli 2015 16:57 schreef bloodymary1 het volgende:
Waar komt dat verhaal van dat wapen eigenlijk vandaan? Alle ooggetuigen die er vlak bij stonden hebben hem dat helemaal niet horen roepen...
Ja hoor. En toen stapten ze uit hun auto en schoten 'm direct dood. Geloof je het zelf?quote:Op donderdag 9 juli 2015 17:15 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ja
de politie kwam af op een melding van 'iemand' die gezegd zou hebben dat er een jongen met een wapen mensen op hs liep te bedreigen
Zijn dat retorische vragen?quote:Op donderdag 9 juli 2015 16:19 schreef john2406 het volgende:
[..]
Zou niks nieuws zijn of wel?
Gebeurde zelfs in de oorlog waaom zou het dan nou niet meer gebeuren.
Was het niet ook in indiee zo?
Dat is een manier om iemand in bedwang te houden. Dat zie je in het filmpje, dat ze met vijf man op hem zitten en de zesde houdt zijn nek strak tussen twee armen geklemd. Een paar minuten lang.....quote:
Ja dat wist ik nog net wel.quote:Op donderdag 9 juli 2015 18:06 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Dat is een manier om iemand in bedwang te houden. Dat zie je in het filmpje, dat ze met vijf man op hem zitten en de zesde houdt zijn nek strak tussen twee armen geklemd. Een paar minuten lang.....
vrijwel direct inderdaadquote:Op donderdag 9 juli 2015 17:54 schreef k_man het volgende:
[..]
Ja hoor. En toen stapten ze uit hun auto en schoten 'm direct dood. Geloof je het zelf?
Het zou de oorzaak van het zuurstofgebrek kunnen zijn. Ik meen dat die nekklem überhaupt al niet meer gebruikt hoorde te worden, maar dat weet ik niet zeker.quote:Op donderdag 9 juli 2015 18:20 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ja dat wist ik nog net wel.
Maar ik hoorde dat dat de eventuele oorzaak van de dood kon zijn...is dat juist? En dat die nekklemmen er misschien uit gaan.
wilde net t zelfde tegen jou zeggenquote:Op donderdag 9 juli 2015 18:28 schreef k_man het volgende:
[..]
Misschien moet je je er nog eens in verdiepen. Er is genoeg over gepubliceerd.
Ik ga niet serieus reageren op iemand die beweert dat de politie direct na het uitstappen opeens zomaar begint te schieten. Er valt best wat aan te merken op het optreden, maar laten we ons houden bij de feiten.quote:
ok, dan zal ik je posts niet meer serieus opvattenquote:Op donderdag 9 juli 2015 18:50 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik ga niet serieus reageren op iemand die beweert dat de politie direct na het uitstappen opeens zomaar begint te schieten. Er valt best wat aan te merken op het optreden, maar laten we ons houden bij de feiten.
Kleuter...quote:Op donderdag 9 juli 2015 19:50 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ok, dan zal ik je posts niet meer serieus opvatten
Omg, illuminatie. Teveel Klokkenluideronline gelezen? Wacht op de feiten uit het onderzoek.quote:Op donderdag 9 juli 2015 09:25 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
Zoals Rishi die doodgeschoten werd, omdat iemand anders had gezegd dat ie een vuurwapen had.
Mitch hadden ze al onder controle met zijn vijven of zessen, en dan ga je hem maar wurgen.
Kan het niet zo zijn dat Mitch dit: ' kijk mij toch stoer met een wapen of wat ben ik stoer, ik heb een wapen' tegen de agenten gezegd hebben met de bedoeling dat de agenten een wapen hadden en daardoor stoer deden tijdens de woordenwisseling.Want, dit hoort illuminati heel vaak tijdens woordenwisselingen tussen burgers en agenten.
---
Je haat jegens de agenten zit diep.quote:Op donderdag 9 juli 2015 13:38 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Rot toch op man, als mensen echt wapens hebben rennen ze keihard weg. Op het moment dat ze achterkomen dat iemand geen wapen, of een nep wapen heeft zijn ze ineens hero, en grijpen ze in volgens procedure.
Zo kan ik het ook wel.
Mitch tegen de agenten: 'Kijk mij toch een wapen hebben en stoer zijn.' verwijzend naar de agenten zelf.
Agenten grijpen in, maken hem dood met zijn vijven en zeggen dat Mitch heeft gezegd dat ie een wapen heeft.
Als iemand zegt dat ie een wapen heeft, is de procedure dat diegene onder schot wordt gehouden totdat diegene op de grond gaat liggen met zijn handen in zijn rug of op het hoofd.
en dan sla je zo iemand in de boeien.
Ja, je kunt hem gewoon doden en achteraf zeggen dat ie verzet heeft getoond bij zijn arrestatie.
Tja, dit kan je dan ongestraft iedereen flikken.
iemand wurgen, en dan verzet bij arrestatie roepen, vooral als er geen beelden zijn.
Racisten zijn het!
Vuile vieze racisten!
zoveel demonstranten die opgepakt zijn , en de agenten lopen nog steeds vrij rond.
Vuile vieze racisten!
Verderrest alles goed met je?quote:Op donderdag 9 juli 2015 20:12 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
goed dat er beelden zijn
geen beelden= doofpot
verzet bij arrestatie bla bla
genoeg pvv stemmers in het land!
Zo dan.quote:Op donderdag 9 juli 2015 20:12 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
goed dat er beelden zijn
geen beelden= doofpot
verzet bij arrestatie bla bla
genoeg pvv stemmers in het land!
De agenten lopen nog steeds vrij rond, zet ze vast tot het onderzoek gedaan is.quote:Op donderdag 9 juli 2015 20:15 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
[..]
Verderrest alles goed met je?
je zegt toch zelf dat je niet serieus reageertquote:Op donderdag 9 juli 2015 19:52 schreef k_man het volgende:
[..]
Kleuter...
Ik vind jou stom!
- Nou, dan vind ik jou ook stom!
Ik vind jou stommer!
- Oh ja? Nou ik vind jou altijd tien keer zo stom!
even los van deze situatie: je weet toch wel dat er niet alleen witte racisten bestaan?quote:Op donderdag 9 juli 2015 20:10 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Je haat jegens de agenten zit diep.
Beetje doorgeslagen lijkt me.
Net als je vol van racisme doorspekte fantasieën.
Je weet dat er een agent uit Aruba bij zat?
Die was dan toevallig net niet de / een racist?
quote:Op donderdag 9 juli 2015 14:28 schreef k_man het volgende:
En natuurlijk zijn het racisten. Vooral die Arubaanse agent die er bij was. Man, man, man, wat een racist! Zo racistisch dat-ie zelfs mensen van z'n eigen ras aanvalt.
Hoe je het noemen wilt de geschiedenis leert toch wel anders of niet?quote:
Vertel, wat leert die ons hierover?quote:Op donderdag 9 juli 2015 23:13 schreef john2406 het volgende:
[..]
[..]
Hoe je het noemen wilt de geschiedenis leert toch wel anders of niet?
In de USA zijn er mensen voor minder vermoord door politie-agenten in functie.quote:Op donderdag 9 juli 2015 17:54 schreef k_man het volgende:
[..]
Ja hoor. En toen stapten ze uit hun auto en schoten 'm direct dood. Geloof je het zelf?
OK. Super relevant voor deze discussie.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 01:04 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
In de USA zijn er mensen voor minder vermoord door politie-agenten in functie.
Ik weet niet over wie je het hebt in dit geval, maar zie hier.quote:
Mooi zo, 2 weken zitten en 750 euries voor de wijkagent!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 10 juli 2015 16:36 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Amsterdammer bedreigde agent na dood Mitch Henriquez: vier weken cel
De eerste van vier verdachten van opruiing en van bedreiging van agenten na de fatale arrestatie van de Arubaan Mitch Henriquez is vrijdag door de supersnelrechter veroordeeld tot vier weken celstraf, waarvan twee voorwaardelijk
De man, A. (1983) uit Amsterdam, bedreigde wijkagent in de Haagse Schilderswijk Marius Blok op internet. Hij moet ook een schadevergoeding betalen van 750 euro.
Het leven van de agent is volgens de rechter ontwricht. Hij durft niet meer naar buiten en kan zijn werk niet meer doen. 'Dit is 'm dan, ik hoop dat hij mij een keer aanhoudt. Ik beloof jullie dat ik hem helemaal overhoop zal steken', had A. geschreven onder een foto van Blok op Facebook.
De foto van Blok gaat rond op internet met daarbij vermeld dat hij een van de agenten was bij de fatale arrestatie van Mitch Henriquez. Dat bleek helemaal niet te kloppen. 'Op het moment dat Mitch in het Zuiderpark werd aangehouden, was ik gewoon in mijn wijk, de Schilderswijk, aan het werk', liet Blok eerder weten.
Spijt
A., die werkt in een Turks restaurant, zei tegen de rechter dat hij al na een paar minuten spijt kreeg van zijn daad. Hij vond 'het heel erg voor Mitch', maar begreep dat het ernstig was wat hij had geschreven en deed zijn best de tekst weer te verwijderen. Hij verwijderde uiteindelijk zelfs zijn complete Facebookpagina.
A. en drie anderen stonden vrijdag voor de supersnelrechter in Den Haag voor opruiing en voor bedreiging van in totaal twee agenten. De aanklager verwijt ze dat ze een bijdrage hebben geleverd aan de grimmige sfeer die is ontstaan in Den Haag maar ook daarbuiten, na de dood van Henriquez. Behalve uit Amsterdam komen de verdachten uit Rotterdam, Leeuwarden en Terneuzen.
http://www.at5.nl/artikel(...)dood-mitch-henriquez
Mooie straf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |