abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_154181404
quote:
Mitch Henriquez. De man werd door de politie in een nekklem genomen en stierf vrijwel zeker door zuurstofgebrek.
Hij stierf daar op dat moment en niet de volgende dag.
Je kunt iemand dood maken door een kussen tegen zijn gezicht te houden zoals in de films, die dan door zuurstofgebrek komt te overlijden, op dat moment, en niet de volgende dag!
Verdomme!

quote:
Toen zij hem wilden overmeesteren, kreeg hij geen lucht meer. Een dag later overleed hij daaraan.
Niet een dag later, maar op dat moment!

Nogmaals verdomme!
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
pi_154186506
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 21:00 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:

[..]

Je kunt iemand dood maken door een kussen tegen zijn gezicht te houden zoals in de films, die dan door zuurstofgebrek komt te overlijden, op dat moment, en niet de volgende dag!
Verdomme!

[..]

Nogmaals verdomme!
Goh, als de overledene dat toch van tevoren allemaal had geweten, zou hij nooit met het in bezit hebben van een wapen hebben gedreigd? Was hij ook nooit door zuurstofgebrek zijn overleden.
BARUJ SHEM KEVOD MALJUTO LE´OLAM VA´ED
pi_154188505
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 20:34 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Vuile vieze racisten met hun rotkop!
Lijkt me nogal een open deur. Gerard Bouman heeft eerder al aangegeven dat het voorkomt. Het zou vreemd zijn als Van Aartsen beter weet wat er omgaat in het korps dan de korpschef zelf. Bovendien komt racisme overal voor, dus zeker bij de grootste werkgever van Nederland. Onder die 65.000 personeelsleden zitten vast een aantal racisten.

Dat het voorkomt lijkt me dus tamelijk logisch. De vraag is eerder: wat doe je er aan?

quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 21:00 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Verdomme!

Nogmaals verdomme!
Waar baseer je dat op? Heb je een bron waaruit dit blijkt? Hij is eerder onwel geworden dan de politie beweerde, maar elk artikel dat ik erover lees zegt dat hij op zondag in het ziekenhuis is overleden - de arrestatie was op zaterdag.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-07-2015 00:32:46 ]
pi_154188561
quote:
7s.gif Op donderdag 9 juli 2015 00:32 schreef k_man het volgende:

Waar baseer je dat op? Heb je een bron waaruit dit blijkt? Hij is eerder onwel geworden dan de politie beweerde, maar elk artikel dat ik erover lees zegt dat hij op zondag in het ziekenhuis is overleden - de arrestatie was op zaterdag.
Zou de stekker er op zondag misschien uit zijn gegaan?
pi_154188615
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2015 00:35 schreef john2406 het volgende:

[..]

Zou de stekker er op zondag misschien uit zijn gegaan?
Geen idee. Weet jij er meer van?
pi_154188630
quote:
5s.gif Op donderdag 9 juli 2015 00:37 schreef k_man het volgende:

[..]

Geen idee. Weet jij er meer van?
Dan hoef ik toch niet te vragen of wel?
pi_154188643
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2015 00:37 schreef john2406 het volgende:

[..]

Dan hoef ik toch niet te vragen of wel?
Het kwam over als een retorische vraag.
pi_154188748
quote:
7s.gif Op donderdag 9 juli 2015 00:38 schreef k_man het volgende:

[..]

Het kwam over als een retorische vraag.
Als ik hier de foto bekijk zitten er genoeg slangen aangesloten.

http://www.funx.nl/news/d(...)restatie-in-den-haag

Dan zou ik me afvragen wat is er met die man gebeurt?
pi_154188784
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2015 00:43 schreef john2406 het volgende:
Dan zou ik me afvragen wat is er met die man gebeurt?
Joh, je meent het. :D
  donderdag 9 juli 2015 @ 00:54:35 #160
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_154188984
quote:
7s.gif Op woensdag 8 juli 2015 17:04 schreef k_man het volgende:
Wij hebben overigens geen 'openbaar aanklagers'. Je kijkt kennelijk teveel tv. Wij hebben Officieren van Justitie.
Dat zijn openbare aanklagers, dat is het woord voor de dikkenekkerige naam (officieren :') , in het leger moest je ooit nog iets presteren om die titel te krijgen) die zij zichzelf toedichten. Verder niet belangrijk maar daar doe ik niet aan mee dus noem ik hen openbare aanklagers. Iedereen die een beetje kennis heeft van het rechtsysteem weet dan wel waar het over gaat. Vooruit, ik wil hun eventueel nog wel soldaten van justitie noemen, zonder hoofdletters.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_154192031
quote:
0s.gif Op woensdag 8 juli 2015 23:26 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:

[..]

Goh, als de overledene dat toch van tevoren allemaal had geweten, zou hij nooit met het in bezit hebben van een wapen hebben gedreigd? Was hij ook nooit door zuurstofgebrek zijn overleden.
Zoals Rishi die doodgeschoten werd, omdat iemand anders had gezegd dat ie een vuurwapen had.
Mitch hadden ze al onder controle met zijn vijven of zessen, en dan ga je hem maar wurgen.

Kan het niet zo zijn dat Mitch dit: ' kijk mij toch stoer met een wapen of wat ben ik stoer, ik heb een wapen' tegen de agenten gezegd hebben met de bedoeling dat de agenten een wapen hadden en daardoor stoer deden tijdens de woordenwisseling.Want, dit hoort illuminati heel vaak tijdens woordenwisselingen tussen burgers en agenten.

[ Bericht 15% gewijzigd door paddy op 10-07-2015 20:51:35 (offtopic) ]
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
pi_154196436
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2015 09:25 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Zoals Rishi die doodgeschoten werd, omdat iemand anders had gezegd dat ie een vuurwapen had.
Ja, dat was ook echt de enige aanleiding... :')

quote:
Kan het niet zo zijn dat Mitch dit: ' kijk mij toch stoer met een wapen of wat ben ik stoer, ik heb een wapen' tegen de agenten gezegd hebben met de bedoeling dat de agenten een wapen hadden en daardoor stoer deden tijdens de woordenwisseling.Want, dit hoort illuminati heel vaak tijdens woordenwisselingen tussen burgers en agenten.
Uh-huh. Alles kan. Ik zou er nog een paar dingen bij verzinnen, als ik jou was. Dan wordt je eigen waarheid nog overtuigender. :Y

[ Bericht 15% gewijzigd door paddy op 10-07-2015 20:52:21 ]
pi_154196593
Rot toch op man, als mensen echt wapens hebben rennen ze keihard weg. Op het moment dat ze achterkomen dat iemand geen wapen, of een nep wapen heeft zijn ze ineens hero, en grijpen ze in volgens procedure.
Zo kan ik het ook wel.

Mitch tegen de agenten: 'Kijk mij toch een wapen hebben en stoer zijn.' verwijzend naar de agenten zelf.
Agenten grijpen in, maken hem dood met zijn vijven en zeggen dat Mitch heeft gezegd dat ie een wapen heeft.

Als iemand zegt dat ie een wapen heeft, is de procedure dat diegene onder schot wordt gehouden totdat diegene op de grond gaat liggen met zijn handen in zijn rug of op het hoofd.
en dan sla je zo iemand in de boeien.

Ja, je kunt hem gewoon doden en achteraf zeggen dat ie verzet heeft getoond bij zijn arrestatie.
Tja, dit kan je dan ongestraft iedereen flikken.
iemand wurgen, en dan verzet bij arrestatie roepen, vooral als er geen beelden zijn.
Racisten zijn het!
Vuile vieze racisten!
zoveel demonstranten die opgepakt zijn , en de agenten lopen nog steeds vrij rond.
Vuile vieze racisten!
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
pi_154197779
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2015 13:38 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Rot toch op man, als mensen echt wapens hebben rennen ze keihard weg.
Zeg je nou dat Rishi wel een wapen had? :?

quote:
Mitch tegen de agenten: 'Kijk mij toch een wapen hebben en stoer zijn.' verwijzend naar de agenten zelf.
Agenten grijpen in, maken hem dood met zijn vijven en zeggen dat Mitch heeft gezegd dat ie een wapen heeft.
Je beseft dat je dit scenario zelf verzonnen hebt hè? Het is alleen waar in jouw hoofd.

quote:
Als iemand zegt dat ie een wapen heeft, is de procedure dat diegene onder schot wordt gehouden totdat diegene op de grond gaat liggen met zijn handen in zijn rug of op het hoofd.
en dan sla je zo iemand in de boeien.
OK. En wat is de procedure als iemand niet meewerkt? Als iemand niet zelf op de grond gaat liggen?

quote:
Ja, je kunt hem gewoon doden en achteraf zeggen dat ie verzet heeft getoond bij zijn arrestatie.
Tja, dit kan je dan ongestraft iedereen flikken.
iemand wurgen, en dan verzet bij arrestatie roepen, vooral als er geen beelden zijn.
Er zijn juist wel heel veel beelden.

quote:
Racisten zijn het!
Vuile vieze racisten!
zoveel demonstranten die opgepakt zijn , en de agenten lopen nog steeds vrij rond.
Vuile vieze racisten!
Die agenten zijn geschorst en aangemerkt als verdachten. De relschoppers hebben een paar uurtjes vast gezeten en lopen ook al lang weer vrij rond.

En natuurlijk zijn het racisten. Vooral die Arubaanse agent die er bij was. Man, man, man, wat een racist! Zo racistisch dat-ie zelfs mensen van z'n eigen ras aanvalt. :')

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-07-2015 14:28:59 ]
pi_154200056
quote:
10s.gif Op donderdag 9 juli 2015 14:28 schreef k_man het volgende:

En natuurlijk zijn het racisten. Vooral die Arubaanse agent die er bij was. Man, man, man, wat een racist! Zo racistisch dat-ie zelfs mensen van z'n eigen ras aanvalt. :')
Zou niks nieuws zijn of wel?
Gebeurde zelfs in de oorlog waaom zou het dan nou niet meer gebeuren.
Was het niet ook in indiee zo?
pi_154200910
Waar komt dat verhaal van dat wapen eigenlijk vandaan? Alle ooggetuigen die er vlak bij stonden hebben hem dat helemaal niet horen roepen...
pi_154201237
quote:
7s.gif Op donderdag 9 juli 2015 00:32 schreef k_man het volgende:

[..]

Lijkt me nogal een open deur. Gerard Bouman heeft eerder al aangegeven dat het voorkomt. Het zou vreemd zijn als Van Aartsen beter weet wat er omgaat in het korps dan de korpschef zelf. Bovendien komt racisme overal voor, dus zeker bij de grootste werkgever van Nederland. Onder die 65.000 personeelsleden zitten vast een aantal racisten.

Dat het voorkomt lijkt me dus tamelijk logisch. De vraag is eerder: wat doe je er aan?

[..]

dat hij zondag overleden is klopt, maar zaterdag zat er al amper leven in
volgens de familie was hij hersendood
pi_154201309
quote:
10s.gif Op donderdag 9 juli 2015 13:28 schreef k_man het volgende:

[..]

Ja, dat was ook echt de enige aanleiding... :')

ja
de politie kwam af op een melding van 'iemand' die gezegd zou hebben dat er een jongen met een wapen mensen op hs liep te bedreigen
pi_154201504
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2015 16:57 schreef bloodymary1 het volgende:
Waar komt dat verhaal van dat wapen eigenlijk vandaan? Alle ooggetuigen die er vlak bij stonden hebben hem dat helemaal niet horen roepen...
Waarschijnlijk uit hetzelfde ambstedige PV als het feit dat het slachtoffer in het busje plots onwel werd.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_154202082
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2015 17:15 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

ja
de politie kwam af op een melding van 'iemand' die gezegd zou hebben dat er een jongen met een wapen mensen op hs liep te bedreigen
Ja hoor. En toen stapten ze uit hun auto en schoten 'm direct dood. Geloof je het zelf? :')
pi_154202106
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2015 16:19 schreef john2406 het volgende:

[..]

Zou niks nieuws zijn of wel?
Gebeurde zelfs in de oorlog waaom zou het dan nou niet meer gebeuren.
Was het niet ook in indiee zo?
Zijn dat retorische vragen?
pi_154202193
Wat was dat met die nekklem?
pi_154202315
quote:
5s.gif Op donderdag 9 juli 2015 17:59 schreef anonymoussie het volgende:
Wat was dat met die nekklem?
Dat is een manier om iemand in bedwang te houden. Dat zie je in het filmpje, dat ze met vijf man op hem zitten en de zesde houdt zijn nek strak tussen twee armen geklemd. Een paar minuten lang.....
pi_154202558
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2015 18:06 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Dat is een manier om iemand in bedwang te houden. Dat zie je in het filmpje, dat ze met vijf man op hem zitten en de zesde houdt zijn nek strak tussen twee armen geklemd. Een paar minuten lang.....
Ja dat wist ik nog net wel. :D
Maar ik hoorde dat dat de eventuele oorzaak van de dood kon zijn...is dat juist? En dat die nekklemmen er misschien uit gaan.
pi_154202654
quote:
10s.gif Op donderdag 9 juli 2015 17:54 schreef k_man het volgende:

[..]

Ja hoor. En toen stapten ze uit hun auto en schoten 'm direct dood. Geloof je het zelf? :')
vrijwel direct inderdaad
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')