Hoe hypocriet het ook moge zijn, volgens mij zijn alle niet-moslims in hun ogen onderdeel van het gevecht.quote:Op maandag 6 juli 2015 21:58 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Zij zijn zeker niet braaf (extreem opstandig, vol met haat) maar de ME wordt niet alleen tegen vervelende 'moslims' ingezet. Op het moment dat een journalist een ME-actief film dan moeten er natuurlijk agenten worden toegewezen om die man te beschermen op het moment dat dat nodig is. Op dat moment is er geen sprake meer van een kat- en muisspelletje maar van mishandeling en geweld en dan kan je die mensen direct oppakken en laten vervolgen voor mishandeling en geweld en zo. Ik vind het prima als er over en weer wat klapjes worden uitgedeeld zolang het op een mannelijke wijze gebeurt (fair fight) maar een journalist die filmt daar moet je vanaf blijven, die is geen deelnemer aan het gevecht.
Neuh, zo zwart-wit is het nu ook allemaal weer niet.quote:Op maandag 6 juli 2015 23:18 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Hoe hypocriet het ook moge zijn, volgens mij zijn alle niet-moslims in hun ogen onderdeel van het gevecht.
Dan ben ik erg benieuwd wat zich allemaal in het grijze gebied bevindt. Ik ken ook een paar (oudere) Marokkaanse moslims, eerlijke en goede lui, maar stuk voor stuk een zeer simpele denkwijze. Zwart-wit zo je wilt.quote:Op maandag 6 juli 2015 23:21 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Neuh, zo zwart-wit is het nu ook allemaal weer niet.
Juist.quote:Op maandag 6 juli 2015 23:18 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Hoe hypocriet het ook moge zijn, volgens mij zijn alle niet-moslims in hun ogen onderdeel van het gevecht.
Kijk uit wat je wenst.quote:Op maandag 6 juli 2015 23:13 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dat is niet altijd zo natuurlijk. Daarom zijn de geluiden om politieagenten in die regio met GoPro's uit te rusten wel een goed idee eigenlijk.
Haha, zulke (oudere) Hollanders ken ik ook!quote:Op maandag 6 juli 2015 23:24 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ik ken ook een paar (oudere) Marokkaanse moslims, eerlijke en goede lui, maar stuk voor stuk een zeer simpele denkwijze. Zwart-wit zo je wilt.
Dit sowieso.quote:Op maandag 6 juli 2015 23:47 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dat politieoptreden wat transparanter wordt lijkt me geen onredelijke wens.
Jij bent anders ook goed in verhaaltjes verzinnen, ik heb nog steeds geen bron gezien waarin duidelijk is dat de bakkerij als vluchtroute is gebruikt.quote:Op maandag 6 juli 2015 23:45 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Kijk uit wat je wenst.
Ik hoop van harte dat iedere agent een gopro krijgt.
Zak het voor die islamitische relschoppers een stuk lastiger worden om hun gelijk te halen, zullen in het begin aardig hun hoofd stoten enkel en alleen al om het simpele feit dat verhaaltjes verzinnen en liegen geen nut zullen hebben.
Ik heb ze nog nooit zien gedragen op camerabeelden.
Of dat de Schilderswijk gedomineerd wordt door radicale figuren die de lakens uit delen.quote:Op maandag 6 juli 2015 23:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij bent anders ook goed in verhaaltjes verzinnen, ik heb nog steeds geen bron gezien waarin duidelijk is dat de bakkerij als vluchtroute is gebruikt.
Wat jij wil, ik zit er niet mee.quote:Op maandag 6 juli 2015 23:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij bent anders ook goed in verhaaltjes verzinnen, ik heb nog steeds geen bron gezien waarin duidelijk is dat de bakkerij als vluchtroute is gebruikt.
Dat dat een feit is is verleden jaar 10 augustus 2014 wel duidelijk geworden en daarna, als een soort bevestiging, toen ze die politieagent wilden onthoofden.quote:Op maandag 6 juli 2015 23:51 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Of dat de Schilderswijk gedomineerd wordt door radicale figuren die de lakens uit delen.
http://www.omroepwest.nl/(...)ifte-tegen-geweld-mequote:Op maandag 6 juli 2015 23:54 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Wat jij wil, ik zit er niet mee.
Wel een tip: www.google.nl
Oftewel reltuig bestormd de zaak en dan is het opeens de eigenaar van de zaak zijn schuldquote:Een politiewoordvoerder noemt het 'betreurenswaardig dat ook in dit geval een goedwillende ondernemer gedupeerd lijkt te zijn'. Volgens de politie hebben agenten van de arrestatie-eenheid geconstateerd dat 'jeugdige stenengooiers de bakkerij in vluchtten en via de achterzijde het pand weer verlieten'. De bakkerij moest daarom zo snel mogelijk worden ontruimd.
Schuld heeft er toch niks mee te maken? De politie constateert - al dan niet terecht - dat die bakkerij ontruimd (en waarschijnlijk gesloten) moet worden. Daarmee beschuldigt de politie de bakker toch nergens van?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 02:01 schreef LTVDK het volgende:
Oftewel reltuig bestormd de zaak en dan is het opeens de eigenaar van de zaak zijn schuld
Nou ben ik zo'n beetje in alle voetbalstadions van Nederland geweest, inclusief die van clubs die nu niet eens meer bestaan en heb de nodige ME charges mogen aanschouwen, maar ik heb ze echt nog nooit een omaatje neer zien knuppelen.quote:Op maandag 6 juli 2015 21:39 schreef de_boswachter het volgende:
Wat ik overigens vreemd van in Nederland; ME'ers hebben geen nummer. In het buitenland dragen ze allemaal een nummer zodat je op het moment dat je aangifte doet ook echt tegen iemand aangifte kan doen.
Nu doe je aangifte tegen 'de ME'. Daar kan nooit iemand hoofdelijk voor worden bestraft. Wanneer je bijvoorbeeld nummer 80 aanwijst dan zit daar een naam en nummer bij.
Ik keur ten zeerste af wat dat vies smerige reltuig daar heeft gedaan, maar de ME zijn ook grote smeerlappen. Vaak zat meegemaakt bij het voetbal. Als ze oude oma'tjes kunnen neerknuppelen doen ze dat gewoon.... omdat ze anonieme plebs zijn. Geen haar beter dan die rellende stinklappen.
Nou ik dus wel. Was welliswaar niet in een stadion, maar had zeker met voetbal te maken.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 03:30 schreef Hathor het volgende:
[..]
Nou ben ik zo'n beetje in alle voetbalstadions van Nederland geweest, inclusief die van clubs die nu niet eens meer bestaan en heb de nodige ME charges mogen aanschouwen, maar ik heb ze echt nog nooit een omaatje neer zien knuppelen.
laster en eerroof door geenstijl.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 15:13 schreef vaneiges het volgende:
Wie wil er gratis ijs?
Deze gast op PowNed (foto) = door GeenStijl gezochte AFA-terrorist
Zal wel meevallen.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 15:17 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
laster en eerroof door geenstijl.
Oh, gaat het je alleen om de rellen?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 16:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dit topic kan wel dicht. Rellen zijn wel voorbij daar.
De rest boeit mij vrij weinig ja.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 17:43 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Oh, gaat het je alleen om de rellen?
Zou het niet kunnen dat die beelden van te voren uitgezocht zijn?quote:Op maandag 6 juli 2015 23:45 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Kijk uit wat je wenst.
Ik hoop van harte dat iedere agent een gopro krijgt.
Zak het voor die islamitische relschoppers een stuk lastiger worden om hun gelijk te halen, zullen in het begin aardig hun hoofd stoten enkel en alleen al om het simpele feit dat verhaaltjes verzinnen en liegen geen nut zullen hebben.
Ik heb ze nog nooit zien gedragen op camerabeelden.
Nee, de rauwe werkelijkheid laat zich niet verbloemen.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 18:23 schreef john2406 het volgende:
[..]
Zou het niet kunnen dat die beelden van te voren uitgezocht zijn?
Kan zat moslims, en die zijn volgens mij echt beter getrokken als menig medelander.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 18:43 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Nee, de rauwe werkelijkheid laat zich niet verbloemen.
Dat er een hele kudde is die dat niet wil zien en daar allerlei excuses voor gaat verzinnen doet daar niets aan af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |