Posten uit naam van gebande, TRquote:Op donderdag 2 juli 2015 21:38 schreef MAHL het volgende:
Damn, ik wou als TT doen 'groeten van Aberella'. Want ik moest van Aberella namelijk de groeten doen. Aan jullie allemaal.
is het veel te warm voorquote:
waarom heeft ze wel contact met jou maar niet met haar oude SC matties?quote:Op donderdag 2 juli 2015 21:38 schreef MAHL het volgende:
Damn, ik wou als TT doen 'groeten van Aberella'. Want ik moest van Aberella namelijk de groeten doen. Aan jullie allemaal.
niet echt zin inquote:
Neem je woorden terug, jij vlegel van het eerste uur.quote:Op donderdag 2 juli 2015 21:38 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waarom heeft ze wel contact met jou maar niet met haar oude SC matties?
vieze bitch
Kijk door dit soort dingen te posten maak je je niet erg geliefd bij de vrouwseltjes hier Hermann.quote:Op donderdag 2 juli 2015 21:38 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waarom heeft ze wel contact met jou maar niet met haar oude SC matties?
vieze bitch
wat houdt je tegenquote:
Morgen om 5 u op is 1 reden, verder is bier natuurlijk niet echt 'n goed plan als je nog steeds aan 't afvallen bent.quote:
Hier nog immer 26 graden buitenquote:Op donderdag 2 juli 2015 21:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
Begint nu wel koeler te worden gelukkig.
Kan je ook een halve liter atten?quote:Op donderdag 2 juli 2015 21:40 schreef BlueMage het volgende:
Is echt alleen als 't zo warm is dat ik bier lust.
zal jou eens nemenquote:Op donderdag 2 juli 2015 21:40 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Neem je woorden terug, jij vlegel van het eerste uur.
jawel hoor, SideEffect is mijn beste vriendquote:Op donderdag 2 juli 2015 21:40 schreef MAHL het volgende:
[..]
Kijk door dit soort dingen te posten maak je je niet erg geliefd bij de vrouwseltjes hier Hermann.
Ach, af en toe moet dat kunnen.quote:Op donderdag 2 juli 2015 21:41 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Morgen om 5 u op is 1 reden, verder is bier natuurlijk niet echt 'n goed plan als je nog steeds aan 't afvallen bent.
rip alvastquote:Op donderdag 2 juli 2015 21:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hier nog immer 26 graden buitenwil niet eens weten hoe warm het op m'n kamer is...
Mja is ook echt alleen als 't warm is dat ik bier drink, zo lekker vind ik het normaal helemaal niet.quote:
Pringles is echt vieze troep, volgens mij is dat niet eens van echte aardappelen gemaakt.quote:Op donderdag 2 juli 2015 21:43 schreef Der_Mann het volgende:
zo, dat is weer een pringles bus leeg, dagelijkse portie gezonde aardappelen zit er weer doorheen
Original is wel chill.quote:Op donderdag 2 juli 2015 21:44 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Pringles is echt vieze troep, volgens mij is dat niet eens van echte aardappelen gemaakt.
hot & spicy is beterquote:
Niks is vandaag 'chill' maar super warm... TR wegens provoceren, ophitsen en sympathie voor Schilderwijksrellen opwekken.quote:
Je zoekt gewoon een tr, vieze nsb'er.quote:Op donderdag 2 juli 2015 21:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Niks is vandaag 'chill' maar super warm... TR wegens provoceren, ophitsen en sympathie voor Schilderwijksrellen opwekken.
quote:Op donderdag 2 juli 2015 21:47 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je zoekt gewoon een tr, vieze nsb'er.
ook al is het troep, ik eet de paprikasmaak en paprika's zijn gezond dus ik krijg gegarandeerd gezond voedsel binnenquote:Op donderdag 2 juli 2015 21:44 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Pringles is echt vieze troep, volgens mij is dat niet eens van echte aardappelen gemaakt.
nee, is hetzelfde als 12 glaasjes water drinkenquote:Op donderdag 2 juli 2015 21:47 schreef okedoei het volgende:
Ik heb 12 waterijsjes op. Is dit ongezond?
Gelukkig.quote:Op donderdag 2 juli 2015 21:49 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nee, is hetzelfde als 12 glaasjes water drinken
Ah. Je hebt auto-afweer.quote:Op donderdag 2 juli 2015 21:51 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Gaat mooi om Venlo heen, da's mijn anti-regensysteem.
quote:
Ja, ik ben ook verliefd op Der Mann.quote:
Dit boeit echt niemand. Even een onderonsje tussen DP en ik :$quote:Op donderdag 2 juli 2015 21:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, ik ben ook verliefd op Der Mann.
quote:Op donderdag 2 juli 2015 21:54 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dit boeit echt niemand. Even een onderonsje tussen DP en ik :$
Ja zeg! Doe dat dan Privé, dit is een OPENBAAR forum!quote:Op donderdag 2 juli 2015 21:54 schreef Toto69 het volgende:
[..]
lobiquote:Op donderdag 2 juli 2015 21:54 schreef Toto69 het volgende:
[..]
doe rustig mattiquote:
Dit...quote:Op donderdag 2 juli 2015 21:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ziet 'm jelly zijn op de immense liefde tussen mij en Etto
das van zo'n serie tochquote:Op donderdag 2 juli 2015 21:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ja dat is Fyyyyylax, dat is Fyyyyylax... Fylax de... uhm... boskangaroe.
Zelfs deadprez? Onze huishippie die enkel lobi verspreidt?quote:Op donderdag 2 juli 2015 21:56 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ja ik ga jullie allemaal koppen 1 voor 1
jaquote:
das toch geen kangoeroe jongequote:
Dat was een dolfijn, en die redde nooit mensen in de bossen... want, ja... logisch.quote:
dat klopt, hermannquote:
geen ideequote:
Je wil even melden dat je d'r binnen hebt?quote:Op donderdag 2 juli 2015 21:54 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ben je verliefd op Hind?quote:
ik heb al gefaptquote:Op donderdag 2 juli 2015 22:12 schreef Catkiller het volgende:
RELEASE ALL THE RAGE, LET THE BEAST OUT THE CAGE
Wow zo intiem dat je deze info deelt. Nu ik dan, dat wat ik net postte roep ik altijd naar mijn vriendin als ze mijn mannenslip naar beneden doet. :$quote:
daar wordt ze geil van?quote:Op donderdag 2 juli 2015 22:14 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wow zo intiem dat je deze info deelt. Nu ik dan, dat wat ik net postte roep ik altijd naar mijn vriendin als ze mijn mannenslip naar beneden doet. :$
Matig nummerquote:Op donderdag 2 juli 2015 22:12 schreef Catkiller het volgende:
RELEASE ALL THE RAGE, LET THE BEAST OUT THE CAGE
t helpt allemaal niet, blijft tyfuswarmquote:Op donderdag 2 juli 2015 22:20 schreef Fokker101 het volgende:
ey gangsters als je een zelf gebouwde goedkope airco maakt dus ventilator met ijskoud water/flessen (wat werkt beter) doet, moeten de ramen dan dicht of open?
quote:Op donderdag 2 juli 2015 22:23 schreef BlueMage het volgende:
Zou 't water in de ventilator gooien, krijg je soort van fontein.
ja klein beetje kan ik proberenquote:Op donderdag 2 juli 2015 22:23 schreef BlueMage het volgende:
Zou 't water in de ventilator gooien, krijg je soort van fontein.
laters sahbiquote:Op donderdag 2 juli 2015 22:24 schreef Der_Mann het volgende:
geen zin meer om te zitten, weten jullie wat dat betekent?
jawel jawel, liggend Netflix kijken tijd
VEEL SUCCES MET DE WARMTE IN DE TUSSENTIJD MENSEN
gvd ik kreeg een schokquote:Op donderdag 2 juli 2015 22:24 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Maak d'r ook maar ff een filmpje van.
quote:
Ik ben niet warm ik ben geen huismoedertje zoals jouquote:Op donderdag 2 juli 2015 22:26 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Krijg je wel kippenvel van dus koel je ook af.
Is in Japan in de 60'er jaren ofzo al 'n keer gebeurd.quote:Op donderdag 2 juli 2015 22:26 schreef deadprez het volgende:
Robot doodt technicus Volkswagen-fabriek
hier begint het mee
binnenkort zijn we allemaal slaven van de robotsquote:Op donderdag 2 juli 2015 22:26 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Is in Japan in de 60'er jaren ofzo al 'n keer gebeurd.
gewoon even inbreken bij wch vannachtquote:Op donderdag 2 juli 2015 22:27 schreef niels0 het volgende:
Meer Lego-steentjes nodig.![]()
Iedereen z'n witte 2x1 steentjes en 2x1 tegeltjes inleveren graag.
Nee. Als jij weet waarvan wel dan mag je het mij vertellen.quote:
Kan ik wel een vrachwagen meenemen denk 'k.quote:Op donderdag 2 juli 2015 22:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
gewoon even inbreken bij wch vannacht
iddquote:Op donderdag 2 juli 2015 22:28 schreef niels0 het volgende:
[..]
Kan ik wel een vrachwagen meenemen denk 'k.
Ik hou wel van dat geluid.quote:Op donderdag 2 juli 2015 22:28 schreef BlueMage het volgende:
Kan niet echt horen of 't gaat onweren heb de muziek te hard aan staan.
Hier betrok het gewoon in 1 keerquote:Op donderdag 2 juli 2015 22:31 schreef deadprez het volgende:
gvd hier nog steeds blauwe lucht en warm
welke provincie woon jequote:Op donderdag 2 juli 2015 22:32 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hier betrok het gewoon in 1 keerdonkere lucht, nu is het ook gewoon donker en rommelt het
boh.
Bij jullie was het wat eerder raak ja, ik ben wel jaloers, stiekem.quote:Op donderdag 2 juli 2015 22:32 schreef Remqo het volgende:
Het ging net ook flink tekeer toen ik naar huis reed
tuurlijk welquote:Op donderdag 2 juli 2015 22:33 schreef Fokker101 het volgende:
Ze zeggen altijd dat het naar onweer koeler word maar dat word het helemaal niet![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 juli 2015 22:33 schreef BlueMage het volgende:
Maar toch maar weer ff 't raam opengezet, kijken welke huisdieren ik nu weer krijg.
Jawel, graad of 4.quote:Op donderdag 2 juli 2015 22:33 schreef Fokker101 het volgende:
Ze zeggen altijd dat het naar onweer koeler word maar dat word het helemaal niet![]()
![]()
ja het blijft niet voor altijd zo hèquote:
kvind het wel lekker hoor zoquote:Op donderdag 2 juli 2015 22:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja het blijft niet voor altijd zo hè
oké mooi zoquote:
o ja dat wel maar morgen is het weer net zo goed 30quote:Op donderdag 2 juli 2015 22:34 schreef deadprez het volgende:
maar een aantal uur na een onweersbui is het echt wel een stuk koeler en veel minder benauwd
quote:Op donderdag 2 juli 2015 22:35 schreef BlueMage het volgende:
Zou zaterdag dat record gebroken worden? Op weg naar huis van 't werk gaf 1 thermometer 42 C aan.

jepquote:Op donderdag 2 juli 2015 22:35 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
o ja dat wel maar morgen is het weer net zo goed 30
Oh lekker.quote:Op donderdag 2 juli 2015 22:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
goeien gevoelstemperatuur
Ja ja, ik geloof daar weinig van, blijft natuurlijk wel 'n feit dat het zaterdag reteheet wordt.quote:Op donderdag 2 juli 2015 22:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
goeien gevoelstemperatuur
bohquote:Op donderdag 2 juli 2015 22:38 schreef LompeHork het volgende:
Boh, klappen hier. Alle pollen gaan liggen uit angst
Hier ook.quote:Op donderdag 2 juli 2015 22:38 schreef LompeHork het volgende:
Boh, klappen hier. Alle pollen gaan liggen uit angst
wrm heb je ze niet geklaptquote:Op donderdag 2 juli 2015 22:40 schreef niels0 het volgende:
Net op het terras bij het strand waren een paar van die brede bruine boys (BBBs) met ontbloot bovenlijf die m'n meid probeerde te imponeren. Kwamen we thuis zei ze dat ze het maar een stelletje lowlifes vond.![]()
Eikels.
quote:Op donderdag 2 juli 2015 22:40 schreef niels0 het volgende:
Net op het terras bij het strand waren een paar van die brede bruine boys (BBBs) met ontbloot bovenlijf die m'n meid probeerde te imponeren. Kwamen we thuis zei ze dat ze het maar een stelletje lowlifes vond.![]()
Eikels.
Beter vertelde ze dat tegen henquote:Op donderdag 2 juli 2015 22:40 schreef niels0 het volgende:
Eikels.
quote:Op donderdag 2 juli 2015 22:41 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Beter vertelde ze dat tegen hendat was veel mooier geweest wel. Dat deed mijn vrouw altijd toen we nog uitgingen, vertelde ze aan het einde van de avond dat ze getrouwd was
avonden gingen kapot.
had je de rekening maar moeten betalenquote:
quote:Op donderdag 2 juli 2015 22:41 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Beter vertelde ze dat tegen hendat was veel mooier geweest wel. Dat deed mijn vrouw altijd toen we nog uitgingen, vertelde ze aan het einde van de avond dat ze getrouwd was
avonden gingen kapot.
Een blik is genoeg.quote:Op donderdag 2 juli 2015 22:41 schreef niels0 het volgende:
[..]
Waarom zou ik? Zolang ze 'r niet lastigvallen lach ik daar gewoon om.
jonge ben je beta ofzo je moet laten zien wie de baas isquote:Op donderdag 2 juli 2015 22:41 schreef niels0 het volgende:
[..]
Waarom zou ik? Zolang ze 'r niet lastigvallen lach ik daar gewoon om.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
lekker boeiendquote:Op donderdag 2 juli 2015 22:44 schreef Aiciu het volgende:
Nee, maar het regent en het hele tv netwerk ligt eruit. Ziggo
Ligt aan je woonplaats, hier nergens last van ondanks onweer. Ziggoquote:Op donderdag 2 juli 2015 22:44 schreef Aiciu het volgende:
ey wat ga je de url van ziggo weghalen misgunnerquote:Op donderdag 2 juli 2015 22:44 schreef Aiciu het volgende:
wat wilde je kijken?quote:
quote:Op donderdag 2 juli 2015 22:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
ey wat ga je de url van ziggo weghalen misgunner
quote:
betalen ze volgens mij niet eens veel voorquote:Op donderdag 2 juli 2015 22:49 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Altijd fijn als pap & mam snel internet willen.
is ook gewoon nice, die snelheden hier zijn in principe ook nergens goed voorquote:Op donderdag 2 juli 2015 22:50 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dang
Ik haal dit:
[ link | afbeelding ]
Tevens ook gewoon boven m'n abo, dat dan weer welpraise ziggo, praise ziggo
Ja, ik heb er nog een router en een switch tussen hangen, als ik de boel direct aan m'n modem hang heb ik ook zoiets geloof ik. (alleen een nog lagere ping) nooit problemen mee gehad trouwens, prima providerquote:Op donderdag 2 juli 2015 22:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
is ook gewoon nice, die snelheden hier zijn in principe ook nergens goed voordit haal ik als m'n pc rechtstreeks met de router verbonden is, met splitter ertussen is het ongeveer hetzelfde als jouw snelheid en dat is ook gewoon perfect
oh ja modem bedoel ikquote:Op donderdag 2 juli 2015 22:53 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, ik heb er nog een router en een switch tussen hangen, als ik de boel direct aan m'n modem hang heb ik ook zoiets geloof ik. (alleen een nog lagere ping) nooit problemen mee gehad trouwens, prima provider
Afstand van je modem.quote:Op donderdag 2 juli 2015 22:57 schreef Fokker101 het volgende:
ziggo is altijd baas beneden haal ik 120 maar boven 80, weet iemand hoe dit kan allebei kabel?
hoe bedoel jequote:Op donderdag 2 juli 2015 22:59 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Afstand van je modem.
En toen ging ik maar weer eens mijn bed opzoeken.
aight wacht, ik open zo roomquote:
Letterlijk toen je dat zei was er een dikke flits voor mijn raamquote:Op donderdag 2 juli 2015 23:41 schreef okedoei het volgende:
[..]
Oh, jij bent 1 van de weinige mensen die het overleefd heeft.
trquote:
ja kun je wel 2vs1quote:
Hmm ja... Maarrrrrrrrrrrrrrrr.... de dag komt dat ik je sloop! Solo!quote:
hey wie ben jijquote:Op donderdag 2 juli 2015 23:48 schreef eenzame_kat het volgende:
[..]
Letterlijk toen je dat zei was er een dikke flits voor mijn raam
Ik werd gewaarschuwd
quote:Op donderdag 2 juli 2015 23:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hmm ja... Maarrrrrrrrrrrrrrrr.... de dag komt dat ik je sloop! Solo!
quote:Op donderdag 2 juli 2015 23:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
Als ik van dp win is het altijd zo'n lullig 5-4... een beetje zo'n "Hé, Luxemburg kan wel voetballen"-potje.
vieze graaier beetje links lullen rechts vullenquote:
trustequote:Op donderdag 2 juli 2015 23:58 schreef BlueMage het volgende:
Ik ga maar eens mijn bed opzoeken, het is nu een beetje acceptabel qua warmte dus welterusten allen.
ja wtfquote:
Weltrustenquote:Op donderdag 2 juli 2015 23:58 schreef BlueMage het volgende:
Ik ga maar eens mijn bed opzoeken, het is nu een beetje acceptabel qua warmte dus welterusten allen.
soowquote:
Dat is Zwarte Piet die voor het grote boek van Sinterklaas even een kijkje komt nemen of de handjes wel boven het dekbed liggen.quote:
quote:Op vrijdag 3 juli 2015 00:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat is Zwarte Piet die voor het grote boek van Sinterklaas even een kijkje komt nemen of de handjes wel boven het dekbed liggen.
jaquote:Op vrijdag 3 juli 2015 00:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
Dekbed... is dat een woord? Of is het de hitte en het delirium?
Ja, die discussie over Zwarte Piet was al weer losgebarsten, dus Zwarte Piet dacht: "Dan begin ik ook maar".quote:
hoe ouder je wordt, hoe sneller het gaatquote:Op vrijdag 3 juli 2015 00:02 schreef okedoei het volgende:
Gaat de tijd bij jullie ook zo snel? Het is al 6 maanden en 3 dagen 2015
Ja, dan zal jij wel weten. WEJOOOO zieke d!s!!!!!quote:Op vrijdag 3 juli 2015 00:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
hoe ouder je wordt, hoe sneller het gaat
Dat hoor ik wel vaker jaquote:Op vrijdag 3 juli 2015 00:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
hoe ouder je wordt, hoe sneller het gaat
hahah te laatquote:Op vrijdag 3 juli 2015 00:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, dan zal jij wel weten. WEJOOOO zieke d!s!!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |