bohquote:Op donderdag 2 juli 2015 22:38 schreef LompeHork het volgende:
Boh, klappen hier. Alle pollen gaan liggen uit angst
Hier ook.quote:Op donderdag 2 juli 2015 22:38 schreef LompeHork het volgende:
Boh, klappen hier. Alle pollen gaan liggen uit angst
wrm heb je ze niet geklaptquote:Op donderdag 2 juli 2015 22:40 schreef niels0 het volgende:
Net op het terras bij het strand waren een paar van die brede bruine boys (BBBs) met ontbloot bovenlijf die m'n meid probeerde te imponeren. Kwamen we thuis zei ze dat ze het maar een stelletje lowlifes vond.![]()
Eikels.
quote:Op donderdag 2 juli 2015 22:40 schreef niels0 het volgende:
Net op het terras bij het strand waren een paar van die brede bruine boys (BBBs) met ontbloot bovenlijf die m'n meid probeerde te imponeren. Kwamen we thuis zei ze dat ze het maar een stelletje lowlifes vond.![]()
Eikels.
Beter vertelde ze dat tegen henquote:Op donderdag 2 juli 2015 22:40 schreef niels0 het volgende:
Eikels.
quote:Op donderdag 2 juli 2015 22:41 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Beter vertelde ze dat tegen hendat was veel mooier geweest wel. Dat deed mijn vrouw altijd toen we nog uitgingen, vertelde ze aan het einde van de avond dat ze getrouwd was
avonden gingen kapot.
had je de rekening maar moeten betalenquote:
quote:Op donderdag 2 juli 2015 22:41 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Beter vertelde ze dat tegen hendat was veel mooier geweest wel. Dat deed mijn vrouw altijd toen we nog uitgingen, vertelde ze aan het einde van de avond dat ze getrouwd was
avonden gingen kapot.
Een blik is genoeg.quote:Op donderdag 2 juli 2015 22:41 schreef niels0 het volgende:
[..]
Waarom zou ik? Zolang ze 'r niet lastigvallen lach ik daar gewoon om.
jonge ben je beta ofzo je moet laten zien wie de baas isquote:Op donderdag 2 juli 2015 22:41 schreef niels0 het volgende:
[..]
Waarom zou ik? Zolang ze 'r niet lastigvallen lach ik daar gewoon om.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
lekker boeiendquote:Op donderdag 2 juli 2015 22:44 schreef Aiciu het volgende:
Nee, maar het regent en het hele tv netwerk ligt eruit. Ziggo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |