welke provincie woon jequote:Op donderdag 2 juli 2015 22:32 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hier betrok het gewoon in 1 keerdonkere lucht, nu is het ook gewoon donker en rommelt het
boh.
Bij jullie was het wat eerder raak ja, ik ben wel jaloers, stiekem.quote:Op donderdag 2 juli 2015 22:32 schreef Remqo het volgende:
Het ging net ook flink tekeer toen ik naar huis reed
tuurlijk welquote:Op donderdag 2 juli 2015 22:33 schreef Fokker101 het volgende:
Ze zeggen altijd dat het naar onweer koeler word maar dat word het helemaal niet![]()
![]()
quote:Op donderdag 2 juli 2015 22:33 schreef BlueMage het volgende:
Maar toch maar weer ff 't raam opengezet, kijken welke huisdieren ik nu weer krijg.
Jawel, graad of 4.quote:Op donderdag 2 juli 2015 22:33 schreef Fokker101 het volgende:
Ze zeggen altijd dat het naar onweer koeler word maar dat word het helemaal niet![]()
![]()
ja het blijft niet voor altijd zo hèquote:
kvind het wel lekker hoor zoquote:Op donderdag 2 juli 2015 22:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja het blijft niet voor altijd zo hè
oké mooi zoquote:
o ja dat wel maar morgen is het weer net zo goed 30quote:Op donderdag 2 juli 2015 22:34 schreef deadprez het volgende:
maar een aantal uur na een onweersbui is het echt wel een stuk koeler en veel minder benauwd
quote:Op donderdag 2 juli 2015 22:35 schreef BlueMage het volgende:
Zou zaterdag dat record gebroken worden? Op weg naar huis van 't werk gaf 1 thermometer 42 C aan.

jepquote:Op donderdag 2 juli 2015 22:35 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
o ja dat wel maar morgen is het weer net zo goed 30
Oh lekker.quote:Op donderdag 2 juli 2015 22:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
goeien gevoelstemperatuur
Ja ja, ik geloof daar weinig van, blijft natuurlijk wel 'n feit dat het zaterdag reteheet wordt.quote:Op donderdag 2 juli 2015 22:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
goeien gevoelstemperatuur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |