Ligt aan je woonplaats, hier nergens last van ondanks onweer. Ziggoquote:Op donderdag 2 juli 2015 22:44 schreef Aiciu het volgende:
Nee, maar het regent en het hele tv netwerk ligt eruit. Ziggo
ey wat ga je de url van ziggo weghalen misgunnerquote:Op donderdag 2 juli 2015 22:44 schreef Aiciu het volgende:
Nee, maar het regent en het hele tv netwerk ligt eruit. Ziggo
wat wilde je kijken?quote:
quote:Op donderdag 2 juli 2015 22:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
ey wat ga je de url van ziggo weghalen misgunner
quote:
betalen ze volgens mij niet eens veel voorquote:Op donderdag 2 juli 2015 22:49 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Altijd fijn als pap & mam snel internet willen.
is ook gewoon nice, die snelheden hier zijn in principe ook nergens goed voorquote:Op donderdag 2 juli 2015 22:50 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dang
Ik haal dit:
[ link | afbeelding ]
Tevens ook gewoon boven m'n abo, dat dan weer welpraise ziggo, praise ziggo
Ja, ik heb er nog een router en een switch tussen hangen, als ik de boel direct aan m'n modem hang heb ik ook zoiets geloof ik. (alleen een nog lagere ping) nooit problemen mee gehad trouwens, prima providerquote:Op donderdag 2 juli 2015 22:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
is ook gewoon nice, die snelheden hier zijn in principe ook nergens goed voordit haal ik als m'n pc rechtstreeks met de router verbonden is, met splitter ertussen is het ongeveer hetzelfde als jouw snelheid en dat is ook gewoon perfect
oh ja modem bedoel ikquote:Op donderdag 2 juli 2015 22:53 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, ik heb er nog een router en een switch tussen hangen, als ik de boel direct aan m'n modem hang heb ik ook zoiets geloof ik. (alleen een nog lagere ping) nooit problemen mee gehad trouwens, prima provider
Afstand van je modem.quote:Op donderdag 2 juli 2015 22:57 schreef Fokker101 het volgende:
ziggo is altijd baas beneden haal ik 120 maar boven 80, weet iemand hoe dit kan allebei kabel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |