Dat was een dolfijn, en die redde nooit mensen in de bossen... want, ja... logisch.quote:
dat klopt, hermannquote:
geen ideequote:
Je wil even melden dat je d'r binnen hebt?quote:Op donderdag 2 juli 2015 21:54 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dit boeit echt niemand. Even een onderonsje tussen DP en ik :$
Ben je verliefd op Hind?quote:
ik heb al gefaptquote:Op donderdag 2 juli 2015 22:12 schreef Catkiller het volgende:
RELEASE ALL THE RAGE, LET THE BEAST OUT THE CAGE
Wow zo intiem dat je deze info deelt. Nu ik dan, dat wat ik net postte roep ik altijd naar mijn vriendin als ze mijn mannenslip naar beneden doet. :$quote:
daar wordt ze geil van?quote:Op donderdag 2 juli 2015 22:14 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wow zo intiem dat je deze info deelt. Nu ik dan, dat wat ik net postte roep ik altijd naar mijn vriendin als ze mijn mannenslip naar beneden doet. :$
Matig nummerquote:Op donderdag 2 juli 2015 22:12 schreef Catkiller het volgende:
RELEASE ALL THE RAGE, LET THE BEAST OUT THE CAGE
t helpt allemaal niet, blijft tyfuswarmquote:Op donderdag 2 juli 2015 22:20 schreef Fokker101 het volgende:
ey gangsters als je een zelf gebouwde goedkope airco maakt dus ventilator met ijskoud water/flessen (wat werkt beter) doet, moeten de ramen dan dicht of open?
quote:Op donderdag 2 juli 2015 22:23 schreef BlueMage het volgende:
Zou 't water in de ventilator gooien, krijg je soort van fontein.
ja klein beetje kan ik proberenquote:Op donderdag 2 juli 2015 22:23 schreef BlueMage het volgende:
Zou 't water in de ventilator gooien, krijg je soort van fontein.
laters sahbiquote:Op donderdag 2 juli 2015 22:24 schreef Der_Mann het volgende:
geen zin meer om te zitten, weten jullie wat dat betekent?
jawel jawel, liggend Netflix kijken tijd
VEEL SUCCES MET DE WARMTE IN DE TUSSENTIJD MENSEN
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |