Posten uit naam van gebande, TRquote:Op donderdag 2 juli 2015 21:38 schreef MAHL het volgende:
Damn, ik wou als TT doen 'groeten van Aberella'. Want ik moest van Aberella namelijk de groeten doen. Aan jullie allemaal.
is het veel te warm voorquote:
waarom heeft ze wel contact met jou maar niet met haar oude SC matties?quote:Op donderdag 2 juli 2015 21:38 schreef MAHL het volgende:
Damn, ik wou als TT doen 'groeten van Aberella'. Want ik moest van Aberella namelijk de groeten doen. Aan jullie allemaal.
niet echt zin inquote:
Neem je woorden terug, jij vlegel van het eerste uur.quote:Op donderdag 2 juli 2015 21:38 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waarom heeft ze wel contact met jou maar niet met haar oude SC matties?
vieze bitch
Kijk door dit soort dingen te posten maak je je niet erg geliefd bij de vrouwseltjes hier Hermann.quote:Op donderdag 2 juli 2015 21:38 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waarom heeft ze wel contact met jou maar niet met haar oude SC matties?
vieze bitch
wat houdt je tegenquote:
Morgen om 5 u op is 1 reden, verder is bier natuurlijk niet echt 'n goed plan als je nog steeds aan 't afvallen bent.quote:
Hier nog immer 26 graden buitenquote:Op donderdag 2 juli 2015 21:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
Begint nu wel koeler te worden gelukkig.
Kan je ook een halve liter atten?quote:Op donderdag 2 juli 2015 21:40 schreef BlueMage het volgende:
Is echt alleen als 't zo warm is dat ik bier lust.
zal jou eens nemenquote:Op donderdag 2 juli 2015 21:40 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Neem je woorden terug, jij vlegel van het eerste uur.
jawel hoor, SideEffect is mijn beste vriendquote:Op donderdag 2 juli 2015 21:40 schreef MAHL het volgende:
[..]
Kijk door dit soort dingen te posten maak je je niet erg geliefd bij de vrouwseltjes hier Hermann.
Ach, af en toe moet dat kunnen.quote:Op donderdag 2 juli 2015 21:41 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Morgen om 5 u op is 1 reden, verder is bier natuurlijk niet echt 'n goed plan als je nog steeds aan 't afvallen bent.
rip alvastquote:Op donderdag 2 juli 2015 21:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hier nog immer 26 graden buitenwil niet eens weten hoe warm het op m'n kamer is...
Mja is ook echt alleen als 't warm is dat ik bier drink, zo lekker vind ik het normaal helemaal niet.quote:
Pringles is echt vieze troep, volgens mij is dat niet eens van echte aardappelen gemaakt.quote:Op donderdag 2 juli 2015 21:43 schreef Der_Mann het volgende:
zo, dat is weer een pringles bus leeg, dagelijkse portie gezonde aardappelen zit er weer doorheen
Original is wel chill.quote:Op donderdag 2 juli 2015 21:44 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Pringles is echt vieze troep, volgens mij is dat niet eens van echte aardappelen gemaakt.
hot & spicy is beterquote:
Niks is vandaag 'chill' maar super warm... TR wegens provoceren, ophitsen en sympathie voor Schilderwijksrellen opwekken.quote:
Je zoekt gewoon een tr, vieze nsb'er.quote:Op donderdag 2 juli 2015 21:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Niks is vandaag 'chill' maar super warm... TR wegens provoceren, ophitsen en sympathie voor Schilderwijksrellen opwekken.
quote:Op donderdag 2 juli 2015 21:47 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je zoekt gewoon een tr, vieze nsb'er.
ook al is het troep, ik eet de paprikasmaak en paprika's zijn gezond dus ik krijg gegarandeerd gezond voedsel binnenquote:Op donderdag 2 juli 2015 21:44 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Pringles is echt vieze troep, volgens mij is dat niet eens van echte aardappelen gemaakt.
nee, is hetzelfde als 12 glaasjes water drinkenquote:Op donderdag 2 juli 2015 21:47 schreef okedoei het volgende:
Ik heb 12 waterijsjes op. Is dit ongezond?
Gelukkig.quote:Op donderdag 2 juli 2015 21:49 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nee, is hetzelfde als 12 glaasjes water drinken
Ah. Je hebt auto-afweer.quote:Op donderdag 2 juli 2015 21:51 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Gaat mooi om Venlo heen, da's mijn anti-regensysteem.
quote:
Ja, ik ben ook verliefd op Der Mann.quote:
Dit boeit echt niemand. Even een onderonsje tussen DP en ik :$quote:Op donderdag 2 juli 2015 21:53 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, ik ben ook verliefd op Der Mann.
quote:Op donderdag 2 juli 2015 21:54 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dit boeit echt niemand. Even een onderonsje tussen DP en ik :$
Ja zeg! Doe dat dan Privé, dit is een OPENBAAR forum!quote:Op donderdag 2 juli 2015 21:54 schreef Toto69 het volgende:
[..]
lobiquote:Op donderdag 2 juli 2015 21:54 schreef Toto69 het volgende:
[..]
doe rustig mattiquote:
Dit...quote:Op donderdag 2 juli 2015 21:56 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ziet 'm jelly zijn op de immense liefde tussen mij en Etto
das van zo'n serie tochquote:Op donderdag 2 juli 2015 21:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ja dat is Fyyyyylax, dat is Fyyyyylax... Fylax de... uhm... boskangaroe.
Zelfs deadprez? Onze huishippie die enkel lobi verspreidt?quote:Op donderdag 2 juli 2015 21:56 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ja ik ga jullie allemaal koppen 1 voor 1
jaquote:
das toch geen kangoeroe jongequote:
Dat was een dolfijn, en die redde nooit mensen in de bossen... want, ja... logisch.quote:
dat klopt, hermannquote:
geen ideequote:
Je wil even melden dat je d'r binnen hebt?quote:Op donderdag 2 juli 2015 21:54 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ben je verliefd op Hind?quote:
ik heb al gefaptquote:Op donderdag 2 juli 2015 22:12 schreef Catkiller het volgende:
RELEASE ALL THE RAGE, LET THE BEAST OUT THE CAGE
Wow zo intiem dat je deze info deelt. Nu ik dan, dat wat ik net postte roep ik altijd naar mijn vriendin als ze mijn mannenslip naar beneden doet. :$quote:
daar wordt ze geil van?quote:Op donderdag 2 juli 2015 22:14 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wow zo intiem dat je deze info deelt. Nu ik dan, dat wat ik net postte roep ik altijd naar mijn vriendin als ze mijn mannenslip naar beneden doet. :$
Matig nummerquote:Op donderdag 2 juli 2015 22:12 schreef Catkiller het volgende:
RELEASE ALL THE RAGE, LET THE BEAST OUT THE CAGE
t helpt allemaal niet, blijft tyfuswarmquote:Op donderdag 2 juli 2015 22:20 schreef Fokker101 het volgende:
ey gangsters als je een zelf gebouwde goedkope airco maakt dus ventilator met ijskoud water/flessen (wat werkt beter) doet, moeten de ramen dan dicht of open?
quote:Op donderdag 2 juli 2015 22:23 schreef BlueMage het volgende:
Zou 't water in de ventilator gooien, krijg je soort van fontein.
ja klein beetje kan ik proberenquote:Op donderdag 2 juli 2015 22:23 schreef BlueMage het volgende:
Zou 't water in de ventilator gooien, krijg je soort van fontein.
laters sahbiquote:Op donderdag 2 juli 2015 22:24 schreef Der_Mann het volgende:
geen zin meer om te zitten, weten jullie wat dat betekent?
jawel jawel, liggend Netflix kijken tijd
VEEL SUCCES MET DE WARMTE IN DE TUSSENTIJD MENSEN
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |