Ach, af en toe moet dat kunnen.quote:Op donderdag 2 juli 2015 21:41 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Morgen om 5 u op is 1 reden, verder is bier natuurlijk niet echt 'n goed plan als je nog steeds aan 't afvallen bent.
rip alvastquote:Op donderdag 2 juli 2015 21:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hier nog immer 26 graden buitenwil niet eens weten hoe warm het op m'n kamer is...
Mja is ook echt alleen als 't warm is dat ik bier drink, zo lekker vind ik het normaal helemaal niet.quote:
Pringles is echt vieze troep, volgens mij is dat niet eens van echte aardappelen gemaakt.quote:Op donderdag 2 juli 2015 21:43 schreef Der_Mann het volgende:
zo, dat is weer een pringles bus leeg, dagelijkse portie gezonde aardappelen zit er weer doorheen
Original is wel chill.quote:Op donderdag 2 juli 2015 21:44 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Pringles is echt vieze troep, volgens mij is dat niet eens van echte aardappelen gemaakt.
hot & spicy is beterquote:
Niks is vandaag 'chill' maar super warm... TR wegens provoceren, ophitsen en sympathie voor Schilderwijksrellen opwekken.quote:
Je zoekt gewoon een tr, vieze nsb'er.quote:Op donderdag 2 juli 2015 21:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Niks is vandaag 'chill' maar super warm... TR wegens provoceren, ophitsen en sympathie voor Schilderwijksrellen opwekken.
quote:Op donderdag 2 juli 2015 21:47 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je zoekt gewoon een tr, vieze nsb'er.
ook al is het troep, ik eet de paprikasmaak en paprika's zijn gezond dus ik krijg gegarandeerd gezond voedsel binnenquote:Op donderdag 2 juli 2015 21:44 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Pringles is echt vieze troep, volgens mij is dat niet eens van echte aardappelen gemaakt.
nee, is hetzelfde als 12 glaasjes water drinkenquote:Op donderdag 2 juli 2015 21:47 schreef okedoei het volgende:
Ik heb 12 waterijsjes op. Is dit ongezond?
Gelukkig.quote:Op donderdag 2 juli 2015 21:49 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nee, is hetzelfde als 12 glaasjes water drinken
Ah. Je hebt auto-afweer.quote:Op donderdag 2 juli 2015 21:51 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Gaat mooi om Venlo heen, da's mijn anti-regensysteem.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |