quote:Op donderdag 2 juli 2015 23:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
Als ik van dp win is het altijd zo'n lullig 5-4... een beetje zo'n "Hé, Luxemburg kan wel voetballen"-potje.
vieze graaier beetje links lullen rechts vullenquote:
trustequote:Op donderdag 2 juli 2015 23:58 schreef BlueMage het volgende:
Ik ga maar eens mijn bed opzoeken, het is nu een beetje acceptabel qua warmte dus welterusten allen.
ja wtfquote:
Weltrustenquote:Op donderdag 2 juli 2015 23:58 schreef BlueMage het volgende:
Ik ga maar eens mijn bed opzoeken, het is nu een beetje acceptabel qua warmte dus welterusten allen.
soowquote:
Dat is Zwarte Piet die voor het grote boek van Sinterklaas even een kijkje komt nemen of de handjes wel boven het dekbed liggen.quote:
quote:Op vrijdag 3 juli 2015 00:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat is Zwarte Piet die voor het grote boek van Sinterklaas even een kijkje komt nemen of de handjes wel boven het dekbed liggen.
jaquote:Op vrijdag 3 juli 2015 00:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
Dekbed... is dat een woord? Of is het de hitte en het delirium?
Ja, die discussie over Zwarte Piet was al weer losgebarsten, dus Zwarte Piet dacht: "Dan begin ik ook maar".quote:
hoe ouder je wordt, hoe sneller het gaatquote:Op vrijdag 3 juli 2015 00:02 schreef okedoei het volgende:
Gaat de tijd bij jullie ook zo snel? Het is al 6 maanden en 3 dagen 2015
Ja, dan zal jij wel weten. WEJOOOO zieke d!s!!!!!quote:Op vrijdag 3 juli 2015 00:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
hoe ouder je wordt, hoe sneller het gaat
Dat hoor ik wel vaker jaquote:Op vrijdag 3 juli 2015 00:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
hoe ouder je wordt, hoe sneller het gaat
hahah te laatquote:Op vrijdag 3 juli 2015 00:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, dan zal jij wel weten. WEJOOOO zieke d!s!!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |