OK pas ik het aanquote:Op maandag 29 juni 2015 09:41 schreef JeMoeder het volgende:
Denk dat dit het 2014 seizoen (5) is, aangezien het 2015 seizoen nog niet uitgezonden is in NZ.
Voorrondes zijn leuk.. Lekker falenquote:Op maandag 29 juni 2015 14:26 schreef Karina het volgende:
Ik weet trouwens nog niet of ik mee kan posten vanavond, eet pas laat. Maar goed eerste 2? afleveringen zijn toch alleen voorrondes. Ik vind NZ wel leuker dan Canada. Minder overdreven gedoe.
Ik kijk wel hoor. Maar tijdens het eten posten is matigquote:
Volgens tv-gids.nl en mijn tv, is het zelfs het 1e seizoen, uit 2010..... Dus ik ben heel benieuwd wat we nou eigenlijk gaan zienquote:Op maandag 29 juni 2015 16:31 schreef _The_General_ het volgende:
Volgens de digitale tv gids van KPN is vanavond aflevering 15 ... ? foutje hoop ik of starten we gewoon wat later?
Haha, ik was hetzelfde aan het doenquote:Op maandag 29 juni 2015 18:36 schreef LPFAN het volgende:
ik ben er achter door die naam van deze kandidaat te googlen! het is het seizoen van 2011!
seizoen 2 dus
toch handig als ze een achternaam er ook ff bijzeggenquote:Op maandag 29 juni 2015 18:36 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Haha, ik was hetzelfde aan het doenSeizoen 2 idd
ik pas het straks aan dan tx voor het opzoekenquote:Op maandag 29 juni 2015 18:36 schreef LPFAN het volgende:
ik ben er achter door die naam van deze kandidaat te googlen! het is het seizoen van 2011!
seizoen 2 dus
Och, het is bijna afgelopen alweer... Zijn maar 13 afleveringenquote:
ik pas het straks aan dan tx voor het opzoekenquote:Op maandag 29 juni 2015 18:36 schreef LPFAN het volgende:
seizoen 2 dus
die mompelende vent met staart? komt best ver geloof ikquote:Op maandag 29 juni 2015 18:41 schreef Jessica11111 het volgende:
Heb er volgens mij ook al iets van gezien maar niet veel iig, ben iig al voor die vent van net
Die bedoel ik ja, maar hoe ver die komt wil ik nog niet weten eigenlijkquote:Op maandag 29 juni 2015 18:43 schreef computergirl het volgende:
[..]
die mompelende vent met staart? komt best ver geloof ik
hahaha jaquote:
Je hebt bijna een paraplu nodig!quote:Op maandag 29 juni 2015 18:51 schreef Jessica11111 het volgende:
Die zweet nog erger dan die Nederlander in dat seizoen van vorig jaar
Jep, vooral thuis zonder tijdsdruk. Dan kan ik dat falen in de winkel bij Masterchef nog wel begrijpen als je steeds maar 1 minuut hebt. Dan kan je weleens een blackout hebben zoals Dirk toen in de NL versie.quote:Op maandag 29 juni 2015 19:13 schreef LPFAN het volgende:
wel dom, met zo iets check je toch alles ff extra goed lijkt me
Iedereen heeft wikipedia... Dus degene die het willen weten, weten het alquote:Op dinsdag 30 juni 2015 00:44 schreef Randle het volgende:
And the winner is.........
Nee, toch maar niet
gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 30 juni 2015 18:32 schreef -sabine- het volgende:
Ik kan weer kijken. Tentamens gehaald. Yeah!
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 30 juni 2015 18:32 schreef -sabine- het volgende:
Ik kan weer kijken. Tentamens gehaald. Yeah!
Moet jij niet verhuizen/klussen?quote:
Jup.... is seizoen 2, uit 2010.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 18:33 schreef -sabine- het volgende:
Dankjulliewel.
Is deze serie al eerder uitgezonden in nl?
haha vandaag toch niet ;p kan niet veel gedaan worden op het moment ;pquote:
Ben blij, met deze hittegolf des deaudsquote:Op dinsdag 30 juni 2015 18:33 schreef LPFAN het volgende:
[..]
haha vandaag toch niet ;p kan niet veel gedaan worden op het moment ;p
ja helaas moet ik donderdag wel dingen doen ;pquote:Op dinsdag 30 juni 2015 18:34 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ben blij, met deze hittegolf des deauds
ai... maar vrijdag en zaterdag wordt het bloedje heet... Voor zaterdag zelfs 40+, gevoelstemp van 50.... (naja, eerst zien, dan gelovenquote:Op dinsdag 30 juni 2015 18:34 schreef LPFAN het volgende:
[..]
ja helaas moet ik donderdag wel dingen doen ;p
ja idd.. en dan is het druk klussen geblazen...quote:Op dinsdag 30 juni 2015 18:36 schreef Burner82 het volgende:
[..]
ai... maar vrijdag en zaterdag wordt het bloedje heet... Voor zaterdag zelfs 40+, gevoelstemp van 50.... (naja, eerst zien, dan geloven)
Naja, het is 2010quote:Op dinsdag 30 juni 2015 18:35 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Dat het uit 2010 is las ik. Ik weet niet of ik dit gezien heb. 😀
Eiergerechten.
Vroeg beginnen, siesta, laat doorgaanquote:Op dinsdag 30 juni 2015 18:36 schreef LPFAN het volgende:
[..]
ja idd.. en dan is het druk klussen geblazen...
haha ja ;pquote:Op dinsdag 30 juni 2015 18:37 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Vroeg beginnen, siesta, laat doorgaan
Loopt hier goed... Maar bij Cameron kun je dat ook niet zien... Die articuleert niet echt lekkerquote:Op dinsdag 30 juni 2015 18:38 schreef LPFAN het volgende:
ben ik gek of loopt het geluid niet helemaal lekker
Idioteriequote:Op dinsdag 30 juni 2015 18:36 schreef LPFAN het volgende:
[..]
ja idd.. en dan is het druk klussen geblazen...
thnxx ja helaas komt het zo uit met het weer. het is niet andersquote:Op dinsdag 30 juni 2015 18:39 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Idioterie
Ik ben in juni 1986 naar hier, Sneek, verhuisd. Dikke storm en 5 graden gevoelstemperatuur.
Sterkte en succes.
Alice maakt Moorse eieren.
Exact. Alles op zijn tijd.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 18:41 schreef LPFAN het volgende:
[..]
thnxx ja helaas komt het zo uit met het weer. het is niet anders
na 10 minuten is de 1e altijd, rond 19.00 nog 1quote:Op dinsdag 30 juni 2015 18:41 schreef -sabine- het volgende:
Hier loopsheid geluid ook een fractie voor.
Break, nu al.
nee idd..quote:Op dinsdag 30 juni 2015 18:42 schreef Karina het volgende:
Ik begrijp niet hoe je met Masterchef kunt meedoen als je geen vlees EN geen eieren eet. Dan kun je toch niks proeven?
Veel drinken anders droog je uit.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 18:41 schreef LPFAN het volgende:
[..]
thnxx ja helaas komt het zo uit met het weer. het is niet anders
Vegans, eng volk...quote:Op dinsdag 30 juni 2015 18:42 schreef Karina het volgende:
Ik begrijp niet hoe je met Masterchef kunt meedoen als je geen vlees EN geen eieren eet. Dan kun je toch niks proeven?
jah gelukkig alleen nog verfen en laminaat en de rest zien we na de vakantie wel. ( ik ga niet maar mijn ouders wel en die helpen mee ;p)quote:
Maar geen alcoholquote:Op dinsdag 30 juni 2015 18:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Veel drinken anders droog je uit.
/moeders
heheh ja alleen mag ik niet veel drinken ;p ik zweet ook niet dus erg irritantquote:Op dinsdag 30 juni 2015 18:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Veel drinken anders droog je uit.
/moeders
Ik zit ook gewoon aan de witte wijn hoor, lekker bij bijna 27 graden hier in huis.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 18:43 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Maar geen alcohol
/zou mijn vader nooit zeggen
Was dat toen ook al hip?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 18:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij zal nog wel iets met quinoa gaan maken gok ik
Bier hier, 25.7quote:Op dinsdag 30 juni 2015 18:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zit ook gewoon aan de witte wijn hoor, lekker bij bijna 27 graden hier in huis.
Af en toe een paar slokjes dan.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 18:43 schreef LPFAN het volgende:
[..]
heheh ja alleen mag ik niet veel drinken ;p ik zweet ook niet dus erg irritant
jaah komt wel goedquote:
Troost je, normaal zit ik ook met water en sportdrank lekker suf te wezenquote:
hehehequote:Op dinsdag 30 juni 2015 18:45 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Troost je, normaal zit ik ook met water en sportdrank lekker suf te wezen
Ik lust ook bijna niets, proef niets, maar kook bijna alles. En het is goed te eten,zeggen ze.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 18:42 schreef Karina het volgende:
Ben weer vol aan het trainen, 1.5 uur /dag, 5 dagen per week... Dan is bier beetje lastigquote:
Bij deze wedstrijden merk ik vaak dat de jury het te flauw vindt of niet goed gekruid. Dan moet je toch echt wel proeven.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 18:46 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Ik lust ook bijna niets, proef niets, maar kook bijna alles. En het is goed te eten,zeggen ze.
Alleen is meedoen aan zo'n wedstrijd wel een uiterste.
hmmm ja dat trainen heeft ook geen zin dan ;pquote:Op dinsdag 30 juni 2015 18:47 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ben weer vol aan het trainen, 1.5 uur /dag, 5 dagen per week... Dan is bier beetje lastig
Dat eet ik ook zelden meer. Hooguit gebakken aardappels. En ik loop bijna elke dag met een leuke jongen in de winkelquote:Op dinsdag 30 juni 2015 18:48 schreef Burner82 het volgende:
Ik eet zelden groente/vlees/aardappels zoals het hoort... En wanneer bedenk ik me dat het wel weer eens lekker is... Met dit weerIk moet echt leren nadenken in de winkel... (maar er liepen veel leuke jongens in de winkel, dus nadenken was lastig
)
ik was vroeger echt een ongelovelijke miep met eten maar ik lust heel veel gelukkig nuquote:Op dinsdag 30 juni 2015 18:47 schreef -sabine- het volgende:
Hier een pond druiven. Fruit lust ik gelukkig wel. 😀
Lusten jullie veel/alles?
Dat dus.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 18:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Bij deze wedstrijden merk ik vaak dat de jury het te flauw vindt of niet goed gekruid. Dan moet je toch echt wel proeven.
Niet dat ik zoveel lust hoor, vooral groentes ben ik niet zo een fan van.
Als het uit de zee komt, hoef ik het meestal niet.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 18:47 schreef -sabine- het volgende:
Hier een pond druiven. Fruit lust ik gelukkig wel. 😀
Lusten jullie veel/alles?
Hij leest mee he?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 18:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat eet ik ook zelden meer. Hooguit gebakken aardappels. En ik loop bijna elke dag met een leuke jongen in de winkel
quote:
Het water borrelt niet meer, het wordt niet gaar.. goh, wat zou er aan de hand zijnquote:Op dinsdag 30 juni 2015 18:51 schreef -sabine- het volgende:
Doos, je merkt toch wel eerder dat de pit uit is.
Ik koop die meestalquote:Op dinsdag 30 juni 2015 18:50 schreef LPFAN het volgende:
ik maak trouwens met dit weer lekker veel maaltijdsalades nom ;p
fixedquote:
zelf maken is zo veel lekkerder! ;pquote:
Partner slurpt ze rauw. Blegh!quote:Op dinsdag 30 juni 2015 18:53 schreef Karina het volgende:
Oeps eitje weg.
Ei lust ik ook niet trouwens. Hooguit een omelet dan proef je het ei niet.
quote:
rauw? das niet gezondquote:Op dinsdag 30 juni 2015 18:55 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Partner slurpt ze rauw. Blegh!
Pompompom weg
jah die van de ah zijn idd best goedquote:Op dinsdag 30 juni 2015 18:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Die van de AH zijn best lekker. Vooral die met zalm.
Die is wegquote:
nope!quote:
Die carmen welquote:
oh ja die wel idd ;pquote:
Hij zit zo op het randje van leuk/niet leuk.. Maar dat vegan-gedeelte is sowieso een grote no-no...quote:
idd, ik heb niks tegen vegatarisch, maar veganquote:Op dinsdag 30 juni 2015 19:01 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Hij zit zo op het randje van leuk/niet leuk.. Maar dat vegan-gedeelte is sowieso een grote no-no...
Precies... Vegetarisch, ok... Niet dat ik er een stuk vlees minder om zou eten, maar jaquote:Op dinsdag 30 juni 2015 19:02 schreef LPFAN het volgende:
[..]
idd, ik heb niks tegen vegatarisch, maar vegandie proberen het ook de hele tijd door je strot te duwen bah dan krijg ik echt zin in een stuk vlees hoor ;p
nee ik ook niet ;p wil bij veel dingen toch echt een stukje vlees hoor ;p maar af en toe is een vegetarisch gerecht ook wel erg lekkerquote:Op dinsdag 30 juni 2015 19:05 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Precies... Vegetarisch, ok... Niet dat ik er een stuk vlees minder om zou eten, maar ja
Af en toe eet ik ook weleens iets vegetarisch, maar dat is dan meestal toevallig iets waar geen vlees of vis in zit.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 19:07 schreef LPFAN het volgende:
[..]
nee ik ook niet ;p wil bij veel dingen toch echt een stukje vlees hoor ;p maar af en toe is een vegetarisch gerecht ook wel erg lekker
quote:Op dinsdag 30 juni 2015 19:07 schreef LPFAN het volgende:
[..]
nee ik ook niet ;p wil bij veel dingen toch echt een stukje vlees hoor ;p maar af en toe is een vegetarisch gerecht ook wel erg lekker
Ik eet ook wel eens vegetarisch, maar meer per ongeluk.. En kan best smaken inderdaadquote:Op dinsdag 30 juni 2015 19:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Af en toe eet ik ook weleens iets vegetarisch, maar dat is dan meestal toevallig iets waar geen vlees of vis in zit.
haha oke ;p nee ik kook expres soms zonder vlees en vis ;p een vegetarische risotto bijvoorbeeld, zo lekker dat er geen vlees bij hoeft ;pquote:Op dinsdag 30 juni 2015 19:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Af en toe eet ik ook weleens iets vegetarisch, maar dat is dan meestal toevallig iets waar geen vlees of vis in zit.
ik hoop dat ie faaltquote:Op dinsdag 30 juni 2015 19:10 schreef Karina het volgende:
en nu moet de vegan een dikke steak klaarmaken
die mensen zijn ook echt vreselijk ja bah laat me lekker doen wat ik zelf wil door jouw argumenten ga ik niet opeens geen vlees meer eten hoor ;pquote:Op dinsdag 30 juni 2015 19:09 schreef Burner82 het volgende:
[..]
[..]
Ik eet ook wel eens vegetarisch, maar meer per ongeluk.. En kan best smaken inderdaad
Tante van me kan niet goed tegen vlees, dus die eet vooral vegetarisch.. Maar af en toe lekkere bief zal ze niet laten staan...
Ik vind die die-hard anti-alles vegetariers verschrikkelijk..
Als je van me houdt, eet je ook geen vlees... Nou, als je van mij houdt, eet je het wel, doeiquote:Op dinsdag 30 juni 2015 19:12 schreef LPFAN het volgende:
[..]
die mensen zijn ook echt vreselijk ja bah laat me lekker doen wat ik zelf wil door jouw argumenten ga ik niet opeens geen vlees meer eten hoor ;p
is lekker!quote:
dat heb ik met alle opdringen. Laat me..gewoon....met rust.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 19:12 schreef LPFAN het volgende:
[..]
die mensen zijn ook echt vreselijk ja bah laat me lekker doen wat ik zelf wil door jouw argumenten ga ik niet opeens geen vlees meer eten hoor ;p
wat een belachelijk argument ook ;pquote:Op dinsdag 30 juni 2015 19:13 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Als je van me houdt, eet je ook geen vlees... Nou, als je van mij houdt, eet je het wel, doei
precies!quote:Op dinsdag 30 juni 2015 19:13 schreef Jessica11111 het volgende:
Ik heb niks tegen vegans/vegetariers die zich gewoon met zichzelf bemoeien, maar als ze gaan zeggen wat ik wel of niet moet eten word het wat andres
Serieus ik zou voor zijn neus een dikke vette biefstuk eten.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 19:13 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Als je van me houdt, eet je ook geen vlees... Nou, als je van mij houdt, eet je het wel, doei
ik vind het wel lekker, ik gooi het vaak door de stamppotquote:Op dinsdag 30 juni 2015 19:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat was toen hip denk ikWarme sla is smerig vind ik.
Mag medium rare...quote:
Nooit dus.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 19:13 schreef Jessica11111 het volgende:
Ik heb niks tegen vegans/vegetariers die zich gewoon met zichzelf bemoeien, maar als ze gaan zeggen wat ik wel of niet moet eten word het wat andres
Voetjes van de vloer.quote:
Je staat al helemaal strak in je aussie te hakken?quote:
In mijn korte broek en teenslippersquote:Op dinsdag 30 juni 2015 19:16 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Je staat al helemaal strak in je aussie te hakken?![]()
Ibiza-stylequote:
Dat verdien je ook met zo een naam eigenlijk...quote:
Niet haten.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 19:18 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dat verdien je ook met zo een naam eigenlijk...
Smaakt toch heel anders als je iets koud eet.. Lijkt me dat het wel warm blijft.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 19:19 schreef Burner82 het volgende:
Je hebt toch tijd zat om dat ding te laten rusten? Meeste wordt toch koud geproefd...
Hoe wil je al die 12 dingen warm proeven, is niet mogelijkquote:Op dinsdag 30 juni 2015 19:20 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Smaakt toch heel anders als je iets koud eet.. Lijkt me dat het wel warm blijft.
Dichterbij staan helptquote:Op dinsdag 30 juni 2015 19:23 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Komt denk ik ookomdat er tegen ze geschreeuwd wordt.
Af en toe staat er wel Jax zag ik.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 19:23 schreef Jessica11111 het volgende:
Jax wordt mooi Jaques genoemd in de ondertiteling
Jury weet er toch ook niks vanquote:
Die vegan sowieso ja. En die vrouw denk ik niet eigenlijk. Gewoon een vaag type, maar vind haar niet zo overkomen eigenlijk.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 19:28 schreef Burner82 het volgende:
Ff kleine poll:
Die vegan is homo? Ik zeg ja
En die maffe vrouw met bril en hip kort schuin kapsel, is een pot
quote:Op dinsdag 30 juni 2015 19:30 schreef Karina het volgende:
Als iemand een plaatje kan vinden van de deelnemers, mij lukt het nietZet maar in het topic of zo dan zet ik hem in de OP (ik ga nu afwassen
).
Ik ook, ik herkende het ineens aan die vrouw die dat receptje ging maken met die hersenen,quote:Op dinsdag 30 juni 2015 19:45 schreef Postbus100 het volgende:
Ah, hier is het topiczat al te zoeken in CUL en heb niet verder gekeken.
Dit seizoen ken ik al
Tx betere kon ik ook niet vinden inderdaad. Nou ja het is toch maar een kort seizoen dit.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 19:38 schreef Burner82 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Beste wat ik kan vinden...
Precies... nog 11 afleveringen te gaanquote:Op dinsdag 30 juni 2015 21:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Tx betere kon ik ook niet vinden inderdaad. Nou ja het is toch maar een kort seizoen dit.
En zwembad erbijquote:
cumurun vun ut wul leuk...quote:
hahaha jaquote:
1 aflevering per week, zoals bij canada?quote:Op woensdag 1 juli 2015 18:36 schreef LPFAN het volgende:
maanden? en dan maar 13 afleveringen hebben? ;p
hmm zou kunnenquote:Op woensdag 1 juli 2015 18:37 schreef Burner82 het volgende:
[..]
1 aflevering per week, zoals bij canada?
jah iddquote:
quote:Op woensdag 1 juli 2015 18:41 schreef LPFAN het volgende:
* LPFAN heeft wikipedia er weer ff bij gepakt![]()
![]()
Waarom?quote:Op woensdag 1 juli 2015 18:41 schreef LPFAN het volgende:
* LPFAN heeft wikipedia er weer ff bij gepakt![]()
![]()
ik vind het leuk om te weten wie er wint en wie er uit vliegtquote:
Nu nog onthouden wie wie isquote:Op woensdag 1 juli 2015 18:45 schreef LPFAN het volgende:
[..]
ik vind het leuk om te weten wie er wint en wie er uit vliegt
hahah ja ;pquote:
Haha, tot net kon ik me nog bedwingen. Door jou ben ik gaan kijken net.quote:Op woensdag 1 juli 2015 18:45 schreef LPFAN het volgende:
[..]
ik vind het leuk om te weten wie er wint en wie er uit vliegt
Helaas reageerde de rest niet als een sekte....quote:Op woensdag 1 juli 2015 18:49 schreef Postbus100 het volgende:
Man man man, het lijkt wel een sekte, zoals zij praat.
'ik heb een fout gemaakt en ik accepteer het als ik ervoor moet boeten'
hahaha sorryquote:Op woensdag 1 juli 2015 18:49 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Haha, tot net kon ik me nog bedwingen. Door jou ben ik gaan kijken net.
Ja, wel vegacho's....quote:Op woensdag 1 juli 2015 18:51 schreef LPFAN het volgende:
ik was niet aan et opletten maakt vegan nou nacho's?
tuurlijk ;pquote:
Ik mag haar welquote:
Beer van een vent, maar gedraagt zich als een klein verlegen jochiequote:Op woensdag 1 juli 2015 19:01 schreef LPFAN het volgende:
je moet haast het geluid harder zetten bij cameron ;p
Ja, want hij is vegetariër en daarom hebben ze hem afgemaaktquote:
quote:Op woensdag 1 juli 2015 19:03 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ja, want hij is vegetariër en daarom hebben ze hem afgemaaktMisschien had hij eens beter moeten koken.. Ow, nee, wacht.. Vegan
![]()
Vooral met een mentaliteit van: als je niet voor me bent, ben je tegen me....quote:Op woensdag 1 juli 2015 19:08 schreef Postbus100 het volgende:
Als je zegt dat je wel niet de beste kok bent, mag je van mij meteen naar huis. Winnen doe je dan toch niet.
Avondje bier drinken met hem lijkt me een hele lange, maar gezellige, avondquote:
Ik hoop het...quote:
Succes met klussen en zo anders!!quote:
Lekker eten ook.quote:Op woensdag 1 juli 2015 19:23 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Avondje bier drinken met hem lijkt me een hele lange, maar gezellige, avond
Dat zeker.. En heel druk... Gezin van 22 mensenquote:
Psst, het is een herhaling van vorig jaarquote:Op woensdag 1 juli 2015 19:32 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Zie Cameron nog wel winnen door alleen maar familiegerechten te koken met die bigass familie van hem.
Psst, het is een herhaling nummer zoveelquote:Op woensdag 1 juli 2015 19:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Psst, het is een herhaling van vorig jaar
Zou zo maar kunnen, ik volg het niet zo als andere mensen hierquote:Op woensdag 1 juli 2015 19:41 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Psst, het is een herhaling nummer zoveeluit 2010
Nog sterker, het is zoquote:Op woensdag 1 juli 2015 19:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zou zo maar kunnen, ik volg het niet zo als andere mensen hier
Ik blijf me altijd afvragen: ik kan het als kijker niet proeven, waarom is de jurering dan zo boeiend?
Dat wil je niet altijd hebben hoorquote:Op woensdag 1 juli 2015 19:48 schreef Pheno het volgende:
Mja, maar niet over het gerecht zelfDat is op zich wel jammer. Waar is dat taste-o-vision?
thnxx!quote:
Ik heb mezelf nog niet gespoilerd maar ik gok op die Chinees.quote:Op woensdag 1 juli 2015 19:32 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Zie Cameron nog wel winnen door alleen maar familiegerechten te koken met die bigass familie van hem.
Vind dat meisje ook wel goed. Zit elke keer bij de besten, weet zo niet zo snel hoe ze heet.quote:Op woensdag 1 juli 2015 22:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb mezelf nog niet gespoilerd maar ik gok op die Chinees.
Vond het wel gek dat die vegan boy door was: heeft ze jury uberhaupt die nacho's wel geproeft?
Nadia?quote:Op woensdag 1 juli 2015 22:08 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Vind dat meisje ook wel goed. Zit elke keer bij de besten, weet zo niet zo snel hoe ze heet.
Dat jonge meisje ja, de dietiste. Met de overbodige shit op het bord.quote:Op woensdag 1 juli 2015 22:08 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Vind dat meisje ook wel goed. Zit elke keer bij de besten, weet zo niet zo snel hoe ze heet.
Denk het?quote:
Die ja.quote:Op woensdag 1 juli 2015 22:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat jonge meisje ja, de dietiste. Met de overbodige shit op het bord.
het is wel aan de wat warme kant inderdaadquote:Op donderdag 2 juli 2015 18:25 schreef LPFAN het volgende:
zooo ik zit er weer klaar voor op deze snikhete dag ;p
wat? het is hier 36 graden ;pquote:Op donderdag 2 juli 2015 18:26 schreef Burner82 het volgende:
[..]
het is wel aan de wat warme kant inderdaad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |