Jury weet er toch ook niks vanquote:
Die vegan sowieso ja. En die vrouw denk ik niet eigenlijk. Gewoon een vaag type, maar vind haar niet zo overkomen eigenlijk.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 19:28 schreef Burner82 het volgende:
Ff kleine poll:
Die vegan is homo? Ik zeg ja
En die maffe vrouw met bril en hip kort schuin kapsel, is een pot
quote:Op dinsdag 30 juni 2015 19:30 schreef Karina het volgende:
Als iemand een plaatje kan vinden van de deelnemers, mij lukt het nietZet maar in het topic of zo dan zet ik hem in de OP (ik ga nu afwassen
).
Ik ook, ik herkende het ineens aan die vrouw die dat receptje ging maken met die hersenen,quote:Op dinsdag 30 juni 2015 19:45 schreef Postbus100 het volgende:
Ah, hier is het topiczat al te zoeken in CUL en heb niet verder gekeken.
Dit seizoen ken ik al
Tx betere kon ik ook niet vinden inderdaad. Nou ja het is toch maar een kort seizoen dit.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 19:38 schreef Burner82 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Beste wat ik kan vinden...
Precies... nog 11 afleveringen te gaanquote:Op dinsdag 30 juni 2015 21:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Tx betere kon ik ook niet vinden inderdaad. Nou ja het is toch maar een kort seizoen dit.
En zwembad erbijquote:
cumurun vun ut wul leuk...quote:
1 aflevering per week, zoals bij canada?quote:Op woensdag 1 juli 2015 18:36 schreef LPFAN het volgende:
maanden? en dan maar 13 afleveringen hebben? ;p
hmm zou kunnenquote:Op woensdag 1 juli 2015 18:37 schreef Burner82 het volgende:
[..]
1 aflevering per week, zoals bij canada?
quote:Op woensdag 1 juli 2015 18:41 schreef LPFAN het volgende:
* LPFAN heeft wikipedia er weer ff bij gepakt![]()
![]()
Waarom?quote:Op woensdag 1 juli 2015 18:41 schreef LPFAN het volgende:
* LPFAN heeft wikipedia er weer ff bij gepakt![]()
![]()
ik vind het leuk om te weten wie er wint en wie er uit vliegtquote:
Nu nog onthouden wie wie isquote:Op woensdag 1 juli 2015 18:45 schreef LPFAN het volgende:
[..]
ik vind het leuk om te weten wie er wint en wie er uit vliegt
Haha, tot net kon ik me nog bedwingen. Door jou ben ik gaan kijken net.quote:Op woensdag 1 juli 2015 18:45 schreef LPFAN het volgende:
[..]
ik vind het leuk om te weten wie er wint en wie er uit vliegt
Helaas reageerde de rest niet als een sekte....quote:Op woensdag 1 juli 2015 18:49 schreef Postbus100 het volgende:
Man man man, het lijkt wel een sekte, zoals zij praat.
'ik heb een fout gemaakt en ik accepteer het als ik ervoor moet boeten'
hahaha sorryquote:Op woensdag 1 juli 2015 18:49 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Haha, tot net kon ik me nog bedwingen. Door jou ben ik gaan kijken net.
Ja, wel vegacho's....quote:Op woensdag 1 juli 2015 18:51 schreef LPFAN het volgende:
ik was niet aan et opletten maakt vegan nou nacho's?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |