rauw? das niet gezondquote:Op dinsdag 30 juni 2015 18:55 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Partner slurpt ze rauw. Blegh!
Pompompom weg

jah die van de ah zijn idd best goedquote:Op dinsdag 30 juni 2015 18:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Die van de AH zijn best lekker. Vooral die met zalm.

Die is wegquote:

Die carmen welquote:

Hij zit zo op het randje van leuk/niet leuk.. Maar dat vegan-gedeelte is sowieso een grote no-no...quote:

idd, ik heb niks tegen vegatarisch, maar veganquote:Op dinsdag 30 juni 2015 19:01 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Hij zit zo op het randje van leuk/niet leuk.. Maar dat vegan-gedeelte is sowieso een grote no-no...
 die proberen het ook de hele tijd door je strot te duwen bah  dan krijg ik echt zin in een stuk vlees hoor ;p
  die proberen het ook de hele tijd door je strot te duwen bah  dan krijg ik echt zin in een stuk vlees hoor ;p

Precies... Vegetarisch, ok... Niet dat ik er een stuk vlees minder om zou eten, maar jaquote:Op dinsdag 30 juni 2015 19:02 schreef LPFAN het volgende:
[..]
idd, ik heb niks tegen vegatarisch, maar vegandie proberen het ook de hele tijd door je strot te duwen bah dan krijg ik echt zin in een stuk vlees hoor ;p

nee ik ook niet ;p wil bij veel dingen toch echt een stukje vlees hoor ;p maar af en toe is een vegetarisch gerecht ook wel erg lekkerquote:Op dinsdag 30 juni 2015 19:05 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Precies... Vegetarisch, ok... Niet dat ik er een stuk vlees minder om zou eten, maar ja

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |