hehehequote:Op dinsdag 30 juni 2015 18:45 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Troost je, normaal zit ik ook met water en sportdrank lekker suf te wezen

Ik lust ook bijna niets, proef niets, maar kook bijna alles. En het is goed te eten,zeggen ze.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 18:42 schreef Karina het volgende:
Ik begrijp niet hoe je met Masterchef kunt meedoen als je geen vlees EN geen eieren eet. Dan kun je toch niks proeven?

Ben weer vol aan het trainen, 1.5 uur /dag, 5 dagen per week... Dan is bier beetje lastigquote:

Bij deze wedstrijden merk ik vaak dat de jury het te flauw vindt of niet goed gekruid. Dan moet je toch echt wel proeven.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 18:46 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Ik lust ook bijna niets, proef niets, maar kook bijna alles. En het is goed te eten,zeggen ze.
Alleen is meedoen aan zo'n wedstrijd wel een uiterste.

Ik moet echt leren nadenken in de winkel... (maar er liepen veel leuke jongens in de winkel, dus nadenken was lastig
 Ik moet echt leren nadenken in de winkel... (maar er liepen veel leuke jongens in de winkel, dus nadenken was lastig   )
 )

hmmm ja dat trainen heeft ook geen zin dan ;pquote:Op dinsdag 30 juni 2015 18:47 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ben weer vol aan het trainen, 1.5 uur /dag, 5 dagen per week... Dan is bier beetje lastig

Dat eet ik ook zelden meer. Hooguit gebakken aardappels. En ik loop bijna elke dag met een leuke jongen in de winkelquote:Op dinsdag 30 juni 2015 18:48 schreef Burner82 het volgende:
Ik eet zelden groente/vlees/aardappels zoals het hoort... En wanneer bedenk ik me dat het wel weer eens lekker is... Met dit weerIk moet echt leren nadenken in de winkel... (maar er liepen veel leuke jongens in de winkel, dus nadenken was lastig
)

ik was vroeger echt een ongelovelijke miep met eten maar ik lust heel veel gelukkig nuquote:Op dinsdag 30 juni 2015 18:47 schreef -sabine- het volgende:
Hier een pond druiven. Fruit lust ik gelukkig wel. 😀
Lusten jullie veel/alles?

Dat dus.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 18:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Bij deze wedstrijden merk ik vaak dat de jury het te flauw vindt of niet goed gekruid. Dan moet je toch echt wel proeven.
Niet dat ik zoveel lust hoor, vooral groentes ben ik niet zo een fan van.

Als het uit de zee komt, hoef ik het meestal niet.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 18:47 schreef -sabine- het volgende:
Hier een pond druiven. Fruit lust ik gelukkig wel. 😀
Lusten jullie veel/alles?

Hij leest mee he?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 18:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat eet ik ook zelden meer. Hooguit gebakken aardappels. En ik loop bijna elke dag met een leuke jongen in de winkel

quote:
Het water borrelt niet meer, het wordt niet gaar.. goh, wat zou er aan de hand zijnquote:Op dinsdag 30 juni 2015 18:51 schreef -sabine- het volgende:
Doos, je merkt toch wel eerder dat de pit uit is.

Ik koop die meestalquote:Op dinsdag 30 juni 2015 18:50 schreef LPFAN het volgende:
ik maak trouwens met dit weer lekker veel maaltijdsalades nom ;p

fixedquote:

Partner slurpt ze rauw. Blegh!quote:Op dinsdag 30 juni 2015 18:53 schreef Karina het volgende:
Oeps eitje weg.
Ei lust ik ook niet trouwens. Hooguit een omelet dan proef je het ei niet.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |