Loopt hier goed... Maar bij Cameron kun je dat ook niet zien... Die articuleert niet echt lekkerquote:Op dinsdag 30 juni 2015 18:38 schreef LPFAN het volgende:
ben ik gek of loopt het geluid niet helemaal lekker
Idioteriequote:Op dinsdag 30 juni 2015 18:36 schreef LPFAN het volgende:
[..]
ja idd.. en dan is het druk klussen geblazen...
thnxx ja helaas komt het zo uit met het weer. het is niet andersquote:Op dinsdag 30 juni 2015 18:39 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Idioterie
Ik ben in juni 1986 naar hier, Sneek, verhuisd. Dikke storm en 5 graden gevoelstemperatuur.
Sterkte en succes.
Alice maakt Moorse eieren.
Exact. Alles op zijn tijd.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 18:41 schreef LPFAN het volgende:
[..]
thnxx ja helaas komt het zo uit met het weer. het is niet anders
na 10 minuten is de 1e altijd, rond 19.00 nog 1quote:Op dinsdag 30 juni 2015 18:41 schreef -sabine- het volgende:
Hier loopsheid geluid ook een fractie voor.
Break, nu al.
nee idd..quote:Op dinsdag 30 juni 2015 18:42 schreef Karina het volgende:
Ik begrijp niet hoe je met Masterchef kunt meedoen als je geen vlees EN geen eieren eet. Dan kun je toch niks proeven?
Veel drinken anders droog je uit.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 18:41 schreef LPFAN het volgende:
[..]
thnxx ja helaas komt het zo uit met het weer. het is niet anders
Vegans, eng volk...quote:Op dinsdag 30 juni 2015 18:42 schreef Karina het volgende:
Ik begrijp niet hoe je met Masterchef kunt meedoen als je geen vlees EN geen eieren eet. Dan kun je toch niks proeven?
jah gelukkig alleen nog verfen en laminaat en de rest zien we na de vakantie wel. ( ik ga niet maar mijn ouders wel en die helpen mee ;p)quote:
Maar geen alcoholquote:Op dinsdag 30 juni 2015 18:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Veel drinken anders droog je uit.
/moeders
heheh ja alleen mag ik niet veel drinken ;p ik zweet ook niet dus erg irritantquote:Op dinsdag 30 juni 2015 18:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Veel drinken anders droog je uit.
/moeders
Ik zit ook gewoon aan de witte wijn hoor, lekker bij bijna 27 graden hier in huis.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 18:43 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Maar geen alcohol
/zou mijn vader nooit zeggen
Was dat toen ook al hip?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 18:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij zal nog wel iets met quinoa gaan maken gok ik
Bier hier, 25.7quote:Op dinsdag 30 juni 2015 18:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zit ook gewoon aan de witte wijn hoor, lekker bij bijna 27 graden hier in huis.
Af en toe een paar slokjes dan.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 18:43 schreef LPFAN het volgende:
[..]
heheh ja alleen mag ik niet veel drinken ;p ik zweet ook niet dus erg irritant
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |