Jury weet er toch ook niks vanquote:
Die vegan sowieso ja. En die vrouw denk ik niet eigenlijk. Gewoon een vaag type, maar vind haar niet zo overkomen eigenlijk.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 19:28 schreef Burner82 het volgende:
Ff kleine poll:
Die vegan is homo? Ik zeg ja
En die maffe vrouw met bril en hip kort schuin kapsel, is een pot
quote:Op dinsdag 30 juni 2015 19:30 schreef Karina het volgende:
Als iemand een plaatje kan vinden van de deelnemers, mij lukt het nietZet maar in het topic of zo dan zet ik hem in de OP (ik ga nu afwassen
).
Ik ook, ik herkende het ineens aan die vrouw die dat receptje ging maken met die hersenen,quote:Op dinsdag 30 juni 2015 19:45 schreef Postbus100 het volgende:
Ah, hier is het topiczat al te zoeken in CUL en heb niet verder gekeken.
Dit seizoen ken ik al
Tx betere kon ik ook niet vinden inderdaad. Nou ja het is toch maar een kort seizoen dit.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 19:38 schreef Burner82 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Beste wat ik kan vinden...
Precies... nog 11 afleveringen te gaanquote:Op dinsdag 30 juni 2015 21:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Tx betere kon ik ook niet vinden inderdaad. Nou ja het is toch maar een kort seizoen dit.
En zwembad erbijquote:
cumurun vun ut wul leuk...quote:
1 aflevering per week, zoals bij canada?quote:Op woensdag 1 juli 2015 18:36 schreef LPFAN het volgende:
maanden? en dan maar 13 afleveringen hebben? ;p
hmm zou kunnenquote:Op woensdag 1 juli 2015 18:37 schreef Burner82 het volgende:
[..]
1 aflevering per week, zoals bij canada?
quote:Op woensdag 1 juli 2015 18:41 schreef LPFAN het volgende:
* LPFAN heeft wikipedia er weer ff bij gepakt![]()
![]()
Waarom?quote:Op woensdag 1 juli 2015 18:41 schreef LPFAN het volgende:
* LPFAN heeft wikipedia er weer ff bij gepakt![]()
![]()
ik vind het leuk om te weten wie er wint en wie er uit vliegtquote:
Nu nog onthouden wie wie isquote:Op woensdag 1 juli 2015 18:45 schreef LPFAN het volgende:
[..]
ik vind het leuk om te weten wie er wint en wie er uit vliegt
Haha, tot net kon ik me nog bedwingen. Door jou ben ik gaan kijken net.quote:Op woensdag 1 juli 2015 18:45 schreef LPFAN het volgende:
[..]
ik vind het leuk om te weten wie er wint en wie er uit vliegt
Helaas reageerde de rest niet als een sekte....quote:Op woensdag 1 juli 2015 18:49 schreef Postbus100 het volgende:
Man man man, het lijkt wel een sekte, zoals zij praat.
'ik heb een fout gemaakt en ik accepteer het als ik ervoor moet boeten'
hahaha sorryquote:Op woensdag 1 juli 2015 18:49 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Haha, tot net kon ik me nog bedwingen. Door jou ben ik gaan kijken net.
Ja, wel vegacho's....quote:Op woensdag 1 juli 2015 18:51 schreef LPFAN het volgende:
ik was niet aan et opletten maakt vegan nou nacho's?
Ik mag haar welquote:
Beer van een vent, maar gedraagt zich als een klein verlegen jochiequote:Op woensdag 1 juli 2015 19:01 schreef LPFAN het volgende:
je moet haast het geluid harder zetten bij cameron ;p
Ja, want hij is vegetariër en daarom hebben ze hem afgemaaktquote:
quote:Op woensdag 1 juli 2015 19:03 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ja, want hij is vegetariër en daarom hebben ze hem afgemaaktMisschien had hij eens beter moeten koken.. Ow, nee, wacht.. Vegan
![]()
Vooral met een mentaliteit van: als je niet voor me bent, ben je tegen me....quote:Op woensdag 1 juli 2015 19:08 schreef Postbus100 het volgende:
Als je zegt dat je wel niet de beste kok bent, mag je van mij meteen naar huis. Winnen doe je dan toch niet.
Avondje bier drinken met hem lijkt me een hele lange, maar gezellige, avondquote:
Ik hoop het...quote:
Succes met klussen en zo anders!!quote:
Lekker eten ook.quote:Op woensdag 1 juli 2015 19:23 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Avondje bier drinken met hem lijkt me een hele lange, maar gezellige, avond
Dat zeker.. En heel druk... Gezin van 22 mensenquote:
Psst, het is een herhaling van vorig jaarquote:Op woensdag 1 juli 2015 19:32 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Zie Cameron nog wel winnen door alleen maar familiegerechten te koken met die bigass familie van hem.
Psst, het is een herhaling nummer zoveelquote:Op woensdag 1 juli 2015 19:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Psst, het is een herhaling van vorig jaar
Zou zo maar kunnen, ik volg het niet zo als andere mensen hierquote:Op woensdag 1 juli 2015 19:41 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Psst, het is een herhaling nummer zoveeluit 2010
Nog sterker, het is zoquote:Op woensdag 1 juli 2015 19:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zou zo maar kunnen, ik volg het niet zo als andere mensen hier
Ik blijf me altijd afvragen: ik kan het als kijker niet proeven, waarom is de jurering dan zo boeiend?
Dat wil je niet altijd hebben hoorquote:Op woensdag 1 juli 2015 19:48 schreef Pheno het volgende:
Mja, maar niet over het gerecht zelfDat is op zich wel jammer. Waar is dat taste-o-vision?
Ik heb mezelf nog niet gespoilerd maar ik gok op die Chinees.quote:Op woensdag 1 juli 2015 19:32 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Zie Cameron nog wel winnen door alleen maar familiegerechten te koken met die bigass familie van hem.
Vind dat meisje ook wel goed. Zit elke keer bij de besten, weet zo niet zo snel hoe ze heet.quote:Op woensdag 1 juli 2015 22:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb mezelf nog niet gespoilerd maar ik gok op die Chinees.
Vond het wel gek dat die vegan boy door was: heeft ze jury uberhaupt die nacho's wel geproeft?
Nadia?quote:Op woensdag 1 juli 2015 22:08 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Vind dat meisje ook wel goed. Zit elke keer bij de besten, weet zo niet zo snel hoe ze heet.
Dat jonge meisje ja, de dietiste. Met de overbodige shit op het bord.quote:Op woensdag 1 juli 2015 22:08 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Vind dat meisje ook wel goed. Zit elke keer bij de besten, weet zo niet zo snel hoe ze heet.
Denk het?quote:
Die ja.quote:Op woensdag 1 juli 2015 22:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat jonge meisje ja, de dietiste. Met de overbodige shit op het bord.
het is wel aan de wat warme kant inderdaadquote:Op donderdag 2 juli 2015 18:25 schreef LPFAN het volgende:
zooo ik zit er weer klaar voor op deze snikhete dag ;p
wat? het is hier 36 graden ;pquote:Op donderdag 2 juli 2015 18:26 schreef Burner82 het volgende:
[..]
het is wel aan de wat warme kant inderdaad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |