Af en toe eet ik ook weleens iets vegetarisch, maar dat is dan meestal toevallig iets waar geen vlees of vis in zit.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 19:07 schreef LPFAN het volgende:
[..]
nee ik ook niet ;p wil bij veel dingen toch echt een stukje vlees hoor ;p maar af en toe is een vegetarisch gerecht ook wel erg lekker
quote:Op dinsdag 30 juni 2015 19:07 schreef LPFAN het volgende:
[..]
nee ik ook niet ;p wil bij veel dingen toch echt een stukje vlees hoor ;p maar af en toe is een vegetarisch gerecht ook wel erg lekker
Ik eet ook wel eens vegetarisch, maar meer per ongeluk.. En kan best smaken inderdaadquote:Op dinsdag 30 juni 2015 19:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Af en toe eet ik ook weleens iets vegetarisch, maar dat is dan meestal toevallig iets waar geen vlees of vis in zit.
haha oke ;p nee ik kook expres soms zonder vlees en vis ;p een vegetarische risotto bijvoorbeeld, zo lekker dat er geen vlees bij hoeft ;pquote:Op dinsdag 30 juni 2015 19:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Af en toe eet ik ook weleens iets vegetarisch, maar dat is dan meestal toevallig iets waar geen vlees of vis in zit.
ik hoop dat ie faaltquote:Op dinsdag 30 juni 2015 19:10 schreef Karina het volgende:
en nu moet de vegan een dikke steak klaarmaken
die mensen zijn ook echt vreselijk ja bah laat me lekker doen wat ik zelf wil door jouw argumenten ga ik niet opeens geen vlees meer eten hoor ;pquote:Op dinsdag 30 juni 2015 19:09 schreef Burner82 het volgende:
[..]
[..]
Ik eet ook wel eens vegetarisch, maar meer per ongeluk.. En kan best smaken inderdaad
Tante van me kan niet goed tegen vlees, dus die eet vooral vegetarisch.. Maar af en toe lekkere bief zal ze niet laten staan...
Ik vind die die-hard anti-alles vegetariers verschrikkelijk..
Als je van me houdt, eet je ook geen vlees... Nou, als je van mij houdt, eet je het wel, doeiquote:Op dinsdag 30 juni 2015 19:12 schreef LPFAN het volgende:
[..]
die mensen zijn ook echt vreselijk ja bah laat me lekker doen wat ik zelf wil door jouw argumenten ga ik niet opeens geen vlees meer eten hoor ;p
dat heb ik met alle opdringen. Laat me..gewoon....met rust.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 19:12 schreef LPFAN het volgende:
[..]
die mensen zijn ook echt vreselijk ja bah laat me lekker doen wat ik zelf wil door jouw argumenten ga ik niet opeens geen vlees meer eten hoor ;p
wat een belachelijk argument ook ;pquote:Op dinsdag 30 juni 2015 19:13 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Als je van me houdt, eet je ook geen vlees... Nou, als je van mij houdt, eet je het wel, doei
precies!quote:Op dinsdag 30 juni 2015 19:13 schreef Jessica11111 het volgende:
Ik heb niks tegen vegans/vegetariers die zich gewoon met zichzelf bemoeien, maar als ze gaan zeggen wat ik wel of niet moet eten word het wat andres
Serieus ik zou voor zijn neus een dikke vette biefstuk eten.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 19:13 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Als je van me houdt, eet je ook geen vlees... Nou, als je van mij houdt, eet je het wel, doei
ik vind het wel lekker, ik gooi het vaak door de stamppotquote:Op dinsdag 30 juni 2015 19:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat was toen hip denk ikWarme sla is smerig vind ik.
Mag medium rare...quote:
Nooit dus.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 19:13 schreef Jessica11111 het volgende:
Ik heb niks tegen vegans/vegetariers die zich gewoon met zichzelf bemoeien, maar als ze gaan zeggen wat ik wel of niet moet eten word het wat andres
Voetjes van de vloer.quote:
Je staat al helemaal strak in je aussie te hakken?quote:
In mijn korte broek en teenslippersquote:Op dinsdag 30 juni 2015 19:16 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Je staat al helemaal strak in je aussie te hakken?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |