Ach en wee wat heb je het toch maar zwaar jongen.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik zet nog liever een piercing op een willekeurige plek dan dat ik 3 bladzijden belastingrecht moet doorspitten
ja het onderwijs is verrot en ik ben daar de dupe vanquote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:28 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ach en wee wat heb je het toch maar zwaar jongen.
Die simpele mafketels in dat filmpje denk ik.quote:
metal is ook geen zingen maar schreeuwenquote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:29 schreef IfImJamesDean het volgende:
HZAW; sommige teksten zijn echt super mooi hoor. Metal zingt niet alleen over depressie en zelfmoord
Ik vergeef het je, ook al heb je geen spijt.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:24 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Je blijft maar van die aanzetters geven tot flauwe opmerkingen willow. Ik ben ontzettend flauw dus ik kan het niet helpen.
Op het tentamen heb je ook nooit tijd om die wetsartikelen op te zoeken.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik zet nog liever een piercing op een willekeurige plek dan dat ik 3 bladzijden belastingrecht moet doorspitten
Omdat die chick niet weet hoe ik op je kan reageren, als het vorige topic al dicht was gegaanquote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
hoezo kort die chick mijn naam zo af dan?
ok leuke emotekstenquote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:30 schreef IfImJamesDean het volgende:
I said hell's not a place you find beneath the ground
Not a place you can see
Not a place you'll be found
Hell's not a place that you go when you're dead
Hell's inside your fucking head
is goedquote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:31 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Laat me met rust mangodverdomme
![]()
![]()
eerder wel, maar nu hebben ze bedacht dat je geen tabjes meer mag aanbrengen in je wetboek en je dus met een fcking blanco wetboek die tentamens moet fixenquote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:30 schreef Willoow het volgende:
Op het tentamen heb je ook nooit tijd om die wetsartikelen op te zoeken.
Je begint me zo langzamerhand te kennen.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:30 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik vergeef het je, ook al heb je geen spijt.
Nee totaal niet deprimerendquote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:30 schreef IfImJamesDean het volgende:
Not a place you can see
heb je zo'n drang om met mij in gesprek te gaan dan?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:30 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Omdat die chick niet weet hoe ik op je kan reageren, als het vorige topic al dicht was gegaan
Weet jouw vader dat je dit soort onbehoorlijke opmerkingen uit je toetsenbord tovert, jongedame?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:31 schreef IfImJamesDean het volgende:
En Toto; gewoon... Groot ding ofzo
This is not what it is, only baby scarsquote:
goede tekst manquote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:30 schreef IfImJamesDean het volgende:
Not a place you can see
prachtigquote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:32 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
This is not what it is, only baby scars
Hier word ik vrolijk vanquote:
Netjes antwoorden toch?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
heb je zo'n drang om met mij in gesprek te gaan dan?
Mag je dan ook niet markeren? Ik mag dat wel.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
eerder wel, maar nu hebben ze bedacht dat je geen tabjes meer mag aanbrengen in je wetboek en je dus met een fcking blanco wetboek die tentamens moet fixen
je bent gewoon uren bezig om in een kutboek op te zoeken wat je met gezond verstand ook wel kan bedenken
recht is geen studie, recht is studentje-treiteren
Ken jou door en door.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:31 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Je begint me zo langzamerhand te kennen.
Ik heb geen vaderquote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Weet jouw vader dat je dit soort onbehoorlijke opmerkingen uit je toetsenbord tovert, jongedame?
ik ben ffe weg en weer een nieuw in de SC, wie beeen jij?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:34 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Netjes antwoorden toch?
(Nee, ik moet tegen je praten, dat fleurt mn dag op)
ouchquote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Weet jouw vader dat je dit soort onbehoorlijke opmerkingen uit je toetsenbord tovert, jongedame?
heb ik ookquote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:34 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Netjes antwoorden toch?
als die depressieve emoteksten je opfleuren dan snap ik idd ook dat praten met HZAW je opfleurtquote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:34 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Netjes antwoorden toch?
concurrentiequote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:34 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik ben ffe weg en weer een nieuw in de SC, wie beeen jij?
Oh, dat spijt me.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:34 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ik heb geen vader
En het klonk inderdaad heel erg verkeerd
ja, stuur eens vocaroo waarop jij metal meebleertquote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:35 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Laat eens wat goede metal horen dan
Hoiquote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:34 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik ben ffe weg en weer een nieuw in de SC, wie beeen jij?
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:35 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als die depressieve emoteksten je opfleuren dan snap ik idd ook dat praten met HZAW je opfleurt
Je telefoonnummer.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:36 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Hoiik ben IfImJamesDean
Wat wil je weten?
Wat?quote:
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:35 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als die depressieve emoteksten je opfleuren dan snap ik idd ook dat praten met HZAW je opfleurt
zo zit de wereld in elkaar, wen er maar aanquote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:37 schreef madeliefff het volgende:
[..]
mensne die gelijk aan concurrentie denken
Ik vind ze niet depressief makend. Ik vind het juist mooi dat mijn muziek niet alleen gaat ovee verliefd zijn wn leuke dingen dken, waar popmuziek vaak over gaat. Mijn muziek gaat ook over leuke dingen, maar ook over de mindee leuke dingen in het levenquote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:35 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Waarom?quote:
je bent zelf heel erg mooiquote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:38 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ik vind ze niet depressief makend. Ik vind het juist mooi dat mijn muziek niet alleen gaat ovee verliefd zijn wn leuke dingen dken, waar popmuziek vaak over gaat. Mijn muziek gaat ook over leuke dingen, maar ook over de mindee leuke dingen in het leven
En dat vind ik heel erg mooi
fylax dacht dat de vraag voor hem was HAHAquote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:36 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Hoiik ben IfImJamesDean
Wat wil je weten?
het was maar een dom grapje van mij hoor, je hoeft niet een heel betoog te typenquote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:38 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ik vind ze niet depressief makend. Ik vind het juist mooi dat mijn muziek niet alleen gaat ovee verliefd zijn wn leuke dingen dken, waar popmuziek vaak over gaat. Mijn muziek gaat ook over leuke dingen, maar ook over de mindee leuke dingen in het leven
En dat vind ik heel erg mooi
Mn lievelingsband is BMTH. Dat is metalcorequote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:35 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Laat eens wat goede metal horen dan
goede zelfkennis hermanquote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
het was maar een dom grapje van mij hoor, je hoeft niet een heel betoog te typen
Ze houdt van dieren en ze zag hier een hete haas postenquote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:39 schreef madeliefff het volgende:
[..]
fylax dacht dat de vraag voor hem was HAHA
wat heeft je doen besluiten de SC binnen te treden?de meeste mensen zijn erg bang voor kliekjes enzoo
en ze speelt nu hard to get?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:40 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Ze houdt van dieren en ze zag hier een hete haas posten
Je had toch liefdesverdriet?quote:
Welke zon?quote:
Deadprez is hier nietquote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
kapers op de kust er zitten kapers op de kust dit is kapers op de kust over tracks en verhalen over drugs
ik hoorde van een vriend van een vriend dat er zon schijnt vandaag, ik zelf heb uiteraard alle gordijnen dichtquote:
en net zit je nog te verkondigen hoe goed de teksten zijn...quote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:40 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Mn lievelingsband is BMTH. Dat is metalcore
Als je ook maar iets van de tekst kunt verstaan, vind ik dat heel erg knap van je
Jij verandert snel van meningquote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
je bent zelf heel erg mooi
Nou ja, je gaat er vaak gemakshalve van uit, zeker bij jongeren dan iemand nog een vader heeft, maar geen vader meer hebben is natuurlijk niet leuk. Sterker nog, dat is iets daar zou je pas veel en veel later in aanraking moeten komen.quote:
Maar fylax is toch niet nieuw?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:39 schreef madeliefff het volgende:
[..]
fylax dacht dat de vraag voor hem was HAHA
wat heeft je doen besluiten de SC binnen te treden?de meeste mensen zijn erg bang voor kliekjes enzoo
Sorry. Ik heb nogal de neiging om veel te typenquote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
het was maar een dom grapje van mij hoor, je hoeft niet een heel betoog te typen
Ik ben twee meter breedquote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
loopt alsof die godverdomme twee meter breed is
ik ga je blokenquote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:45 schreef BozeHaas het volgende:
Ben jullie helemaal zat en vooral Hermann
grgr
fylax is niet nieuw nee.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:44 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Maar fylax is toch niet nieuw?
Nou, ik zit een jaar op FOK! en soms kwam ik een topic tegen met een aparte naam. Ik klikte erop en er was geen topic, alleen mensen die met elmaar praten. NOOIT geweten wat dat was![]()
![]()
Totdat ik er opeens achterkwam er dacht; ach.. Ik praat eens mee
Maar dit was natuurlijk de werkelijke redenquote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:40 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Ze houdt van dieren en ze zag hier een hete haas posten
wie is fylax?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:44 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Maar fylax is toch niet nieuw?
Nou, ik zit een jaar op FOK! en soms kwam ik een topic tegen met een aparte naam. Ik klikte erop en er was geen topic, alleen mensen die met elmaar praten. NOOIT geweten wat dat was![]()
![]()
Totdat ik er opeens achterkwam er dacht; ach.. Ik praat eens mee
Dat jij nou meteen van die pervy gedachten hebt.quote:
Toch wel iets frisser dan gisteren.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:41 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik hoorde van een vriend van een vriend dat er zon schijnt vandaag, ik zelf heb uiteraard alle gordijnen dicht
Er ontgaat je vanalles madeliefff. Zal de leeftijd zijn.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:45 schreef madeliefff het volgende:
[..]
fylax is niet nieuw nee.
ah oke duidelijk
Ze zijn ook goedquote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:42 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
en net zit je nog te verkondigen hoe goed de teksten zijn...
hilarisch, echtquote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:46 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Hoe vinden jullie mijn nieuwe outfit?
[ afbeelding ]
Zou datenquote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:46 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[ afbeelding ]
Je bent altijd een engeltje met een regenboogstaartje geweest.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:46 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[ afbeelding ]
je mag wel veel met mij typen hoorquote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:45 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Sorry. Ik heb nogal de neiging om veel te typen
Je rebound zijn zekerquote:
mooie boomquote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:46 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ken je langer dan vandaag willow.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:46 schreef Willoow het volgende:
[..]
Dat jij nou meteen van die pervy gedachten hebt.
spannend hoorquote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:46 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[ afbeelding ]
gvd wat ontgaat me Frank..kloontje?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:46 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Er ontgaat je vanalles madeliefff. Zal de leeftijd zijn.
Maar ik heb nooit een vader gehadquote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:42 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou ja, je gaat er vaak gemakshalve van uit, zeker bij jongeren dan iemand nog een vader heeft, maar geen vader meer hebben is natuurlijk niet leuk. Sterker nog, dat is iets daar zou je pas veel en veel later in aanraking moeten komen.
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:47 schreef Fylax het volgende:
[..]
Geen idee wat dat betekent maar ik zou graag met je willen praten
de boom is op een goede plek geplantquote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:47 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
LAAT ME MET RUST CYBERPESTER
hosselking dezequote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:47 schreef Fylax het volgende:
[..]
Beetje bijblijven madeliefff.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:47 schreef madeliefff het volgende:
[..]
gvd wat ontgaat me Frank..kloontje?
Peter R. gebeld.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:47 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
LAAT ME MET RUST CYBERPESTER
Iedereen is er nu achter gekomen dat ik geen mapima kloon benquote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:45 schreef madeliefff het volgende:
[..]
fylax is niet nieuw nee.
ah oke duidelijk
Technisch gezien ken jij mij helemaal niet.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:47 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik ken je langer dan vandaag willow.
filosofisch gezien dan?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:49 schreef Willoow het volgende:
[..]
Technisch gezien ken jij mij helemaal niet.
Moet je daar een pilletje voor hebben?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:49 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Dank je, zit helemaal te shaken hier
ben je als een mixer aan het cosplayen?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:49 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Dank je, zit helemaal te shaken hier
Rebound?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:47 schreef Fylax het volgende:
[..]
wootquote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:50 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ben je als een mixer aan het cosplayen?
Gek op pillenquote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:50 schreef Willoow het volgende:
[..]
Moet je daar een pilletje voor hebben?
Is goed, joh.quote:
ja wat betekent datquote:
Die mag je niet aan anderen geven van de dokter.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:50 schreef Willoow het volgende:
[..]
Moet je daar een pilletje voor hebben?
Waarom pak je steeds mijquote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:50 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:50 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hou maar op Fylaxquote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:51 schreef Fylax het volgende:
[..]
ja wat betekent dat
ik denk dat jij gewoon een leuk iemand bent om mee te praten dus dat zou ik graag willen doen. Je foto in US was trouwens heel erg mooi, you're a real beauty.![]()
quote:
7 seconden, dit is niet best hoor mensenquote:
kan je niet gewoon weg gaanquote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:51 schreef Fylax het volgende:
[..]
ja wat betekent dat
ik denk dat jij gewoon een leuk iemand bent om mee te praten dus dat zou ik graag willen doen. Je foto in US was trouwens heel erg mooi, you're a real beauty.![]()
Nou. Dat je bijvoorbeeld gedumpt bent en metéén een ander hebt. Terwijl je mog gevoelens voor de andee hebt.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:51 schreef Fylax het volgende:
[..]
ja wat betekent dat
Komt goed.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:50 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Gek op pillen
Graag die met oranje waarschuwingssticker en wat vodka om het in te nemen
Ik weet wat ik doe.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:51 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Die mag je niet aan anderen geven van de dokter.
Ja moet ook gebeuren, maar liever laat ik dat een ander doen.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:19 schreef Willoow het volgende:
Echte aanstellers. Je draagt gewoon handschoentjes als gynaecoloog. En verder is er nog water en zeep genoeg.
Als ik je biologisch gezien maar ken.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:49 schreef Willoow het volgende:
[..]
Technisch gezien ken jij mij helemaal niet.
oh nee toen ik je foto in US zag waren mijn gevoelens voor haar helemaal wegquote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:52 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Nou. Dat je bijvoorbeeld gedumpt bent en metéén een ander hebt. Terwijl je mog gevoelens voor de andee hebt.
Dan is diegene waar je snel iwts mee hebt gekregen, je rebound.
En dankje, denk ik..
je bent echt een stuk opgeknapt na je banquote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
[..]
en neem deze kerel mee aub
Oh nu moet ik ook ff in US gaan kijken denk ik.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:51 schreef Fylax het volgende:
[..]
ja wat betekent dat
Jij doet me echt altijd aan Statler en Waldorf denkenquote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
[..]
en neem deze kerel mee aub
ze is wel jouw leeftijd, en limburgsquote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:54 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Oh nu moet ik ook ff in US gaan kijken denk ik.
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:53 schreef Fylax het volgende:
[..]
oh nee toen ik je foto in US zag waren mijn gevoelens voor haar helemaal weg
keertje afspreken??
Ja, dat zit wel goed.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:53 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Als ik je biologisch gezien maar ken.
het album statler & waldorf van engel & just is me heel goed bevallenquote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:55 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jij doet me echt altijd aan Statler en Waldorf denkeneens kijken of we je een mooie plek aan een balkonnetje kunnen geven hier in de SC.
Dat dacht ik ook, mikken kan ik altijd wel.quote:
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:53 schreef Fylax het volgende:
[..]
oh nee toen ik je foto in US zag waren mijn gevoelens voor haar helemaal weg
keertje afspreken??
foto staat al in mijn collectiequote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:54 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Oh nu moet ik ook ff in US gaan kijken denk ik.
ze zijn vandaag met een nieuwe gekomenquote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:56 schreef Paxcon het volgende:
Wel een lekker nummertje van Anita en Ed trouwes, echt een klassieker
'Wat gaan we eten' is ook leuk
Als je niet op je bril bent gaan zitten danquote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:56 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, mikken kan ik altijd wel.
Heb je een linkje?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:57 schreef Fylax het volgende:
[..]
ze zijn vandaag met een nieuwe gekomen
Waarom klinkt dat niet goedquote:
Thanksquote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:57 schreef Fylax het volgende:
[..]
http://frontpage.fok.nl/w(...)ed-goed-gemutst.html
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:57 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Als je niet op je bril bent gaan zitten dan
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:58 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Foto van T80 gezien. Die kerel is dus echt oud en vadsig
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:56 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, mikken kan ik altijd wel.
Voedt jij Frank even op?quote:
Ik zal me weer een beetje gaan gedragen hoor willow.quote:
heyyyyquote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:59 schreef Paxcon het volgende:
Oke, matig nummertje
Anita is echt oud geworden zeg
Dat is op weblog.fok.nlquote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:59 schreef Paxcon het volgende:
De weblog zag er laatst trouwens anders uit :s
vind 't wel leukquote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:59 schreef Paxcon het volgende:
Oke, matig nummertje
Anita is echt oud geworden zeg
Realiseer je je dat een dame hier in SC mij vraagt jou op te voeden...quote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:59 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik zal me weer een beetje gaan gedragen hoor willow.
Dump je anders gewoon bij Slaap_Zak.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:59 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik zal me weer een beetje gaan gedragen hoor willow.
Waarom klinkt dat zo verkeerd?!quote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:57 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nee, niet? Jammer... Had wel leuk gesprek met je willen hebben in prive ofzo.![]()
De lamme leidt de blinde.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:00 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Realiseer je je dat een dame hier in SC mij vraagt jou op te voeden...
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:00 schreef Fylax het volgende:
[..]
vind 't wel leuk
ze hebben zelfs op mij gereageerd
Op de weblog?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:00 schreef Fylax het volgende:
[..]
vind 't wel leuk
ze hebben zelfs op mij gereageerd
Ja, jij hebt ervaring met opvoeden.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:00 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Realiseer je je dat een dame hier in SC mij vraagt jou op te voeden...
Zulke dingen willen we niet in KLB SC. Mag je moderator zijn. Gaarne opzouten.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:56 schreef Paxcon het volgende:
Wel een lekker nummertje van Anita en Ed trouwens, echt een klassieker
'Wat gaan we eten' is ook leuk
koekoekquote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:01 schreef niels0 het volgende:
[..]
Zulke dingen willen we niet in KLB SC. Mag je moderator zijn. Gaarne opzouten.
Gelukkig bepaal jij niet wat er wel en niet gepost mag worden hierquote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:01 schreef niels0 het volgende:
[..]
spreek voor jezelf hoerenloperquote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:01 schreef niels0 het volgende:
[..]
Beetje aardig hoor, Captain Cook.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:01 schreef niels0 het volgende:
[..]
Is het niet, beauty.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:00 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Waarom klinkt dat zo verkeerd?!
net terug van de buuv. Die heeft geen tot weinig vrienden dus maar even levensverhaal aangehoord. Mens ook weer blij.quote:
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:01 schreef niels0 het volgende:
[..]
Paxquote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:01 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Gelukkig bepaal jij niet wat er wel en niet gepost mag worden hier
sowiesoquote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:02 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Gaan we nog vluchten in een oude camper?
Je weet dat je er dadelijk twee hebt he?quote:
Kunnen we niet ruilen van kleurtje ofzo?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:01 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Gelukkig bepaal jij niet wat er wel en niet gepost mag worden hier
uiteraardquote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:03 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat je zelfs op hun facebook reageert, dan ben je wel heel erg fan
Misschien als je yvonne heel lief aankijktquote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:03 schreef niels0 het volgende:
[..]
Kunnen we niet ruilen van kleurtje ofzo?
is het wel een lekker wijfie?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:02 schreef niels0 het volgende:
[..]
net terug van de buuv. Die heeft geen tot weinig vrienden dus maar even levensverhaal aangehoord. Mens ook weer blij.
ik maak die typo ook altijdquote:
Jij bent elke dag blauwquote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:03 schreef niels0 het volgende:
[..]
Kunnen we niet ruilen van kleurtje ofzo?
Jij hebt altijd honger.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:03 schreef IfImJamesDean het volgende:
Ik heb honger
En zo doe ik iets productiefs
Moet ik iets voor je koken, schat?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:03 schreef IfImJamesDean het volgende:
Ik heb honger
En zo doe ik iets productiefs
Dat doe ik elke dag al en het helpt voor geen meter,quote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:03 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Misschien als je yvonne heel lief aankijkt
Hoort daar beffen bij?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:03 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Misschien als je yvonne heel lief aankijkt
Neuh, dat denk ik niet. En erger wordt het toch niet meer.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:03 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Je weet dat je er dadelijk twee hebt he?
Daarom hebben die zeelui ook altijd loodsen nodig om een haven binnen te komen. Dronken varen op de oceaan gaat nog wel, ruimte zat, maar een haven wordt een ander verhaal.quote:
Soms kun je ook te ver gaanquote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:04 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dat doe ik elke dag al en het helpt voor geen meter,
Hij heeft toch al een chick.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:04 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Je pikt haar gewoon voor zijn neus weg
Nou, zo erg was het ook weer niet hoor.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:04 schreef Willoow het volgende:
[..]
Neuh, dat denk ik niet. En erger wordt het toch niet meer.
It's funny cuz it's truequote:
Ziek.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:05 schreef Fylax het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 van 01-01-2015 t/m 27-06-2015
nr / aantal posts / gebruiker / % van tot. (5677446)
001 40766 Ajacied422 0.72%
002 37669 puzziepie 0.66%
003 34379 Toto69 0.61%
004 31979 Sked 0.56%
005 30271 Fylax 0.53%
Wat fijn dat ik in de top 5 sta samen met mijn goede vriend Toto69.
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:05 schreef Fylax het volgende:
003 34379 Toto69 0.61%
004 31979 Sked 0.56%
005 30271 Fylax 0.53%
Gelukkig hoor ik hier niet bij, dan heb ik nog de indruk dat ik erg zinnige dingen doe in plaats van posten in slowchatsquote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:05 schreef Fylax het volgende:
003 34379 Toto69 0.61%
004 31979 Sked 0.56%
005 30271 Fylax 0.53%
Voor jou of voor mij?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:05 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou, zo erg was het ook weer niet hoor.
060 13731 Paxcon 0.24%quote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:05 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Gelukkig hoor ik hier niet bij, dan heb ik nog de indruk dat ik erg zinnige dingen doe dan posten in slowchats
Ik denk/hoop dat ik beter kan koken dan jijquote:
gvd ik sta op #13 van heel FOK! en ik post 99% van de tijd in deze SCquote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:05 schreef Fylax het volgende:
003 34379 Toto69 0.61%
004 31979 Sked 0.56%
005 30271 Fylax 0.53%
Misschien moet je ook zo'n kuif nemen.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:05 schreef Fylax het volgende:
003 34379 Toto69 0.61%
004 31979 Sked 0.56%
005 30271 Fylax 0.53%
Dan kook jij voor mij, ook goed.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:06 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ik denk/hoop dat ik beter kan koken dan jij
Sorry
Brugeikels weinig mee te maken. Je kunt een loods hebben, maar als de techniek stopt is het enige wat je kunt doen een anker uitgooien.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Daarom hebben die zeelui ook altijd loodsen nodig om een haven binnen te komen. Dronken varen op de oceaan gaat nog wel, ruimte zat, maar een haven wordt een ander verhaal.
Misschien moet jij eventjes een selfie naar mij sturen in de DM.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:06 schreef McGrath het volgende:
[..]
Misschien moet je ook zo'n kuif nemen.
je reageert op de verkeerde, hoop ikquote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:06 schreef Fylax het volgende:
[..]
Misschien moet jij eventjes een selfie naar mij sturen in de DM.
Waarom spreek je namens ons allemaal?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:01 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ik niet.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:07 schreef Fylax het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 nieuwe topics van 01-01-2015 t/m 27-06-2015
nr / aantal topics / gebruiker
001 1369 tong80
002 0452 Fylax
003 0352 Ajacied422
004 0245 Toto69
Dit vind ik dan weer vrij shockerend.
in de jaren 50 was je echt hip geweest als greaserquote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:07 schreef Toto69 het volgende:
ik hoorde dat ik met mijn kuif vet stoer ben
gadverdamme, ik hoef geen kinderen die op me fappen.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:06 schreef Fylax het volgende:
[..]
Misschien moet jij eventjes een selfie naar mij sturen in de DM.
wtf, hetzalallemaalwel had banquote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:07 schreef Fylax het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 voor reeks "KLB SC" van 01-01-2015 t/m 27-06-2015
nr / aantal posts / gebruiker
001 21800 deadprez
002 20864 Der_Mann
003 14340 Working_Class_Hero
004 13296 Toto69
005 10449 hetzalallemaalwel
Der_Mann
jij gaat gvd mij niet uitlachen om het aantal posts he, jeetje zegquote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:07 schreef Fylax het volgende:
001 21800 deadprez
002 20864 Der_Mann
004 13296 Toto69
Der_Mann
Ik sta er niet tussen #trotsquote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:07 schreef Fylax het volgende:
001 21800 deadprez
002 20864 Der_Mann
004 13296 Toto69
Der_Mann
moet ie er wel grease insmerenquote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:08 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
in de jaren 50 was je echt hip geweest als greaser
waar staat die lijst?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:07 schreef Fylax het volgende:
001 21800 deadprez
002 20864 Der_Mann
004 13296 Toto69
Der_Mann
Ah bah.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:09 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gewoon een week niet douchen is ook goed
Ik zit je maar een beetje plagen hoor, kapitein, bedoelde het niet zo serieus.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:08 schreef niels0 het volgende:
verders is het niet havenloods, maar haveloos. En zo ken ik er nog wel een paar
Dat wordt een nieuwe kopen.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:09 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Oh god jongens
Teun heeft zijn cadeau gevonden
lol baasquote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:09 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Oh god jongens
Jankend , ontroostbaar kind nu in de woonkamer?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:09 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Oh god jongens
dit is wel matigquote:
zeg dat ze het in haar handtas moet stoppen, raakt gegarandeerd kwijtquote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
dit is wel matig
je kan vrouwen ook niets laten doen
verstop jij het, dan ga ik met hem op stap
Hé.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
je kan vrouwen ook niets laten doen
En dat voedt op he? Dat je het even weet.quote:
Nee, precies wat hij wildequote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jankend , ontroostbaar kind nu in de woonkamer?
Lego.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:12 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Nee, precies wat hij wilde
[ afbeelding ]
Jouw opvoeding is toch al verpest.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:12 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
En dat voedt op he? Dat je het even weet.
Nicequote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:12 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Misschien, heel misschien, ben jij toch wel zijn vader.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:14 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
is zijn grote liefde, gelukkig
Wat heb jij ineens tegen paxxcon eigenlijk, ouwe piraat?quote:
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:14 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Misschien, heel misschien, ben jij toch wel zijn vader.
treurig ditquote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:10 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
https://www.thuisserver.n(...)zgehea&tab=tab_table
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:15 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Natuurlijk ben ik zijn vader, het is niet voor niets zo'n mooi kind
dure shitquote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:12 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij was vroeger knap. Heb pics gezien.quote:
quote:
Eens, ik moest zelfs naar bijbelles, kun je nagaan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |