Ach en wee wat heb je het toch maar zwaar jongen.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik zet nog liever een piercing op een willekeurige plek dan dat ik 3 bladzijden belastingrecht moet doorspitten
ja het onderwijs is verrot en ik ben daar de dupe vanquote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:28 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ach en wee wat heb je het toch maar zwaar jongen.
Die simpele mafketels in dat filmpje denk ik.quote:
metal is ook geen zingen maar schreeuwenquote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:29 schreef IfImJamesDean het volgende:
HZAW; sommige teksten zijn echt super mooi hoor. Metal zingt niet alleen over depressie en zelfmoord
Ik vergeef het je, ook al heb je geen spijt.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:24 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Je blijft maar van die aanzetters geven tot flauwe opmerkingen willow. Ik ben ontzettend flauw dus ik kan het niet helpen.
Op het tentamen heb je ook nooit tijd om die wetsartikelen op te zoeken.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik zet nog liever een piercing op een willekeurige plek dan dat ik 3 bladzijden belastingrecht moet doorspitten
Omdat die chick niet weet hoe ik op je kan reageren, als het vorige topic al dicht was gegaanquote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
hoezo kort die chick mijn naam zo af dan?
ok leuke emotekstenquote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:30 schreef IfImJamesDean het volgende:
I said hell's not a place you find beneath the ground
Not a place you can see
Not a place you'll be found
Hell's not a place that you go when you're dead
Hell's inside your fucking head
is goedquote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:31 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Laat me met rust mangodverdomme
![]()
![]()
eerder wel, maar nu hebben ze bedacht dat je geen tabjes meer mag aanbrengen in je wetboek en je dus met een fcking blanco wetboek die tentamens moet fixenquote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:30 schreef Willoow het volgende:
Op het tentamen heb je ook nooit tijd om die wetsartikelen op te zoeken.
Je begint me zo langzamerhand te kennen.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:30 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik vergeef het je, ook al heb je geen spijt.
Nee totaal niet deprimerendquote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:30 schreef IfImJamesDean het volgende:
I said hell's not a place you find beneath the ground
Not a place you can see
Not a place you'll be found
Hell's not a place that you go when you're dead
Hell's inside your fucking head
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |