quote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:35 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als die depressieve emoteksten je opfleuren dan snap ik idd ook dat praten met HZAW je opfleurt
zo zit de wereld in elkaar, wen er maar aanquote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:37 schreef madeliefff het volgende:
[..]
mensne die gelijk aan concurrentie denken
Ik vind ze niet depressief makend. Ik vind het juist mooi dat mijn muziek niet alleen gaat ovee verliefd zijn wn leuke dingen dken, waar popmuziek vaak over gaat. Mijn muziek gaat ook over leuke dingen, maar ook over de mindee leuke dingen in het levenquote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:35 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als die depressieve emoteksten je opfleuren dan snap ik idd ook dat praten met HZAW je opfleurt
Waarom?quote:
je bent zelf heel erg mooiquote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:38 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ik vind ze niet depressief makend. Ik vind het juist mooi dat mijn muziek niet alleen gaat ovee verliefd zijn wn leuke dingen dken, waar popmuziek vaak over gaat. Mijn muziek gaat ook over leuke dingen, maar ook over de mindee leuke dingen in het leven
En dat vind ik heel erg mooi
fylax dacht dat de vraag voor hem was HAHAquote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:36 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Hoiik ben IfImJamesDean
Wat wil je weten?
het was maar een dom grapje van mij hoor, je hoeft niet een heel betoog te typenquote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:38 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ik vind ze niet depressief makend. Ik vind het juist mooi dat mijn muziek niet alleen gaat ovee verliefd zijn wn leuke dingen dken, waar popmuziek vaak over gaat. Mijn muziek gaat ook over leuke dingen, maar ook over de mindee leuke dingen in het leven
En dat vind ik heel erg mooi
Mn lievelingsband is BMTH. Dat is metalcorequote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:35 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Laat eens wat goede metal horen dan
goede zelfkennis hermanquote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
het was maar een dom grapje van mij hoor, je hoeft niet een heel betoog te typen
Ze houdt van dieren en ze zag hier een hete haas postenquote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:39 schreef madeliefff het volgende:
[..]
fylax dacht dat de vraag voor hem was HAHA
wat heeft je doen besluiten de SC binnen te treden?de meeste mensen zijn erg bang voor kliekjes enzoo
en ze speelt nu hard to get?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:40 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Ze houdt van dieren en ze zag hier een hete haas posten
Je had toch liefdesverdriet?quote:
Welke zon?quote:
Deadprez is hier nietquote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
kapers op de kust er zitten kapers op de kust dit is kapers op de kust over tracks en verhalen over drugs
ik hoorde van een vriend van een vriend dat er zon schijnt vandaag, ik zelf heb uiteraard alle gordijnen dichtquote:
en net zit je nog te verkondigen hoe goed de teksten zijn...quote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:40 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Mn lievelingsband is BMTH. Dat is metalcore
Als je ook maar iets van de tekst kunt verstaan, vind ik dat heel erg knap van je
Jij verandert snel van meningquote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
je bent zelf heel erg mooi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |