heb je zo'n drang om met mij in gesprek te gaan dan?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:30 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Omdat die chick niet weet hoe ik op je kan reageren, als het vorige topic al dicht was gegaan
Weet jouw vader dat je dit soort onbehoorlijke opmerkingen uit je toetsenbord tovert, jongedame?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:31 schreef IfImJamesDean het volgende:
En Toto; gewoon... Groot ding ofzo
This is not what it is, only baby scarsquote:
goede tekst manquote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:30 schreef IfImJamesDean het volgende:
I said hell's not a place you find beneath the ground
Not a place you can see
Not a place you'll be found
Hell's not a place that you go when you're dead
Hell's inside your fucking head
prachtigquote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:32 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
This is not what it is, only baby scars
Hier word ik vrolijk vanquote:
Netjes antwoorden toch?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
heb je zo'n drang om met mij in gesprek te gaan dan?
Mag je dan ook niet markeren? Ik mag dat wel.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
eerder wel, maar nu hebben ze bedacht dat je geen tabjes meer mag aanbrengen in je wetboek en je dus met een fcking blanco wetboek die tentamens moet fixen
je bent gewoon uren bezig om in een kutboek op te zoeken wat je met gezond verstand ook wel kan bedenken
recht is geen studie, recht is studentje-treiteren
Ken jou door en door.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:31 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Je begint me zo langzamerhand te kennen.
Ik heb geen vaderquote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Weet jouw vader dat je dit soort onbehoorlijke opmerkingen uit je toetsenbord tovert, jongedame?
ik ben ffe weg en weer een nieuw in de SC, wie beeen jij?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:34 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Netjes antwoorden toch?
(Nee, ik moet tegen je praten, dat fleurt mn dag op)
ouchquote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Weet jouw vader dat je dit soort onbehoorlijke opmerkingen uit je toetsenbord tovert, jongedame?
heb ik ookquote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:34 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Netjes antwoorden toch?
als die depressieve emoteksten je opfleuren dan snap ik idd ook dat praten met HZAW je opfleurtquote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:34 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Netjes antwoorden toch?
concurrentiequote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:34 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik ben ffe weg en weer een nieuw in de SC, wie beeen jij?
Oh, dat spijt me.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:34 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ik heb geen vader
En het klonk inderdaad heel erg verkeerd
ja, stuur eens vocaroo waarop jij metal meebleertquote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:35 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Laat eens wat goede metal horen dan
Hoiquote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:34 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik ben ffe weg en weer een nieuw in de SC, wie beeen jij?
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:35 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als die depressieve emoteksten je opfleuren dan snap ik idd ook dat praten met HZAW je opfleurt
Je telefoonnummer.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:36 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Hoiik ben IfImJamesDean
Wat wil je weten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |