Is goed, joh.quote:
ja wat betekent datquote:
Die mag je niet aan anderen geven van de dokter.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:50 schreef Willoow het volgende:
[..]
Moet je daar een pilletje voor hebben?
Waarom pak je steeds mijquote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:50 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ben je als een mixer aan het cosplayen?
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:50 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ben je als een mixer aan het cosplayen?
hou maar op Fylaxquote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:51 schreef Fylax het volgende:
[..]
ja wat betekent dat
ik denk dat jij gewoon een leuk iemand bent om mee te praten dus dat zou ik graag willen doen. Je foto in US was trouwens heel erg mooi, you're a real beauty.![]()
quote:
7 seconden, dit is niet best hoor mensenquote:
kan je niet gewoon weg gaanquote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:51 schreef Fylax het volgende:
[..]
ja wat betekent dat
ik denk dat jij gewoon een leuk iemand bent om mee te praten dus dat zou ik graag willen doen. Je foto in US was trouwens heel erg mooi, you're a real beauty.![]()
Nou. Dat je bijvoorbeeld gedumpt bent en metéén een ander hebt. Terwijl je mog gevoelens voor de andee hebt.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:51 schreef Fylax het volgende:
[..]
ja wat betekent dat
Komt goed.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:50 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Gek op pillen
Graag die met oranje waarschuwingssticker en wat vodka om het in te nemen
Ik weet wat ik doe.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:51 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Die mag je niet aan anderen geven van de dokter.
Ja moet ook gebeuren, maar liever laat ik dat een ander doen.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:19 schreef Willoow het volgende:
Echte aanstellers. Je draagt gewoon handschoentjes als gynaecoloog. En verder is er nog water en zeep genoeg.
Als ik je biologisch gezien maar ken.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:49 schreef Willoow het volgende:
[..]
Technisch gezien ken jij mij helemaal niet.
oh nee toen ik je foto in US zag waren mijn gevoelens voor haar helemaal wegquote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:52 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Nou. Dat je bijvoorbeeld gedumpt bent en metéén een ander hebt. Terwijl je mog gevoelens voor de andee hebt.
Dan is diegene waar je snel iwts mee hebt gekregen, je rebound.
En dankje, denk ik..
je bent echt een stuk opgeknapt na je banquote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
[..]
en neem deze kerel mee aub
Oh nu moet ik ook ff in US gaan kijken denk ik.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:51 schreef Fylax het volgende:
[..]
ja wat betekent dat
Jij doet me echt altijd aan Statler en Waldorf denkenquote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
[..]
en neem deze kerel mee aub
ze is wel jouw leeftijd, en limburgsquote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:54 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Oh nu moet ik ook ff in US gaan kijken denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |