net terug van de buuv. Die heeft geen tot weinig vrienden dus maar even levensverhaal aangehoord. Mens ook weer blij.quote:
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:01 schreef niels0 het volgende:
[..]
Zulke dingen willen we niet in KLB SC. Mag je moderator zijn. Gaarne opzouten.
Paxquote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:01 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Gelukkig bepaal jij niet wat er wel en niet gepost mag worden hier
sowiesoquote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:02 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Gaan we nog vluchten in een oude camper?
Je weet dat je er dadelijk twee hebt he?quote:
Kunnen we niet ruilen van kleurtje ofzo?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:01 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Gelukkig bepaal jij niet wat er wel en niet gepost mag worden hier
uiteraardquote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:03 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat je zelfs op hun facebook reageert, dan ben je wel heel erg fan
Misschien als je yvonne heel lief aankijktquote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:03 schreef niels0 het volgende:
[..]
Kunnen we niet ruilen van kleurtje ofzo?
is het wel een lekker wijfie?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:02 schreef niels0 het volgende:
[..]
net terug van de buuv. Die heeft geen tot weinig vrienden dus maar even levensverhaal aangehoord. Mens ook weer blij.
ik maak die typo ook altijdquote:
Jij bent elke dag blauwquote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:03 schreef niels0 het volgende:
[..]
Kunnen we niet ruilen van kleurtje ofzo?
Jij hebt altijd honger.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:03 schreef IfImJamesDean het volgende:
Ik heb honger
En zo doe ik iets productiefs
Moet ik iets voor je koken, schat?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:03 schreef IfImJamesDean het volgende:
Ik heb honger
En zo doe ik iets productiefs
Dat doe ik elke dag al en het helpt voor geen meter,quote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:03 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Misschien als je yvonne heel lief aankijkt
Hoort daar beffen bij?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:03 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Misschien als je yvonne heel lief aankijkt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |