Nou ja, je gaat er vaak gemakshalve van uit, zeker bij jongeren dan iemand nog een vader heeft, maar geen vader meer hebben is natuurlijk niet leuk. Sterker nog, dat is iets daar zou je pas veel en veel later in aanraking moeten komen.quote:
Maar fylax is toch niet nieuw?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:39 schreef madeliefff het volgende:
[..]
fylax dacht dat de vraag voor hem was HAHA
wat heeft je doen besluiten de SC binnen te treden?de meeste mensen zijn erg bang voor kliekjes enzoo
Sorry. Ik heb nogal de neiging om veel te typenquote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
het was maar een dom grapje van mij hoor, je hoeft niet een heel betoog te typen
Ik ben twee meter breedquote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
loopt alsof die godverdomme twee meter breed is
ik ga je blokenquote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:45 schreef BozeHaas het volgende:
Ben jullie helemaal zat en vooral Hermann
grgr
fylax is niet nieuw nee.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:44 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Maar fylax is toch niet nieuw?
Nou, ik zit een jaar op FOK! en soms kwam ik een topic tegen met een aparte naam. Ik klikte erop en er was geen topic, alleen mensen die met elmaar praten. NOOIT geweten wat dat was![]()
![]()
Totdat ik er opeens achterkwam er dacht; ach.. Ik praat eens mee
Maar dit was natuurlijk de werkelijke redenquote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:40 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Ze houdt van dieren en ze zag hier een hete haas posten
wie is fylax?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:44 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Maar fylax is toch niet nieuw?
Nou, ik zit een jaar op FOK! en soms kwam ik een topic tegen met een aparte naam. Ik klikte erop en er was geen topic, alleen mensen die met elmaar praten. NOOIT geweten wat dat was![]()
![]()
Totdat ik er opeens achterkwam er dacht; ach.. Ik praat eens mee
Dat jij nou meteen van die pervy gedachten hebt.quote:
Toch wel iets frisser dan gisteren.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:41 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik hoorde van een vriend van een vriend dat er zon schijnt vandaag, ik zelf heb uiteraard alle gordijnen dicht
Er ontgaat je vanalles madeliefff. Zal de leeftijd zijn.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:45 schreef madeliefff het volgende:
[..]
fylax is niet nieuw nee.
ah oke duidelijk
Ze zijn ook goedquote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:42 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
en net zit je nog te verkondigen hoe goed de teksten zijn...
hilarisch, echtquote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:46 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Hoe vinden jullie mijn nieuwe outfit?
[ afbeelding ]
Zou datenquote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:46 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[ afbeelding ]
Je bent altijd een engeltje met een regenboogstaartje geweest.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:46 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |