quote:Op vrijdag 26 juni 2015 17:39 schreef Prego het volgende:
Bbq, geen zin.. Gelukkig staat de Leffe koud
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 13:57 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Broodje paling met zwarte peper en broodje Hollandse nieuwe met een klein beetje uitjes.
Nee maar heb ook nog kersen, kiwi, hele Galiameloen. . Beetje teveel maar het is zo lekkerquote:
Nah! Net ook al lunch weggewerktquote:Op zaterdag 27 juni 2015 14:52 schreef uniekhoorn het volgende:
Nog vol van je frikandel omelet? Nom!
Jaquote:
Hier ook fan! Straks lekker op broodquote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:02 schreef Curiosity het volgende:
Man kwam net thuis Met 3 Hollandse Nieuwe voor mij alleen. Omnomnom ze zijn erg lekker.
smaakt die goed vergeleken met bijv. jack daniel's of anderen (mag ook whisky zijn)?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 04:11 schreef Thezappa het volgende:
nu acclimatiseren met een liter bourbon
[ afbeelding ]
Goedemorgenquote:Op zondag 28 juni 2015 05:06 schreef uniekhoorn het volgende:
Vanillevla, kwark, rode bessen en aardbeien
Laatste pils op plat !quote:Op maandag 29 juni 2015 05:12 schreef uniekhoorn het volgende:
Kwark, vla, rode bessen en aardbeien met een handje cruesli
quote:Op maandag 29 juni 2015 12:20 schreef Geerd het volgende:
Hij zou toch niet teveel zijn geacclimatiseerd?
Die zijn lekker!quote:Op maandag 29 juni 2015 16:02 schreef uniekhoorn het volgende:
Op het werk nog:
[ afbeelding ]
Soort van bladerdeeg rolletje met als vulling banketbakkers room. Pure choco als uiteinde
Ehm....... intussen maandag mijn beste.quote:Op zondag 28 juni 2015 00:59 schreef Mortaxx het volgende:
Heeft Iwanius niet gegeten en geaclimatiseerd afgelopen vrijdag?
Het is tenslotte al zondag
quote:
quote:
quote:Op maandag 29 juni 2015 12:20 schreef Geerd het volgende:
Hij zou toch niet teveel zijn geacclimatiseerd?
Geen foto's?quote:Op maandag 29 juni 2015 20:11 schreef Iwanius het volgende:
Nou...je zat er niet ver vandaan ben op een culinaire trip geweest in Antwerpen en in London. Voor herhaling vatbaar.
Je moet haar altijd eerst even weer opblazen aan het ventiel?quote:Op maandag 29 juni 2015 20:14 schreef Iwanius het volgende:
omdat ik mijn pocketcamera niet had meegenomen terwijl ik dat wel dacht.
Maar mijn vriendin heeft foto's gemaakt alleen dat duurt dan altijd even eer dat mijn kant uitkomt.
Geen telefoon bij je om foto's te maken?quote:Op maandag 29 juni 2015 20:14 schreef Iwanius het volgende:
Maar mijn vriendin heeft foto's gemaakt alleen dat duurt dan altijd even eer dat mijn kant uitkomt.
Meestal komt er net wat anders van de andere kant,quote:Op maandag 29 juni 2015 20:14 schreef Iwanius het volgende:
quote:Op maandag 29 juni 2015 18:53 schreef Biekuh het volgende:
Na het acclimatiseren in de middag was het in de vooravond tijd voor een avondhap waarna het weer acclimatiseren werd tot in de late avonduren en voor het slapen gaan, maar weer even mijn favoriete 'lunch''bowl als afsluiter genuttigd alvorens huiswaarts werd gekeerd.
Is tenslotte alweer maandag wat weer een hele lange dag gaat worden.
quote:Op maandag 29 juni 2015 18:53 schreef Biekuh het volgende:
Na het acclimatiseren in de middag was het in de vooravond tijd voor een avondhap waarna het weer acclimatiseren werd tot in de late avonduren en voor het slapen gaan, maar weer even mijn favoriete 'lunch''bowl als afsluiter genuttigd alvorens huiswaarts werd gekeerd.
Is tenslotte alweer maandag wat weer een hele lange dag gaat worden.
Als avondeten?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 20:20 schreef Amarantha het volgende:
Vandaag gekocht en net geprobeerd:
[ afbeelding ]
Zo lekker
Oke lijkt me ook wel lekker was benieuwd wanneer je dat eet gwn tussendoor dus als yumyumquote:
Klopt, maar dit is veel lekkerder. Je giet de noodles af *bovenkant zitten handige gaatjes daarvoor* en dan gooi je na het afgieten saus erover heen.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 20:53 schreef Elan het volgende:
Oke lijkt me ook wel lekker was benieuwd wanneer je dat eet gwn tussendoor dus als yumyum
Heb ze allemaal geprobeerd maar vind ze niet echt lekker jammergenoeg.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 20:20 schreef Amarantha het volgende:
Vandaag gekocht en net geprobeerd:
[ afbeelding ]
Zo lekker
dit is niet in NL toch?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 21:50 schreef Iwanius het volgende:
Vanavond dit als avondhap genomen en nu aan het acclimatiseren. Tis tenslotte dinsdagavond![]()
Ja ik zag de 2e foto nietquote:Op woensdag 1 juli 2015 09:49 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Als ik de colabeker zo bekijk wel..
Een gewone cheeseburger heeft geen sla en tomaat.quote:Op woensdag 1 juli 2015 11:17 schreef Iwanius het volgende:
Tis allebei bij de 24/7 Mc Donalds te Rotterdam-Coolsingel waar ze tot voor gisteren alles nog hadden en ik dat kon bestellen. FYI: Eerste is een Big Mac waarvan ik de bovenste vleespad al heb opgegeten en er dus maar 2 lagen vlees overblijven en de tweede is een gewone cheeseburger. Niet zo heel spannend toch?
quote:Op woensdag 1 juli 2015 15:32 schreef houdjemond het volgende:
Ik ga lekker zo'n Iglo-maaltijd uit een zak eten, uit de diepvries jaword ik nu ook de grond in getrapt?
Succes met werken in deze temperatuur!quote:Op woensdag 1 juli 2015 15:37 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
![]()
Welke Iglomaaltijd ga je eten?
Zo als ik thuis ben een bevroren fruit van de AH in de smoothiemaker donderensamen met wat volle yoghurt nu een gortdroog saucijzenbroodje uit de bedrijfskantine.
Maar lieve Iwanius, hoe kom je dan aan die tomaat? Want een big mac heeft ook geen tomaat.quote:Op woensdag 1 juli 2015 14:58 schreef Iwanius het volgende:
Dat terzijde maar ik zal het eerste deel antwoorden gezien je opmerking die niet geheel onlogisch is.
Ik heb zoals je ziet dus een big mac genomen maar ook een cheeseburger maar aangezien deze nogal 'kaal'is heb ik dus wat sla stukjes even schoongeveegd en ontdaan van die big mac saus en vervolgens met een stuk tomaat in mijn kale cheeseburger gedaan gewoon omdat ik sla,tomaat en eventueel heel klein beetje uien op een hamburger altijd lekker vind. Dus denk jij: Hey...dat is geen normale cheeseburger. Logisch. Maar bij deze dus.
Dit dus, en dat terwijl ik nog nooit gerookt heb. Vind hem altijd zeer aardig tegenover andere users die niet op hem bashen, en ondanks dat hij wat meer culinair ontwikkeld is dan de meeste hier(zeker dan ik jn elk geval) voelt hij zich niet beter dan de andere users en geeft zelfs recepten en tips. Nu stop ik weer voordat het op stalking begint te lijken.quote:Op woensdag 1 juli 2015 15:58 schreef Questular het volgende:
Door Iwanius zn posts krijg ik altijd honger en zin in een sigaar, toppertje wat mij betreft
Klopt maar ik krijg hem wel omdat ik ernaar vraag en geen augurken op mijn Big Mac wil. Daarbij ben ik ook wel bekend aldaar omdat de eigenaar van die toko een goede bekende van mij is en meerdere Mc Donalds vestigingen heeft. Ik ben gek op tomaten op mijn burgers al of niet i.c.m.echte ketchup. Zo neem ik bijvoorbeeld ook geen augurken op mijn quarterpounders en soms zelfs geen uien maar vraag ik dan wel weer extra plak kaas op. Nu hoeft dat niet want ze hebben die zalige Grande double cheeseburgers van E3,-quote:Op woensdag 1 juli 2015 15:56 schreef FutureFairytale het volgende:
Maar lieve Iwanius, hoe kom je dan aan die tomaat? Want een big mac heeft ook geen tomaat.
Waar haat ik dan?quote:Op woensdag 1 juli 2015 16:02 schreef Alziend-Oog het volgende:
[..]
Dit dus, en dat terwijl ik nog nooit gerookt heb. Vind hem altijd zeer aardig tegenover andere users die niet op hem bashen, en ondanks dat hij wat meer culinair ontwikkeld is dan de meeste hier(zeker dan ik jn elk geval) voelt hij zich niet beter dan de andere users en geeft zelfs recepten en tips. Nu stop ik weer voordat het op stalking begint te lijken.
Oooh nou dat zou ik ook wel willen. Krijg het bij geen een Mc voor elkaar. Zelfs niet een heel plakje kaas op de Filet o Fish ipv een halvequote:Op woensdag 1 juli 2015 16:10 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Klopt maar ik krijg hem wel omdat ik ernaar vraag en geen augurken op mijn Big Mac wil. Daarbij ben ik ook wel bekend aldaar omdat de eigenaar van die toko een goede bekende van mij is en meerdere Mc Donalds vestigingen heeft. Ik ben gek op tomaten op mijn burgers al of niet i.c.m.echte ketchup. Zo neem ik bijvoorbeeld ook geen augurken op mijn quarterpounders en soms zelfs geen uien maar vraag ik dan wel weer extra plak kaas op. Nu hoeft dat niet want ze hebben die zalige Grande double cheeseburgers van E3,-
Was ook niet zo zeer tegen jou bedoelt FFT. Wel tegen anderen die elk moment gebruiken om te haten. Ongeacht het subforum. Zien ze een kans,dan komen ze weer onder de steen vandaan.quote:
quote:Op woensdag 1 juli 2015 16:15 schreef Iwanius het volgende:
Zien ze een kans,dan komen ze weer onder de steen vandaan.
Die zijn nog prima te nassenquote:Op woensdag 1 juli 2015 15:32 schreef houdjemond het volgende:
Ik ga lekker zo'n Iglo-maaltijd uit een zak eten, uit de diepvries jaword ik nu ook de grond in getrapt?
*slaat op*quote:Op dinsdag 30 juni 2015 16:58 schreef Etsu het volgende:
[ afbeelding ]
Pastasalade: brie, ham, pasta, maiskorrels, rucola, tomaten en yoghurtdressing.
Gvd elke dag junk food hehequote:Op woensdag 1 juli 2015 19:04 schreef Geerd het volgende:
[ afbeelding ]
Zo gestoofd rundvlees met bami in kerriesaus
Als je niks eet ga je ook dood :pquote:Op woensdag 1 juli 2015 19:56 schreef Thezappa het volgende:
[..]
Gvd elke dag junk food hehe
Vandaag sla met gegrilde kip en ei , 4 wijting filets met Peper zout citroen
Ik had precies hetzelfdequote:Op woensdag 1 juli 2015 19:27 schreef zeefje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik dacht lekker, maar gadverdamme.
Doe maar !! Ben benieuwd! !quote:Op woensdag 1 juli 2015 20:33 schreef sirdanilot het volgende:
Ben vanaf nu 1 maand in Brazilië, dus zal elke dag Braziliaans eten worden.
Vandaag: zwarte bonen met gedroogd vlees, in de oven gebakken kuikentje, rijst, maniokmeel, bloemkool met roomsaus
(bonen + rijst + maniokmeel is het basisvoedsel in brazilie, en daarbij kunnen dan groente en vleesgerechten geserveerd worden)
Ik ben overigens niet zo van het foto's maken van m'n eten, maar misschien ga ik het een keertje proberen.
Ben wel benieuwd naar foto'squote:Op woensdag 1 juli 2015 20:33 schreef sirdanilot het volgende:
Ben vanaf nu 1 maand in Brazilië, dus zal elke dag Braziliaans eten worden.
Vandaag: zwarte bonen met gedroogd vlees, in de oven gebakken kuikentje, rijst, maniokmeel, bloemkool met roomsaus
(bonen + rijst + maniokmeel is het basisvoedsel in brazilie, en daarbij kunnen dan groente en vleesgerechten geserveerd worden)
Ik ben overigens niet zo van het foto's maken van m'n eten, maar misschien ga ik het een keertje proberen.
Die broccoli-kaas is beter. Ik heb me ooit ook erg vergist in deze quichequote:Op woensdag 1 juli 2015 19:27 schreef zeefje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik dacht lekker, maar gadverdamme.
Heerlijk!quote:
Vertel, wat gebeurde er toen je het zei?quote:Op donderdag 2 juli 2015 21:35 schreef uniekhoorn het volgende:
De één na slechte pizza.. topping was nog wel te eten. Deeg was compleet rauw, zeggen tegen zo'n complete hufter van een eigenaar
Kan smaaakenquote:
lamskotelet , altijd goedquote:Op vrijdag 3 juli 2015 11:23 schreef minilot het volgende:
Ik heb vanavond een verjaardagsbarbeque bij schoonfamilie. Ik wil zelf daarvoor nog iets enorm awesomes meenemen maar ik weet nog niet wat. Zo eens nadenken..
Waren nog lekker ook!quote:Op vrijdag 3 juli 2015 10:56 schreef FutureFairytale het volgende:
Voor lunch heb ik 2 champignonragoutbroodjes. Kijken of ze te eten zijn (van die vega dingen).
Alles is awesome wat jij doet. Hoef je niet eens erg je best voor te doenquote:Op vrijdag 3 juli 2015 11:23 schreef minilot het volgende:
Ik heb vanavond een verjaardagsbarbeque bij schoonfamilie. Ik wil zelf daarvoor nog iets enorm awesomes meenemen maar ik weet nog niet wat. Zo eens nadenken..
Zo'n knetterraketje?quote:Op vrijdag 3 juli 2015 17:53 schreef habitue het volgende:
Heb alleen maar waterijsjes gegeten vandaag. 3 perenijsjes, een raketje bij de kapper, en net een aardbeienijsje.
quote:
Waar is hier?quote:Op vrijdag 3 juli 2015 20:14 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]![]()
Hier kennen we dat niet shoarma, maar ziet er zeer lekker uit!
Belgiëquote:
krijg dat altijd van een Turkse vriend van me, kan het nog steeds niet waarderenquote:
met hittegolf-weer kan ik die overdosis zout wel waarderenquote:Op zaterdag 4 juli 2015 15:51 schreef Alziend-Oog het volgende:
[..]
krijg dat altijd van een Turkse vriend van me, kan het nog steeds niet waarderen
Is dat nou wat?quote:Op zaterdag 4 juli 2015 20:32 schreef FutureFairytale het volgende:
philadelphia 'heerlijk opgeklopt'
Niet specialer qua smaak maar wel handig om er stokbrood of pistolets in te dippenquote:
Waarom eet en doe jij precies hetzelfde als ikquote:Op zondag 5 juli 2015 15:52 schreef houdjemond het volgende:
Kruidenboter stokbroodje uit de oven met extra aioli en witte wijn! Ramen open ( 10 graden gezakt) en de tour aan, prima zondagje zo.
Omdat wij slimme leuke mensen zijn met goede smaak?quote:Op zondag 5 juli 2015 15:53 schreef zeefje het volgende:
[..]
Waarom eet en doe jij precies hetzelfde als ik![]()
Hier ook ramen open, stokbroodje , rode wijn en de tour![]()
Witte wijnquote:Op zondag 5 juli 2015 15:59 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Omdat wij slimme leuke mensen zijn met goede smaak?
Dat klinkt erg goed. Maak je ook foto's ervan of blijft het bij de mededeling?quote:Op zaterdag 4 juli 2015 17:57 schreef derLudolf het volgende:
Hier gaan straks een aantal droog gerijpte T-bones van Schotse hooglander op de Weber
Rundskotelet denk ikquote:
Zal misschien niets te maken met wat je bedoelde met bovenstaande afbeelding maar ik heb dus vanavond even geprobeerd onderstaande film te bekijken en na 15 minuten maar afgezet want was niks.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |