Belgiëquote:
krijg dat altijd van een Turkse vriend van me, kan het nog steeds niet waarderenquote:
met hittegolf-weer kan ik die overdosis zout wel waarderenquote:Op zaterdag 4 juli 2015 15:51 schreef Alziend-Oog het volgende:
[..]
krijg dat altijd van een Turkse vriend van me, kan het nog steeds niet waarderen
Is dat nou wat?quote:Op zaterdag 4 juli 2015 20:32 schreef FutureFairytale het volgende:
philadelphia 'heerlijk opgeklopt'
Niet specialer qua smaak maar wel handig om er stokbrood of pistolets in te dippenquote:
Waarom eet en doe jij precies hetzelfde als ikquote:Op zondag 5 juli 2015 15:52 schreef houdjemond het volgende:
Kruidenboter stokbroodje uit de oven met extra aioli en witte wijn! Ramen open ( 10 graden gezakt) en de tour aan, prima zondagje zo.
Omdat wij slimme leuke mensen zijn met goede smaak?quote:Op zondag 5 juli 2015 15:53 schreef zeefje het volgende:
[..]
Waarom eet en doe jij precies hetzelfde als ik![]()
Hier ook ramen open, stokbroodje , rode wijn en de tour![]()
Witte wijnquote:Op zondag 5 juli 2015 15:59 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Omdat wij slimme leuke mensen zijn met goede smaak?
Dat klinkt erg goed. Maak je ook foto's ervan of blijft het bij de mededeling?quote:Op zaterdag 4 juli 2015 17:57 schreef derLudolf het volgende:
Hier gaan straks een aantal droog gerijpte T-bones van Schotse hooglander op de Weber
Rundskotelet denk ikquote:
Zal misschien niets te maken met wat je bedoelde met bovenstaande afbeelding maar ik heb dus vanavond even geprobeerd onderstaande film te bekijken en na 15 minuten maar afgezet want was niks.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |