quote:Op maandag 29 juni 2015 18:53 schreef Biekuh het volgende:
Na het acclimatiseren in de middag was het in de vooravond tijd voor een avondhap waarna het weer acclimatiseren werd tot in de late avonduren en voor het slapen gaan, maar weer even mijn favoriete 'lunch''bowl als afsluiter genuttigd alvorens huiswaarts werd gekeerd.
Is tenslotte alweer maandag wat weer een hele lange dag gaat worden.
Als avondeten?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 20:20 schreef Amarantha het volgende:
Vandaag gekocht en net geprobeerd:
[ afbeelding ]
Zo lekker
Oke lijkt me ook wel lekker was benieuwd wanneer je dat eet gwn tussendoor dus als yumyumquote:
Klopt, maar dit is veel lekkerder. Je giet de noodles af *bovenkant zitten handige gaatjes daarvoor* en dan gooi je na het afgieten saus erover heen.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 20:53 schreef Elan het volgende:
Oke lijkt me ook wel lekker was benieuwd wanneer je dat eet gwn tussendoor dus als yumyum
Heb ze allemaal geprobeerd maar vind ze niet echt lekker jammergenoeg.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 20:20 schreef Amarantha het volgende:
Vandaag gekocht en net geprobeerd:
[ afbeelding ]
Zo lekker
dit is niet in NL toch?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 21:50 schreef Iwanius het volgende:
Vanavond dit als avondhap genomen en nu aan het acclimatiseren. Tis tenslotte dinsdagavond![]()
Ja ik zag de 2e foto nietquote:Op woensdag 1 juli 2015 09:49 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Als ik de colabeker zo bekijk wel..
Een gewone cheeseburger heeft geen sla en tomaat.quote:Op woensdag 1 juli 2015 11:17 schreef Iwanius het volgende:
Tis allebei bij de 24/7 Mc Donalds te Rotterdam-Coolsingel waar ze tot voor gisteren alles nog hadden en ik dat kon bestellen. FYI: Eerste is een Big Mac waarvan ik de bovenste vleespad al heb opgegeten en er dus maar 2 lagen vlees overblijven en de tweede is een gewone cheeseburger. Niet zo heel spannend toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |