quote:Op vrijdag 26 juni 2015 17:39 schreef Prego het volgende:
Bbq, geen zin.. Gelukkig staat de Leffe koud
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 13:57 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Broodje paling met zwarte peper en broodje Hollandse nieuwe met een klein beetje uitjes.
Nee maar heb ook nog kersen, kiwi, hele Galiameloen. . Beetje teveel maar het is zo lekkerquote:
Nah! Net ook al lunch weggewerktquote:Op zaterdag 27 juni 2015 14:52 schreef uniekhoorn het volgende:
Nog vol van je frikandel omelet? Nom!
Jaquote:
Hier ook fan! Straks lekker op broodquote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:02 schreef Curiosity het volgende:
Man kwam net thuis Met 3 Hollandse Nieuwe voor mij alleen. Omnomnom ze zijn erg lekker.
smaakt die goed vergeleken met bijv. jack daniel's of anderen (mag ook whisky zijn)?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 04:11 schreef Thezappa het volgende:
nu acclimatiseren met een liter bourbon
[ afbeelding ]
Goedemorgenquote:Op zondag 28 juni 2015 05:06 schreef uniekhoorn het volgende:
Vanillevla, kwark, rode bessen en aardbeien
Laatste pils op plat !quote:Op maandag 29 juni 2015 05:12 schreef uniekhoorn het volgende:
Kwark, vla, rode bessen en aardbeien met een handje cruesli
quote:Op maandag 29 juni 2015 12:20 schreef Geerd het volgende:
Hij zou toch niet teveel zijn geacclimatiseerd?
Die zijn lekker!quote:Op maandag 29 juni 2015 16:02 schreef uniekhoorn het volgende:
Op het werk nog:
[ afbeelding ]
Soort van bladerdeeg rolletje met als vulling banketbakkers room. Pure choco als uiteinde
Ehm....... intussen maandag mijn beste.quote:Op zondag 28 juni 2015 00:59 schreef Mortaxx het volgende:
Heeft Iwanius niet gegeten en geaclimatiseerd afgelopen vrijdag?
Het is tenslotte al zondag
quote:
quote:
quote:Op maandag 29 juni 2015 12:20 schreef Geerd het volgende:
Hij zou toch niet teveel zijn geacclimatiseerd?
Geen foto's?quote:Op maandag 29 juni 2015 20:11 schreef Iwanius het volgende:
Nou...je zat er niet ver vandaan ben op een culinaire trip geweest in Antwerpen en in London. Voor herhaling vatbaar.
Je moet haar altijd eerst even weer opblazen aan het ventiel?quote:Op maandag 29 juni 2015 20:14 schreef Iwanius het volgende:
omdat ik mijn pocketcamera niet had meegenomen terwijl ik dat wel dacht.
Maar mijn vriendin heeft foto's gemaakt alleen dat duurt dan altijd even eer dat mijn kant uitkomt.
Geen telefoon bij je om foto's te maken?quote:Op maandag 29 juni 2015 20:14 schreef Iwanius het volgende:
Maar mijn vriendin heeft foto's gemaakt alleen dat duurt dan altijd even eer dat mijn kant uitkomt.
Meestal komt er net wat anders van de andere kant,quote:Op maandag 29 juni 2015 20:14 schreef Iwanius het volgende:
quote:Op maandag 29 juni 2015 18:53 schreef Biekuh het volgende:
Na het acclimatiseren in de middag was het in de vooravond tijd voor een avondhap waarna het weer acclimatiseren werd tot in de late avonduren en voor het slapen gaan, maar weer even mijn favoriete 'lunch''bowl als afsluiter genuttigd alvorens huiswaarts werd gekeerd.
Is tenslotte alweer maandag wat weer een hele lange dag gaat worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |