quote:
Nou, er is geen ballotagecommissie hoor.quote:Op woensdag 24 juni 2015 10:19 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Het is een reünie-meet, dus ik neem aan dat het erom gaat of je indertijd vers aldan belegen was
Trui, Trui, Trui.....quote:Op woensdag 24 juni 2015 14:07 schreef trui het volgende:
ik stem voor dat eerste weekend. dus 15/16 augustus. De andere weekenden kan ik niet.
Goed zo, jij bent inmiddels ook wel belegen!quote:
quote:Op woensdag 24 juni 2015 14:20 schreef trui het volgende:
ik wist dat ik op je kon rekenen, Moonah.bedankt voor de uitwerking!
Ik voelde me al overenthousiast en opdringerig. Het lijkt me namelijk echt leuk!quote:Op woensdag 24 juni 2015 18:40 schreef Moonah het volgende:
Leuk dat zo veel mensen enthousiast zijn! Schroom vooral niet om je aan te melden. Dat van die 'reunie' moet je niet te letterlijk nemen hoor.
quote:Op woensdag 24 juni 2015 21:36 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Dat hoeft niet hoor, jij bent wel belegen genoeg!
Ja psies, dat had k ook al bedacht iddquote:Op donderdag 25 juni 2015 12:23 schreef Moonah het volgende:
Pinq, 14/8 terug, 15/8 beetje opruimen, 16/8 Geofort?
Willen jullie zelf het lijstje aanvullen aub? OVB kan ook hè!quote:Op donderdag 25 juni 2015 12:23 schreef Moonah het volgende:
15/8 Trui, Moonah, Leandra, Troel
16/8 Trui, Moonah, Leandra, Troel Pinquit
22/8 Moonah, Leandra, pinquit
23/8 Moonah, Leandra, pinquit
28/8 Moonah, Leandra, pinquit
29/8 Moonah, Leandra, pinquit
En dus....???quote:Op vrijdag 26 juni 2015 20:27 schreef Jojogirl het volgende:
Hé, een OUD topic met alleen maar usernames die ik (her)ken
Vicky, heb jij niet een hoop mensen van de oude garde op je FB zitten? Kun je die niet even op dit topic attenderen?quote:Op donderdag 25 juni 2015 14:32 schreef Vicky het volgende:
15/8 Trui, Moonah, Leandra (OVB), Troel, Vicky (ovb)
16/8 Trui, Moonah, Leandra, Troel, Pinquit, Vicky
22/8 Moonah, Leandra, pinquit, Vicky (ovb)
23/8 Moonah, Leandra, pinquit, Vicky
quote:Op zondag 28 juni 2015 20:21 schreef LadyS het volgende:
15/8 Trui, Moonah, Leandra (OVB), Troel, Vicky (ovb), LadyS (ovb)
16/8 Trui, Moonah, Leandra, Troel, Pinquit, Vicky, LadyS (ovb)
22/8 Moonah, Leandra, pinquit, Vicky (ovb)
ik ga wel ff zoekenquote:Op zondag 28 juni 2015 20:18 schreef Moonah het volgende:
[..]
En dus....???Schrijf je naam achter een datum!
[..]
Vicky, heb jij niet een hoop mensen van de oude garde op je FB zitten? Kun je die niet even op dit topic attenderen?
Ik heb altijd meeting-koudwatervreesquote:Op zondag 28 juni 2015 20:18 schreef Moonah het volgende:
[..]
En dus....???Schrijf je naam achter een datum!
[..]
Vicky, heb jij niet een hoop mensen van de oude garde op je FB zitten? Kun je die niet even op dit topic attenderen?
Tnx!quote:
Goed zo, je hebt nog even om het water wat te laten opwarmen.quote:Op maandag 29 juni 2015 14:53 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Ik heb altijd meeting-koudwatervrees![]()
Maar ik ga wel de agenda thuis even checken want ik vind het wel een onwijs leuk initiatief.
Geen voorkeur?quote:Op woensdag 24 juni 2015 19:09 schreef YPPY het volgende:
Wat leuk! We gaan niet op vakantie, dus we kunnen bijna altijd. Kan eventueel ook langs station Leerdam rijden om lifters op te pikken.
Gerijpt heet dat toch? Ik.mis alleen de wijsheid waarvan de zeggen dat die met de jaren komtquote:Op woensdag 1 juli 2015 11:37 schreef Moonah het volgende:
[..]
Geen voorkeur?
En Slybeeb, jij bent ook al heeeeel belegen hoor!!!
quote:Op woensdag 1 juli 2015 22:21 schreef Leandra het volgende:
Rare reclame bij dit topic...
[ afbeelding ]
Nee, we kunnen altijd. We gaan dit jaar niet weg.quote:Op woensdag 1 juli 2015 11:37 schreef Moonah het volgende:
[..]
Geen voorkeur?
En Slybeeb, jij bent ook al heeeeel belegen hoor!!!
Behalve dat vraag ik me toch af of er een markt voor is, ik denk niet dat N een reclamebericht gaat plaatsen als ik het tijdelijke voor het eeuwige verruil...quote:Op woensdag 1 juli 2015 22:33 schreef miss_sly het volgende:
Belegen, gerijpt, wijs?
Gewoon met één been in het graf
quote:Op woensdag 1 juli 2015 22:39 schreef PM-girl het volgende:
Ja hoi!![]()
Brabants boerenbelegen meldt zich.
Kijk! Op jou zaten we nog te wachten. Vul even in wanneer je kunt, dan kunnen we een datum plannen.quote:Op woensdag 1 juli 2015 22:39 schreef PM-girl het volgende:
Ja hoi!![]()
Brabants boerenbelegen meldt zich.
Hm, voor mij zelfs 229 km. Bluh wat een eind.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 13:29 schreef mrien het volgende:
Ow dat is wel leuk!
En een end weg (206 km, 2 uur rijden), ik denk er even over!
Maak er een dagtripje van met Mrien en DeBuuf.quote:Op donderdag 2 juli 2015 16:52 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Hm, voor mij zelfs 229 km. Bluh wat een eind.
Maar de 16e zou je kunnen? Leuk als je erbij bent!quote:Op donderdag 2 juli 2015 21:20 schreef livelink het volgende:
De laatste 2 weken van augustus hebben wij gepland voor een poging tot vakantie. Dus ik durf me nu niet vast te leggen. Ik hou het in de gaten tegen die tijd.
Als jij komt dan ik ookquote:Op donderdag 2 juli 2015 22:51 schreef lily het volgende:
Ik vind het ook wel een eindje rijden. Maar wel leuk. Hm.
Ik bedoelde de laatste twee weken van onze schoolvakantie in augustus. Dat zijn precies de data die nu staan. Maar ik acht de kans groot dat we toch uiteindelijk niet op vakantie gaan, dus dan probeer ik te komen.quote:Op donderdag 2 juli 2015 21:56 schreef Moonah het volgende:
[..]
Maar de 16e zou je kunnen? Leuk als je erbij bent!
quote:Op woensdag 1 juli 2015 21:07 schreef miss_sly het volgende:
15/8 Trui, Moonah, Leandra (OVB), Troel, Vicky (ovb), LadyS (ovb)
16/8 Trui, Moonah, Leandra, Troel, Pinquit, Vicky, LadyS (ovb), miss_sly (ovb), PM
22/8 Moonah, Leandra, pinquit, Vicky (ovb), PM
28/8 Moonah, Leandra, pinquit, miss_sly, PM
29/8 Moonah, Leandra, pinquit, miss_sly, PM
Ja zegtie... En wij dan?quote:
Geofort is voor ons niet naast de deur dus als, dan sleep ik wel de hele family mee.quote:
Jou spreek ik bijna elke dag nog, dat is toch andersquote:
Spreek dan in het midden af!quote:Op vrijdag 3 juli 2015 15:53 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Jou spreek ik bijna elke dag nog, dat is toch anders
En wij moeten ook gewoon zo een keertje meeten vind ik 14.gif
Leuk! Het is alleen niet heel erg toegankelijk, is dat een probleem? We hebben wat hoogteverschillen, cm of 10 steeds denk ik. (Wel op wat afstand van elkaar.)quote:Op vrijdag 3 juli 2015 16:31 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Bij jou in de achtertuin? Ik ben voor
Ja, laten we dat maar afspreken. Ik zal een modje vragen de datum in de topictitel te zetten.quote:
Joehoe! Én Lily en én David ontmoeten!quote:Op vrijdag 3 juli 2015 11:39 schreef lily het volgende:
[..]
Geofort is voor ons niet naast de deur dus als, dan sleep ik wel de hele family mee.
Sjeen, ik mis eigenlijk Chacama nog in dit topic. Kun jij contact met haar opnemen? Wellicht vindt ze het ook leuk om te komen.quote:
15e vierenquote:Op vrijdag 3 juli 2015 23:18 schreef Saffier het volgende:
Ja hallo. Precies óp de verjaardag van mijn jongste 😐 Wat moet ik daar nou mee?
Oh dat lukt wel. In het ergste geval stap ik ff uitquote:Op vrijdag 3 juli 2015 17:29 schreef YPPY het volgende:
[..]
Leuk! Het is alleen niet heel erg toegankelijk, is dat een probleem? We hebben wat hoogteverschillen, cm of 10 steeds denk ik. (Wel op wat afstand van elkaar.)
Dan is m'n broer jarig...quote:
Krijgt ze dan van iedereen kado'tjes?quote:
Dat wordt een uitgebreid feest op Geofort. Goede lokatie voor feestjesquote:Op zaterdag 4 juli 2015 08:44 schreef Saffier het volgende:
[..]
Krijgt ze dan van iedereen kado'tjes?
We hebben ook ons 15 jarig huwelijk te vieren...
Ik neem graag wat mee hoor!quote:Op zaterdag 4 juli 2015 08:44 schreef Saffier het volgende:
[..]
Krijgt ze dan van iedereen kado'tjes?
Nooouuuuu......quote:Op maandag 6 juli 2015 09:12 schreef Vivi het volgende:
LEUK! Maar ik ben dan op vakantie(Moonah, ik heb je een FB bericht gestuurd, in vakje overige!)
Neeeee!quote:
quote:Op woensdag 1 juli 2015 22:37 schreef YPPY het volgende:
[..]
Nee, we kunnen altijd. We gaan dit jaar niet weg.
Jojo, zullen we anders in ons blootje meeten? Is het dan makkelijker?
Goed zo, de goede prioriteiten gesteld!!quote:Op zondag 12 juli 2015 10:39 schreef Saffier het volgende:
Wij kunnen het weekend van 16-8 ook. Feestjes plannen we een weekje later 😎
quote:Op zondag 12 juli 2015 10:39 schreef Saffier het volgende:
Wij kunnen het weekend van 16-8 ook. Feestjes plannen we een weekje later 😎
Ik kom hoor!quote:Op zondag 9 augustus 2015 11:51 schreef lcicle het volgende:
16/8 Trui, Moonah, Leandra, Troel, Pinquit, Vicky, LadyS (ovb), miss_sly (ovb), PM, lcicle, lily (ovb) Jojogirl
Gaat het nog door?..En zijn er niet nog véél meer belegen moeders op te trommelen? Lishe, Spuuglokje, Belana, Dutchie, Sugar, E.T., Bass-Miss, Macka, Rockabella, Lois, Sjak, Slaapmeisje, Snoopy, M@x, moussy, tearsong, igraine.. Om maar even wat te noemen en nu vergeet ik er vast een hoop, of staan er mensen tussen die al lang hebben aangegeven niet te kunnen, kan ook. Belegen he
De week erop?quote:
gewoon komen!quote:Op zondag 9 augustus 2015 15:56 schreef Fannetje het volgende:
Wat leuk!
Ik hoor qua leeftijd van de kids wellicht niet tot de groep maar ik herken wel alle namen hier
Ik kan niet, ga al naar de verjaardag van het geboortedaggenootje van Saffiers Y.quote:Op zondag 9 augustus 2015 16:29 schreef Vicky het volgende:
[..]
gewoon komen!
Wij hebben nog steeds de intentie om er te zijn.
Nou, ik ben wel heel benieuwd naar jou!quote:Op zondag 9 augustus 2015 15:56 schreef Fannetje het volgende:
Wat leuk!
Ik hoor qua leeftijd van de kids wellicht niet tot de groep maar ik herken wel alle namen hier
Mét mutsman?quote:Op zondag 9 augustus 2015 15:55 schreef Macka66 het volgende:
Ja hoi, verwittigd door YppyIk kom met het hele gezin. Min huisdieren en verkeringen
(Lucie is inmiddels 9, Maja 7)
quote:Op zondag 9 augustus 2015 16:24 schreef Lishe het volgende:
Wat leuk! Yppy dankjewel voor je berichtje! Wij kunnen helaas niet, ik was graag gekomen met mijn (inmiddels reuzen-)meiden.
Oh.quote:Op zondag 9 augustus 2015 16:33 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Ik kan niet, ga al naar de verjaardag van het geboortedaggenootje van Saffiers Y.
quote:Op zondag 9 augustus 2015 16:34 schreef Moonah het volgende:
[..]
Nou, ik ben wel heel benieuwd naar jou!
Bij een bijeenkomst van alle scholen die onder ons bestuur vallen heb ik zelfs iemand aangesproken omdat ik dacht dat jij het was.![]()
Oeps...quote:Op zondag 9 augustus 2015 18:45 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Onze scholen vallen niet eens onder hetzelfde bestuur
En je hebt me al eens gezien hoor. Ik jou tenminste wel!
quote:Op zondag 9 augustus 2015 17:00 schreef Slaapmeisje het volgende:
Jompels wat een goed idee! Ik ga even kijken of het gaat lukken.
In Utrecht. Grote meet. Weet niet meer precies wanneer het was, ik denk najaar 2012. Kan me nog herinneren dat Thies een shirt droeg met zijn naam eropquote:
Was leukquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 14:50 schreef Moonah het volgende:
Lily en ik hebben vast een klein (heel gezellig!) voorproefje genomen met de kinderen.
Joh, ik kan me niet eens herinneren dat Thies een shirt zou hebben gehad met zijn naam erop!quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 15:16 schreef Fannetje het volgende:
[..]
In Utrecht. Grote meet. Weet niet meer precies wanneer het was, ik denk najaar 2012. Kan me nog herinneren dat Thies een shirt droeg met zijn naam erop
Als mijn laptop ooit nog terug komt (lang verhaal) ga ik een foto erbij zoeken, want nu begin ik te twijfelen. Maar jullie waren er wel degelijk!quote:Op woensdag 12 augustus 2015 10:21 schreef Moonah het volgende:
[..]
Joh, ik kan me niet eens herinneren dat Thies een shirt zou hebben gehad met zijn naam erop!
Ik denk die meet van 10 november 2012.... en volgens mij had Ties een blauw shirt aan met daarop in knalgroen iets geprint (m'n foto's zijn niet zo scherpquote:Op woensdag 12 augustus 2015 21:32 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Als mijn laptop ooit nog terug komt (lang verhaal) ga ik een foto erbij zoeken, want nu begin ik te twijfelen. Maar jullie waren er wel degelijk!
LOL, check dit dan:quote:Op woensdag 12 augustus 2015 21:32 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Als mijn laptop ooit nog terug komt (lang verhaal) ga ik een foto erbij zoeken, want nu begin ik te twijfelen. Maar jullie waren er wel degelijk!
quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:55 schreef lily het volgende:
leuke foto's hoor
schattig zeg; die kindertjes op een rij
ik weet niet wie dat jongetje is met het blauwe shirt en groene motorfiets maar hij is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:
En d'r cadeautje?quote:Op donderdag 13 augustus 2015 22:53 schreef Saffier het volgende:
Ik moet helaas definitief afzeggen 😔
Sorry 😳😳 Ik overzie het op dit moment echt niet.quote:
Uurtje of 13?quote:Op donderdag 13 augustus 2015 21:37 schreef YPPY het volgende:
Hoe laat spreken we af? En wil er na afloop nog iemand ergens wat gaan eten? Wij wel in ieder geval, maken er maar meteen een dagje uit van.
Yeah right!quote:Op donderdag 13 augustus 2015 09:46 schreef trui het volgende:
Ik kan me ook herinneren dat hij wel een keer zo'n shirt heeft gehad hoor. Maar het kan ook zijn dat ik dat gewoon een keer in een fototopic heb gezien.
[edit]hmm, was 't niet iets met een woordspeling, bijv. een 'fantasTHIES' shirt, of een THIEShirt ofzo? Moonah, blader jij je oude foto's anders even door. [/edit]
Joh, ik heb er toen blijkbaar geen erg in gehad dat jij er ook was. Heel suf! Sorry....quote:
Daar hoef je echt geen sorry voor te zeggen hoor! Er waren veel mensen en ik ben absoluut niet op m'n best in grote groepen dus voelde me er best ongelukkig en was erg op de achtergrond aanwezig. Makkelijk overheen te kijken dusquote:Op vrijdag 14 augustus 2015 14:20 schreef Moonah het volgende:
Joh, ik heb er toen blijkbaar geen erg in gehad dat jij er ook was. Heel suf! Sorry....
En tussen de buien door lekker naar buiten!quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 09:44 schreef PM-girl het volgende:
Als ik het mijn oudste zou voorleggen, heeft hij vast een briljant plan B: allemaal binnen aan de thee en de kinderen op de iPad minecraften! (Link Geofort/Minecraft is snel gelegd)
Macka? Toch?quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 11:23 schreef PM-girl het volgende:
![]()
Wie komt er wel?
Moonah
YPPY
Icicle
Fannetje
Pinquit
Leandra
Trui
PM-girl
We nemen wel laarzen mee en droge kleren. Die houdt zich wel bezig in de blubber met andere kinderen erbij. Klinkt wel relaxed. Wij daarbinnen aan de thee (en ze hebben een prima keuken) en de kinderen zijn oud genoeg om zelf rond te rennen.quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 12:01 schreef Moonah het volgende:
[..]
En tussen de buien door lekker naar buiten!
[..]
Macka? Toch?
En Trui had afgezegd.
Troel nog?
Oh ja, dat is slim! Tnx!quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 12:03 schreef YPPY het volgende:
[..]
We nemen wel laarzen mee en droge kleren.
Nou, ik neem toch wel wat flesjes drinken mee en van die kleine tomaatjes hoor. Ik ben op en top Hollander!quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 17:29 schreef PM-girl het volgende:
12 uur afspreken? En in het kader van meetgedrag, we kunnen niets meenemen om uit te delen toch? (Aangezien we in een horeca-gelegenheid verblijven) Anders zorgde ik natuurlijk voor een afhaalbuffet
Wij ook niet. De herinneringen die opgehaald werden gisteren gingen mn over de speeltuin, dus dat is duidelijk! ;-)quote:Op zondag 16 augustus 2015 05:41 schreef YPPY het volgende:
De speeltuin en het terras zijn gratis. Ik weet ook niet of wij verder komen.
quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 20:10 schreef Moonah het volgende:
[..]
Nou, ik neem toch wel wat flesjes drinken mee en van die kleine tomaatjes hoor. Ik ben op en top Hollander!![]()
13 uur in café dus.
Ben je al over?quote:Op zondag 16 augustus 2015 10:12 schreef Gaoxing het volgende:
Veel plezier dames! Ik had al niet aangegeven dat we zouden komen, en een en ander loopt inderdaad zoals ik al een beetje verwachtte: afgelopen week zijn onze spullen gekomen, dit weekend zijn we nog even in het noorden om hier af te ronden, en overmorgen verhuizen we naar het zuiden. Nog een extra rit doen we maar even niet (en bovendien moeten de laatste familiebezoekjes ook nu plaatsvinden).
Rust maar lekker uit. Heb je wel een fijne vakantie gehad? Enne, dat klussen heb je maanden geleden toch al gedaan... (flauw).quote:Op zaterdag 15 augustus 2015 12:43 schreef pinquit het volgende:
Ik kom ook nietstom want keidichtbij en superleuk uiteraard, maar mijn energiepeil is onder nul en er moet ook nog geklust worden
Nahquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 10:15 schreef LadyS het volgende:
Mijn "ovb" wordt een "nee". Kinderen zijn niet bij mij dit weekend en alleen komen zie ik niet zo zitten
Na, we hebben met prachtig weer (doch niet té heet) verhuisd, dat is altijd fijn. En deels over dus: doordat mijn man al een tijd vanuit NL werkte nam hij steeds twee nieuwe koffers mee deze kant op, waardoor we heel veel spullen al hier - ipv in de container op de boot - hadden. Maar wel veel meer dan er in de auto pastquote:Op zondag 16 augustus 2015 12:20 schreef Moonah het volgende:
Ben je al over?
Nou, je valt met je neus in de boter qua weertje... Hoewel, het regent niet hier. Hiphiphurray!!
Welkom terug in NL!quote:Op zondag 16 augustus 2015 17:17 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Na, we hebben met prachtig weer (doch niet té heet) verhuisd, dat is altijd fijn. En deels over dus: doordat mijn man al een tijd vanuit NL werkte nam hij steeds twee nieuwe koffers mee deze kant op, waardoor we heel veel spullen al hier - ipv in de container op de boot - hadden. Maar wel veel meer dan er in de auto past
Dat heb ik nog moeten uitleggen ookquote:Op zondag 16 augustus 2015 17:36 schreef Moonah het volgende:
Zo, wij zijn net thuis!
Het was erg gezellig hoor! Geen regen, dus 'de jeugd' heeft zich prima buiten vermaakt, terwijl wij aan de koffie/thee (Leandra aan 't bier) zaten bij te kletsen.
Jammer! Jullie meiden vind ik echt heel leuk om te zien. Grappig, Soneal zo rood en jullie dames ook mooie rooien.quote:Op maandag 17 augustus 2015 10:16 schreef Macka66 het volgende:
Hier ook genoten! Leuk om iedereen (weer) te zien. Geen foto's gemaakt van de meiden, helaas. Daar had ik het te druk voor met kletsen en luisteren
quote:Op zondag 16 augustus 2015 18:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat heb ik nog moeten uitleggen ook
Hé Mevrouw! Wat leuk om je neus te zien!quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 10:11 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Ik had het wel heel leuk gevonden om te komen! Ben benieuwd hoe het met jullie allemaal is. Een volgende keer misschien? Tof om jullie jongens weer eens te zien!
Had Yppy gedaan! Maar ik kon niet.quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 12:05 schreef Moonah het volgende:
[..]
Hé Mevrouw! Wat leuk om je neus te zien!
Een volgende keer moeten we eraan denken jou een berichtje te sturen!
quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 18:39 schreef Saffier het volgende:
Ik wil de volgende keer ook heel graag van de partij zijn.
Goed. De locatie hebben we.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |