Dank je wel!quote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:58 schreef livelink het volgende:
Gefeliciteerd met je mooie dochter, LadyS![]()
Leuk die spammetjes van de kinderen van het-is-mij en van jouw dochter. Ze worden zo groot, allemaal.
Maar jouwesen zijn toch ook geen kleuters meer?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 13:31 schreef LadyS het volgende:
Hier ben ik trouwens helemaal nog niet gevraagd om schoon te maken ofzo. Ik neem dan trouwens liever iets mee naar huis.
Cadeautjes heb ik ook nog niet aan gedacht
OH. Dat verklaart waarom ik er niks van herken. Hahahaquote:Op dinsdag 23 juni 2015 18:07 schreef Moonah het volgende:
[..]
Maar jouwesen zijn toch ook geen kleuters meer?
Gefeliciteerd! Mooie dame geworden!
Ik herinner me haar nog in de luiers!![]()
Ik hoop het voor je!quote:
In Z'bommel, eerste kledingruilmeet.quote:Jeetje ja, dat is lang geleden he...
Haha,quote:Op dinsdag 23 juni 2015 18:16 schreef Moonah het volgende:
[..]
Ik hoop het voor je!
[..]
In Z'bommel, eerste kledingruilmeet.Ik vond jouw kind zo groot, mijne was net 4 mnd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaaaa! Dat vind ik wel een leuk idee! Mss eens hier en daar polsen (die mensen zitten nu vnl op FB...).quote:
quote:Voor de volledigheid nog een foto van A. van een paar weken terug:Wauw! wat ziet ze er leuk uit! En weet je, dat spleetje tussen haar tanden vind ik nu heel charmant staan, is mooi bijgetrokken zeg!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
Ik heb geen FB meerquote:Op dinsdag 23 juni 2015 18:26 schreef Moonah het volgende:
[..]
Jaaaa! Dat vind ik wel een leuk idee! Mss eens hier en daar polsen (die mensen zitten nu vnl op FB...).
[..]
Wauw! wat ziet ze er leuk uit! En weet je, dat spleetje tussen haar tanden vind ik nu heel charmant staan, is mooi bijgetrokken zeg!
Ze is dan ook al bijna 11. Ze is zo aan veranderen het laatste jaar... ook qua gedragquote:Op dinsdag 23 juni 2015 18:45 schreef appelsap het volgende:
Wauw, wat een dame al LadyS. Ik herken haar niet meer terug.
Aquote:Op dinsdag 23 juni 2015 19:23 schreef LadyS het volgende:
[..]
Ze is dan ook al bijna 11. Ze is zo aan veranderen het laatste jaar... ook qua gedrag
Leuk!!quote:Op dinsdag 23 juni 2015 18:21 schreef LadyS het volgende:
[..]
Oh ja! Ik weet het weer! We moeten eigenlijk een reüniemeer houden
Bij het geofort! Vlakbij Zaltbommel en de kinderen zijn nu groot genoeg om een speeltuin in te gaan.quote:
Het is een reünie-meet, dus ik neem aan dat het erom gaat of je indertijd vers aldan belegen wasquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |