quote:Op woensdag 1 juli 2015 22:37 schreef YPPY het volgende:
[..]
Nee, we kunnen altijd. We gaan dit jaar niet weg.
Jojo, zullen we anders in ons blootje meeten? Is het dan makkelijker?
Goed zo, de goede prioriteiten gesteld!!quote:Op zondag 12 juli 2015 10:39 schreef Saffier het volgende:
Wij kunnen het weekend van 16-8 ook. Feestjes plannen we een weekje later 😎
quote:Op zondag 12 juli 2015 10:39 schreef Saffier het volgende:
Wij kunnen het weekend van 16-8 ook. Feestjes plannen we een weekje later 😎
Ik kom hoor!quote:Op zondag 9 augustus 2015 11:51 schreef lcicle het volgende:
16/8 Trui, Moonah, Leandra, Troel, Pinquit, Vicky, LadyS (ovb), miss_sly (ovb), PM, lcicle, lily (ovb) Jojogirl
Gaat het nog door?..En zijn er niet nog véél meer belegen moeders op te trommelen? Lishe, Spuuglokje, Belana, Dutchie, Sugar, E.T., Bass-Miss, Macka, Rockabella, Lois, Sjak, Slaapmeisje, Snoopy, M@x, moussy, tearsong, igraine.. Om maar even wat te noemen en nu vergeet ik er vast een hoop, of staan er mensen tussen die al lang hebben aangegeven niet te kunnen, kan ook. Belegen he
De week erop?quote:
gewoon komen!quote:Op zondag 9 augustus 2015 15:56 schreef Fannetje het volgende:
Wat leuk!
Ik hoor qua leeftijd van de kids wellicht niet tot de groep maar ik herken wel alle namen hier
Ik kan niet, ga al naar de verjaardag van het geboortedaggenootje van Saffiers Y.quote:Op zondag 9 augustus 2015 16:29 schreef Vicky het volgende:
[..]
gewoon komen!
Wij hebben nog steeds de intentie om er te zijn.
Nou, ik ben wel heel benieuwd naar jou!quote:Op zondag 9 augustus 2015 15:56 schreef Fannetje het volgende:
Wat leuk!
Ik hoor qua leeftijd van de kids wellicht niet tot de groep maar ik herken wel alle namen hier
Mét mutsman?quote:Op zondag 9 augustus 2015 15:55 schreef Macka66 het volgende:
Ja hoi, verwittigd door YppyIk kom met het hele gezin. Min huisdieren en verkeringen
(Lucie is inmiddels 9, Maja 7)
quote:Op zondag 9 augustus 2015 16:24 schreef Lishe het volgende:
Wat leuk! Yppy dankjewel voor je berichtje! Wij kunnen helaas niet, ik was graag gekomen met mijn (inmiddels reuzen-)meiden.
Oh.quote:Op zondag 9 augustus 2015 16:33 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Ik kan niet, ga al naar de verjaardag van het geboortedaggenootje van Saffiers Y.
quote:Op zondag 9 augustus 2015 16:34 schreef Moonah het volgende:
[..]
Nou, ik ben wel heel benieuwd naar jou!
Bij een bijeenkomst van alle scholen die onder ons bestuur vallen heb ik zelfs iemand aangesproken omdat ik dacht dat jij het was.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |