Jou spreek ik bijna elke dag nog, dat is toch andersquote:
Spreek dan in het midden af!quote:Op vrijdag 3 juli 2015 15:53 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Jou spreek ik bijna elke dag nog, dat is toch anders
En wij moeten ook gewoon zo een keertje meeten vind ik 14.gif
Leuk! Het is alleen niet heel erg toegankelijk, is dat een probleem? We hebben wat hoogteverschillen, cm of 10 steeds denk ik. (Wel op wat afstand van elkaar.)quote:Op vrijdag 3 juli 2015 16:31 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Bij jou in de achtertuin? Ik ben voor
Ja, laten we dat maar afspreken. Ik zal een modje vragen de datum in de topictitel te zetten.quote:
Joehoe! Én Lily en én David ontmoeten!quote:Op vrijdag 3 juli 2015 11:39 schreef lily het volgende:
[..]
Geofort is voor ons niet naast de deur dus als, dan sleep ik wel de hele family mee.
Sjeen, ik mis eigenlijk Chacama nog in dit topic. Kun jij contact met haar opnemen? Wellicht vindt ze het ook leuk om te komen.quote:
15e vierenquote:Op vrijdag 3 juli 2015 23:18 schreef Saffier het volgende:
Ja hallo. Precies óp de verjaardag van mijn jongste 😐 Wat moet ik daar nou mee?
Oh dat lukt wel. In het ergste geval stap ik ff uitquote:Op vrijdag 3 juli 2015 17:29 schreef YPPY het volgende:
[..]
Leuk! Het is alleen niet heel erg toegankelijk, is dat een probleem? We hebben wat hoogteverschillen, cm of 10 steeds denk ik. (Wel op wat afstand van elkaar.)
Dan is m'n broer jarig...quote:
Krijgt ze dan van iedereen kado'tjes?quote:
Dat wordt een uitgebreid feest op Geofort. Goede lokatie voor feestjesquote:Op zaterdag 4 juli 2015 08:44 schreef Saffier het volgende:
[..]
Krijgt ze dan van iedereen kado'tjes?
We hebben ook ons 15 jarig huwelijk te vieren...
Ik neem graag wat mee hoor!quote:Op zaterdag 4 juli 2015 08:44 schreef Saffier het volgende:
[..]
Krijgt ze dan van iedereen kado'tjes?
Nooouuuuu......quote:Op maandag 6 juli 2015 09:12 schreef Vivi het volgende:
LEUK! Maar ik ben dan op vakantie(Moonah, ik heb je een FB bericht gestuurd, in vakje overige!)
Neeeee!quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |