quote:
Nou, er is geen ballotagecommissie hoor.quote:Op woensdag 24 juni 2015 10:19 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Het is een reünie-meet, dus ik neem aan dat het erom gaat of je indertijd vers aldan belegen was
Trui, Trui, Trui.....quote:Op woensdag 24 juni 2015 14:07 schreef trui het volgende:
ik stem voor dat eerste weekend. dus 15/16 augustus. De andere weekenden kan ik niet.
Goed zo, jij bent inmiddels ook wel belegen!quote:
quote:Op woensdag 24 juni 2015 14:20 schreef trui het volgende:
ik wist dat ik op je kon rekenen, Moonah.bedankt voor de uitwerking!
Ik voelde me al overenthousiast en opdringerig. Het lijkt me namelijk echt leuk!quote:Op woensdag 24 juni 2015 18:40 schreef Moonah het volgende:
Leuk dat zo veel mensen enthousiast zijn! Schroom vooral niet om je aan te melden. Dat van die 'reunie' moet je niet te letterlijk nemen hoor.
quote:Op woensdag 24 juni 2015 21:36 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Dat hoeft niet hoor, jij bent wel belegen genoeg!
Ja psies, dat had k ook al bedacht iddquote:Op donderdag 25 juni 2015 12:23 schreef Moonah het volgende:
Pinq, 14/8 terug, 15/8 beetje opruimen, 16/8 Geofort?
Willen jullie zelf het lijstje aanvullen aub? OVB kan ook hè!quote:Op donderdag 25 juni 2015 12:23 schreef Moonah het volgende:
15/8 Trui, Moonah, Leandra, Troel
16/8 Trui, Moonah, Leandra, Troel Pinquit
22/8 Moonah, Leandra, pinquit
23/8 Moonah, Leandra, pinquit
28/8 Moonah, Leandra, pinquit
29/8 Moonah, Leandra, pinquit
En dus....???quote:Op vrijdag 26 juni 2015 20:27 schreef Jojogirl het volgende:
Hé, een OUD topic met alleen maar usernames die ik (her)ken
Vicky, heb jij niet een hoop mensen van de oude garde op je FB zitten? Kun je die niet even op dit topic attenderen?quote:Op donderdag 25 juni 2015 14:32 schreef Vicky het volgende:
15/8 Trui, Moonah, Leandra (OVB), Troel, Vicky (ovb)
16/8 Trui, Moonah, Leandra, Troel, Pinquit, Vicky
22/8 Moonah, Leandra, pinquit, Vicky (ovb)
23/8 Moonah, Leandra, pinquit, Vicky
quote:Op zondag 28 juni 2015 20:21 schreef LadyS het volgende:
15/8 Trui, Moonah, Leandra (OVB), Troel, Vicky (ovb), LadyS (ovb)
16/8 Trui, Moonah, Leandra, Troel, Pinquit, Vicky, LadyS (ovb)
22/8 Moonah, Leandra, pinquit, Vicky (ovb)
ik ga wel ff zoekenquote:Op zondag 28 juni 2015 20:18 schreef Moonah het volgende:
[..]
En dus....???Schrijf je naam achter een datum!
[..]
Vicky, heb jij niet een hoop mensen van de oude garde op je FB zitten? Kun je die niet even op dit topic attenderen?
Ik heb altijd meeting-koudwatervreesquote:Op zondag 28 juni 2015 20:18 schreef Moonah het volgende:
[..]
En dus....???Schrijf je naam achter een datum!
[..]
Vicky, heb jij niet een hoop mensen van de oude garde op je FB zitten? Kun je die niet even op dit topic attenderen?
Tnx!quote:
Goed zo, je hebt nog even om het water wat te laten opwarmen.quote:Op maandag 29 juni 2015 14:53 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Ik heb altijd meeting-koudwatervrees![]()
Maar ik ga wel de agenda thuis even checken want ik vind het wel een onwijs leuk initiatief.
Geen voorkeur?quote:Op woensdag 24 juni 2015 19:09 schreef YPPY het volgende:
Wat leuk! We gaan niet op vakantie, dus we kunnen bijna altijd. Kan eventueel ook langs station Leerdam rijden om lifters op te pikken.
Gerijpt heet dat toch? Ik.mis alleen de wijsheid waarvan de zeggen dat die met de jaren komtquote:Op woensdag 1 juli 2015 11:37 schreef Moonah het volgende:
[..]
Geen voorkeur?
En Slybeeb, jij bent ook al heeeeel belegen hoor!!!
quote:Op woensdag 1 juli 2015 22:21 schreef Leandra het volgende:
Rare reclame bij dit topic...
[ afbeelding ]
Nee, we kunnen altijd. We gaan dit jaar niet weg.quote:Op woensdag 1 juli 2015 11:37 schreef Moonah het volgende:
[..]
Geen voorkeur?
En Slybeeb, jij bent ook al heeeeel belegen hoor!!!
Behalve dat vraag ik me toch af of er een markt voor is, ik denk niet dat N een reclamebericht gaat plaatsen als ik het tijdelijke voor het eeuwige verruil...quote:Op woensdag 1 juli 2015 22:33 schreef miss_sly het volgende:
Belegen, gerijpt, wijs?
Gewoon met één been in het graf
quote:Op woensdag 1 juli 2015 22:39 schreef PM-girl het volgende:
Ja hoi!![]()
Brabants boerenbelegen meldt zich.
Kijk! Op jou zaten we nog te wachten. Vul even in wanneer je kunt, dan kunnen we een datum plannen.quote:Op woensdag 1 juli 2015 22:39 schreef PM-girl het volgende:
Ja hoi!![]()
Brabants boerenbelegen meldt zich.
Hm, voor mij zelfs 229 km. Bluh wat een eind.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 13:29 schreef mrien het volgende:
Ow dat is wel leuk!
En een end weg (206 km, 2 uur rijden), ik denk er even over!
Maak er een dagtripje van met Mrien en DeBuuf.quote:Op donderdag 2 juli 2015 16:52 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Hm, voor mij zelfs 229 km. Bluh wat een eind.
Maar de 16e zou je kunnen? Leuk als je erbij bent!quote:Op donderdag 2 juli 2015 21:20 schreef livelink het volgende:
De laatste 2 weken van augustus hebben wij gepland voor een poging tot vakantie. Dus ik durf me nu niet vast te leggen. Ik hou het in de gaten tegen die tijd.
Als jij komt dan ik ookquote:Op donderdag 2 juli 2015 22:51 schreef lily het volgende:
Ik vind het ook wel een eindje rijden. Maar wel leuk. Hm.
Ik bedoelde de laatste twee weken van onze schoolvakantie in augustus. Dat zijn precies de data die nu staan. Maar ik acht de kans groot dat we toch uiteindelijk niet op vakantie gaan, dus dan probeer ik te komen.quote:Op donderdag 2 juli 2015 21:56 schreef Moonah het volgende:
[..]
Maar de 16e zou je kunnen? Leuk als je erbij bent!
quote:Op woensdag 1 juli 2015 21:07 schreef miss_sly het volgende:
15/8 Trui, Moonah, Leandra (OVB), Troel, Vicky (ovb), LadyS (ovb)
16/8 Trui, Moonah, Leandra, Troel, Pinquit, Vicky, LadyS (ovb), miss_sly (ovb), PM
22/8 Moonah, Leandra, pinquit, Vicky (ovb), PM
28/8 Moonah, Leandra, pinquit, miss_sly, PM
29/8 Moonah, Leandra, pinquit, miss_sly, PM
Ja zegtie... En wij dan?quote:
Geofort is voor ons niet naast de deur dus als, dan sleep ik wel de hele family mee.quote:
Jou spreek ik bijna elke dag nog, dat is toch andersquote:
Spreek dan in het midden af!quote:Op vrijdag 3 juli 2015 15:53 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Jou spreek ik bijna elke dag nog, dat is toch anders
En wij moeten ook gewoon zo een keertje meeten vind ik 14.gif
Leuk! Het is alleen niet heel erg toegankelijk, is dat een probleem? We hebben wat hoogteverschillen, cm of 10 steeds denk ik. (Wel op wat afstand van elkaar.)quote:Op vrijdag 3 juli 2015 16:31 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Bij jou in de achtertuin? Ik ben voor
Ja, laten we dat maar afspreken. Ik zal een modje vragen de datum in de topictitel te zetten.quote:
Joehoe! Én Lily en én David ontmoeten!quote:Op vrijdag 3 juli 2015 11:39 schreef lily het volgende:
[..]
Geofort is voor ons niet naast de deur dus als, dan sleep ik wel de hele family mee.
Sjeen, ik mis eigenlijk Chacama nog in dit topic. Kun jij contact met haar opnemen? Wellicht vindt ze het ook leuk om te komen.quote:
15e vierenquote:Op vrijdag 3 juli 2015 23:18 schreef Saffier het volgende:
Ja hallo. Precies óp de verjaardag van mijn jongste 😐 Wat moet ik daar nou mee?
Oh dat lukt wel. In het ergste geval stap ik ff uitquote:Op vrijdag 3 juli 2015 17:29 schreef YPPY het volgende:
[..]
Leuk! Het is alleen niet heel erg toegankelijk, is dat een probleem? We hebben wat hoogteverschillen, cm of 10 steeds denk ik. (Wel op wat afstand van elkaar.)
Dan is m'n broer jarig...quote:
Krijgt ze dan van iedereen kado'tjes?quote:
Dat wordt een uitgebreid feest op Geofort. Goede lokatie voor feestjesquote:Op zaterdag 4 juli 2015 08:44 schreef Saffier het volgende:
[..]
Krijgt ze dan van iedereen kado'tjes?
We hebben ook ons 15 jarig huwelijk te vieren...
Ik neem graag wat mee hoor!quote:Op zaterdag 4 juli 2015 08:44 schreef Saffier het volgende:
[..]
Krijgt ze dan van iedereen kado'tjes?
Nooouuuuu......quote:Op maandag 6 juli 2015 09:12 schreef Vivi het volgende:
LEUK! Maar ik ben dan op vakantie(Moonah, ik heb je een FB bericht gestuurd, in vakje overige!)
Neeeee!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |