SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Koekjes! Dan is ze niet af te leiden, natuurlijkquote:Op zaterdag 10 november 2012 22:03 schreef lily het volgende:
ja, absoluut.
hoe ze daar tussen al die kinderen zit
naar beneden kijkend naar iets wat ze in haar handen heeft, zo stoicijns
ook echt Leah
ook herkenbaarquote:Op zaterdag 10 november 2012 22:08 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Koekjes! Dan is ze niet af te leiden, natuurlijk
quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:07 schreef -Spring het volgende:
Ik heb drie keer gekeken, maar ik zie echt nergens mijn benen.
wie wil nu niet zo'n benenquote:
Zal ik doen! Die staan als het goed is nog in mn photobucket. Dan kunnen we vergelijken!quote:Op zondag 11 november 2012 09:48 schreef miss_sly het volgende:
Wat een geinig ding is dat trap-ding!
Ik ben reuzebenieuwd naar de trapfoto! Moeten we eigenlijk eentje van vorig jaar naast zetten, hè.
Leuk!quote:Op zondag 11 november 2012 09:53 schreef Elmo76 het volgende:
[..]
Zal ik doen! Die staan als het goed is nog in mn photobucket. Dan kunnen we vergelijken!
Tnx, vind ik ook.quote:Op zaterdag 10 november 2012 21:55 schreef lily het volgende:
leuke foto's hoor
ik weet niet wie dat jongetje is met het blauwe shirt en groene motorfiets maar hij is![]()
Tssssk! Gij lillik ding!quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:48 schreef Vivi het volgende:
Dean en ik mogen ook wel online, maar vlgs mij sta ik sowieso nergens op. Was erg leuk, vooral om Sly en Moonah weer ff te zienen gezellig gekletst Vicks
. Gelukkig hebben we altijd FB nog..kunnen we daar ff roddelen over Moonah..die heeft geen account, namelijk
Mijn god, wat een knapen zijn dat geworden!quote:Op zondag 11 november 2012 15:38 schreef Moonah het volgende:
Oh, heb trouwens nog een leuke foto van Dean en Thies, even uploaden.
[ afbeelding ]
Grote mannen!
Ik wil ze hier anders wel eens vergelijkenquote:Op zondag 11 november 2012 18:31 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Mijn god, wat een knapen zijn dat geworden!
Ik kwam hier nog foto's van een meeting in Zeist uit 2008 tegen in mijn archieven, daar zijn het echt nog van die kleine jochies..
Als jullie 1 van die foto's willen Moonah of Vivi moeten jullie dat maar zeggen
Alleen als ik daar toestemming voor krijg, uiteraardquote:Op zondag 11 november 2012 18:41 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik wil ze hier anders wel eens vergelijken
Uiteraardquote:Op zondag 11 november 2012 18:44 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Alleen als ik daar toestemming voor krijg, uiteraard
En ik heb er nog een paar weggelaten!quote:Op maandag 12 november 2012 12:33 schreef miss_sly het volgende:
Hahaha, wat een charmant zootje ongeregeld, die dochters van ons
Die mag je me wel mailen!quote:Op maandag 12 november 2012 12:35 schreef Elmo76 het volgende:
[..]
En ik heb er nog een paar weggelaten!
Eentje waar ze "boos" gingen kijken, maar op de foto pakte dat bij S. een beetje verkeerd uit!
Nou dat!quote:Op maandag 12 november 2012 12:33 schreef miss_sly het volgende:
Hahaha, wat een charmant zootje ongeregeld, die dochters van ons
"En dat jongetje wil helemaal niet lachen mama!", zei mijnes, dus toen lachte ze ook maar niet.quote:Op maandag 12 november 2012 12:49 schreef Leandra het volgende:
mijn menneke ook op de trap?? Dat heb ik helemaal gemist
Ahquote:Op maandag 12 november 2012 12:53 schreef Elmo76 het volgende:
[..]
"En dat jongetje wil helemaal niet lachen mama!", zei mijnes, dus toen lachte ze ook maar niet.
Wel solidair he!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |